W46: Discussie over de situatie

Reactiescore
13
Hieronder komt een reactie van of stb of LS dat cleo niet moet huilen op het af

En hier hebben we meneertje wijsneus?:rolleyes:

Ik zou het eens anders bekijken zie je Deca elk raportje van SiQ of Cleo op het forum plaatsen duidelijk niet ?
Het leuke aan Cleo is dat we zijn standpunt allang weten maar ik heb inmiddels alleen maar het zelfde hier gehoord, kort gezegd alleen maar gejank, als je daar blij van word, stuur gerust 1 Pm naar MDIS en kom daar uit janken maar om hier elke keer zinloos te posten en dan nog alles liegen ook , Verdien je van mij veel respect echt een wereld gozer zeg zou hem gelijk als moraalbreker willen . Punt is hij geeft nog toe ook dat na de stop dorpen is gaan afsnoepen? is dat niet gewoon stabben? zeg maar als ik het verkeerd heb
 

DeletedUser75910

Guest
Als ik me niet vergis viel deca bougieboy al aan met op de tweede dag van het NAP :)

Moet ik hier serieus woorden aan vuil maken?

Kort samengevat: als je dorpen edelt in vijandelijk cluster van random spelers tijdens een NAP is dit gwn opzettelijk naaien en opzettelijk cf's opzetten. Zijn trein liep er ook al op. Je kan het zelfs zien op twstats. Er zat bijzonder weinig tijd tussen de 2 overnames + LB heeft in zijn overnames het dorp meermaals overgenomen wat doelt op een trein en geen recap.

Het hele gejank hierrond heeft me doen inzien dat je SiQ beter niks toelaat. Heb al spijt dat we NAP hebben voorgesteld. Wij blijven toch de bad guys.
Deden we geen NAP waren we zielig. Edelen van gebande accounts. Gemakkelijk winne. Onfair spel. We gaan allemaal op barb. Noem maar op ;)
We doen een NAP. Nu ist gemakkelijk winnen. Onfair spel. We gaan allemaal op barb.

Dus doen we lekker geen NAP meer voor de rest van de tijd :) Jammer dat het zo moest lopen. Ik had echt beetje meer respect vanuit SiQ's kant verwacht.
 
Reactiescore
766
Moet ik hier serieus woorden aan vuil maken?

Kort samengevat: als je dorpen edelt in vijandelijk cluster van random spelers tijdens een NAP is dit gwn opzettelijk naaien en opzettelijk cf's opzetten. Zijn trein liep er ook al op. Je kan het zelfs zien op twstats. Er zat bijzonder weinig tijd tussen de 2 overnames + LB heeft in zijn overnames het dorp meermaals overgenomen wat doelt op een trein en geen recap.

Het hele gejank hierrond heeft me doen inzien dat je SiQ beter niks toelaat. Heb al spijt dat we NAP hebben voorgesteld. Wij blijven toch de bad guys.
Deden we geen NAP waren we zielig. Edelen van gebande accounts. Gemakkelijk winne. Onfair spel. We gaan allemaal op barb. Noem maar op ;)
We doen een NAP. Nu ist gemakkelijk winnen. Onfair spel. We gaan allemaal op barb.

Dus doen we lekker geen NAP meer voor de rest van de tijd :) Jammer dat het zo moest lopen. Ik had echt beetje meer respect vanuit SiQ's kant verwacht.

Ik snap niet wat je over wilt brengen met je post, vooral de laatste twee alinea's zijn voor mij een vraagteken. Zou je jezelf kunnen verduidelijken? :p
 
Reactiescore
241
Iedereen weet dat het nap alsnog het einde vam de oorlog betekent. Dus infeite maakt dat vrij weinig uit.

Tuurlijk een cf pakken is uitdagen, ben ik met je eens. Echter is dat niet besproken in een nap. Iemand aanvallen tijdens een nap kan gewoon niet. Niet door deca en niet soor SIQ.
 

DeletedUser66581

Guest
Moet ik hier serieus woorden aan vuil maken?

Kort samengevat: als je dorpen edelt in vijandelijk cluster van random spelers tijdens een NAP is dit gwn opzettelijk naaien en opzettelijk cf's opzetten. Zijn trein liep er ook al op. Je kan het zelfs zien op twstats. Er zat bijzonder weinig tijd tussen de 2 overnames + LB heeft in zijn overnames het dorp meermaals overgenomen wat doelt op een trein en geen recap.

Het hele gejank hierrond heeft me doen inzien dat je SiQ beter niks toelaat. Heb al spijt dat we NAP hebben voorgesteld. Wij blijven toch de bad guys.
Deden we geen NAP waren we zielig. Edelen van gebande accounts. Gemakkelijk winne. Onfair spel. We gaan allemaal op barb. Noem maar op ;)
We doen een NAP. Nu ist gemakkelijk winnen. Onfair spel. We gaan allemaal op barb.

Dus doen we lekker geen NAP meer voor de rest van de tijd :) Jammer dat het zo moest lopen. Ik had echt beetje meer respect vanuit SiQ's kant verwacht.

Wat denk je dan over het respect van Deca haar kant richting SiQ.? Er wordt afgesproken dat jullie enkel 11 dorpen pakken van Breaksite, maar wat zie ik vandaag tot mijn verbazing: Deca. heeft 13 dorpen weggesnoept. Zoiets noem ik het theorie voorbeeld van een STAB. Het is ronduit sneu en schandalig dat jullie naast het voordeel nog meer wegsnoepen en jullie je niet uit aan zelf gemaakte afspraken houden. Dit laat zien dat niet SiQ. maar Deca. de stam met kinderachtige leden is en geen respect toont. Gefeliciteerd met de wereldwinst, maar gigantisch sneu dat jullie je woord niet houden ;).
 

DeletedUser76669

Guest
Wat denk je dan over het respect van Deca haar kant richting SiQ.? Er wordt afgesproken dat jullie enkel 11 dorpen pakken van Breaksite, maar wat zie ik vandaag tot mijn verbazing: Deca. heeft 13 dorpen weggesnoept. Zoiets noem ik het theorie voorbeeld van een STAB. Het is ronduit sneu en schandalig dat jullie naast het voordeel nog meer wegsnoepen en jullie je niet uit aan zelf gemaakte afspraken houden. Dit laat zien dat niet SiQ. maar Deca. de stam met kinderachtige leden is en geen respect toont. Gefeliciteerd met de wereldwinst, maar gigantisch sneu dat jullie je woord niet houden ;).

Die 2 extra dorpen zijn vandaag gepakt, omdat Roadkill het ok vindt om op iLT. te counteren. Die NAP is dus opgeblazen aan jullie zijde. :)
 

DeletedUser

Guest
Wees blij dat ze niet alles nemen, ze kunnen evengoed alles nemen ipv het houden op 13 dorpen
 

DeletedUser64057

Guest
Wat denk je dan over het respect van Deca haar kant richting SiQ.? Er wordt afgesproken dat jullie enkel 11 dorpen pakken van Breaksite, maar wat zie ik vandaag tot mijn verbazing: Deca. heeft 13 dorpen weggesnoept. Zoiets noem ik het theorie voorbeeld van een STAB. Het is ronduit sneu en schandalig dat jullie naast het voordeel nog meer wegsnoepen en jullie je niet uit aan zelf gemaakte afspraken houden. Dit laat zien dat niet SiQ. maar Deca. de stam met kinderachtige leden is en geen respect toont. Gefeliciteerd met de wereldwinst, maar gigantisch sneu dat jullie je woord niet houden ;).

Sorry voor je man, maar ik ben het met mijn medespeler eens dat als er enkele siq leden zichzelf ook niet aan de nap houden wij dit ook niet hoeven te doen(los daarvan kunnen we zelf ook nog bepalen of we er wel aan meedoen), daarom gaan wij nu ook gewoon op breaksite.
Maar wees gerust, we kunnen onmogelijk meer als 20 dorpen pakken:p
 

DeletedUser57918

Guest
Ik blijf mij verbazen over sommige spelers op deze wereld. Ik ga mijn geluk voorlopig elders beproeven
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben het helemaal eens met Rick. Er bestaan morele grenzen.
 
Reactiescore
241
tja, hoor dat deca flink met kata's heeft huisgehouden op de boertjes van breaksite.

Bravo bravo, dit vind ik echt heel erg laag een gebanned account gaan aanvallen met kata's -.-
 

DeletedUser57918

Guest
tja, hoor dat deca flink met kata's heeft huisgehouden op de boertjes van breaksite.

Bravo bravo, dit vind ik echt heel erg laag een gebanned account gaan aanvallen met kata's -.-

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je hier gelijk in geef. Maargoed is bb gaan hiervoor de oplossing? i don't think so
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je hier gelijk in geef. Maargoed is bb gaan hiervoor de oplossing? i don't think so

Wat een wijze woorden zeg je de laatste dagen. Het blijkt maar weer, de wijzen komen daadwerkelijk uit het Oosten.:eek:
 
Reactiescore
241
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je hier gelijk in geef. Maargoed is bb gaan hiervoor de oplossing? i don't think so

Meesten gaan niet op del geloof ik :)
Grutte iig niet, wij moeten EoL nog ff aanpakken :D
 

DeletedUser73497

Guest
Wees nu eens eerlijk!!!!

Kan paar zaken opnoemen waarbij ik erg teleur in gesteld ben :(

- voorafgaand kata gebruik vanuit deca, en je moet niet afkomen wie er eerst was want geloof er geen snars van. De massa die jullie uitvoeren is puur gericht op boeren/smederij/muur! En hoe laag kan deca wel niet vallen om gebande accounts hier wel niet mee lastig te vallen!

- De roddels naar AOI toe om de sukke over te nemen?!? Waar zijn jullie mee bezig? Vindt je dit zo leuk om lekker dit spel te verzieken of kan je het niet alleen aan om dit op een eerlijke wijze uit te vechten?

- weg edelen van templar? Nog zo iets, waarom zoveel dorpen weg edelen? Zwak deca zeer zwak! Zelfs niet eens de kans meer geven. En evoker in het begin van deze ban heb ik je horen zeggen dat hij voor zijn dorpen kon terug vechten, je bent zeer laag gevallen bij ons!

- dreiging cleonito, je mag zeggen wat je wil maar als deze persoon dorpen edelt van lord sandor en geen
Nap wil aangaan omdat hij de regels die door jullie opgelegt worden niet goed vindt dan mag hij deze dorpen edelen en moet je hem niet gaan bedreigen voor het afstaan van die dorpen! Of kan je niet op tegen een speler van 1.2 mlj punten??? Stel me er toch vragen bij. Ps heb de pms gelezen en is niet erg netjes!

- dorpen zo hard slopen dat ze na de ban niet eens de kans krijgen om terug te vechten! We zien ook wel hoe hun dorpentotaal zakt :(

Dan mag jij niet eens zeggen waarom je niet op bb zou gaan! Eerlijk, jullie hebben dit zelf in de hand gewerkt!
Petje af jongens. En oke was aanvalbare ban, moet je daarom zoveel schade aanrichten om alles naar jullie voordeel te trekken naargelang de toekomst?

Ben er gewoon ziek van geweest, en ja dan zegt men snel dat je beter op bb gaat! Had echt zo een zin in deze oorlog, maar de wijze waarop werd me iets te veel.

En blijf alles naar jullie voordeel trekken, deca is de beste, deca maakt geen fouten, deca zal winnen!

SUCCES!
 
Bovenaan