W46: Discussie over de situatie

Reactiescore
476
Ga weg daan, ik ben anti kata. Er is nooit ene kata aanval geweest op invoc.
Acc is gwn op een normale manier weggespeeld.
 

DeletedUser57788

Guest
Voor zover ik weet is er maar 1 echt frontacc van siq gebanned. de rest van de accounts hebben ofwel geen front ofwel miniem.
Overigens zet SiQ zelf de aanval in op deca... Oja en de aanvallen op templar wrden al verstuurd voor zijn ban , dus daar kan je dan ook weer over klagen. Naar mijn weten is templar ook het enige echte frontacc die gebanned werd.
Toin heeft geen ban
AILD heeft geen ban
Roadkill heeft geen ban
marstyle heeft geen ban
Bougieboy heeft geen ban
Schedel heeft ook geen ban.
catch 22 heeft geen ban
Abuser heeft ook geen ban

Templar heeft wel een ban.
Zoals je kan zien zijn zowat al jullie frontaccs ban - free, misschien ben ik iemand vergeten , maar dat zal
dan maar een enkeling zijn.
 
Reactiescore
241
Pech? Het toevallige is dat ik door een deca lid getipt werd dat het script moest verwijderen...

Dus ik acht de kans groot dat hij naast mij zijn eigen stam ook gewaarschuwd zal hebben. Of is dat naïef van mij?
 

DeletedUser27049

Guest
Voor zover ik weet is er maar 1 echt frontacc van siq gebanned. de rest van de accounts hebben ofwel geen front ofwel miniem.
Overigens zet SiQ zelf de aanval in op deca... Oja en de aanvallen op templar wrden al verstuurd voor zijn ban , dus daar kan je dan ook weer over klagen. Naar mijn weten is templar ook het enige echte frontacc die gebanned werd.
Toin heeft geen ban
AILD heeft geen ban
Roadkill heeft geen ban
marstyle heeft geen ban
Bougieboy heeft geen ban
Schedel heeft ook geen ban.
catch 22 heeft geen ban
Abuser heeft ook geen ban

Templar heeft wel een ban.
Zoals je kan zien zijn zowat al jullie frontaccs ban - free, misschien ben ik iemand vergeten , maar dat zal
dan maar een enkeling zijn.

Het zal je niet verbazen dat Marstyle er van overtuigd was dat je een ban had en dit ging testen, vandaar de aanvallen...
 
Reactiescore
241
En in de w46 chat was gezegd dat er een heel aantal front accs zijn gebanned. Als die accounts weg vallen zal dat resulteren in extra grote fronten voor de resterende front spelers. Al met al een een klap die wij waarschijnlijk niet te bove zullen komen. Deca zal dan mooi een overwinning gaan vieren die gehaald is doordat ze een stam ondervuur nemen waarvan de helft een ban heeft.

Als deca op die manier wil winnen gaan we ze daar bij helpen door op del te gaan. W46 zal dan net als een aantal andere werelden de geschiedenis ingaan als een "mislukte" wereld.
 

DeletedUser76055

Guest
Het zal je niet verbazen dat Marstyle er van overtuigd was dat je een ban had en dit ging testen, vandaar de aanvallen...

Dit is het punt waarop het allemaal wat raar wordt ea... Jullie vragen een vrede maar direct hebben jullie de reactie om aan te vallen... Wie het schoentje past trekke het aan!

GruttePi3r zei:
Pech? Het toevallige is dat ik door een deca lid getipt werd dat het script moest verwijderen...

Dus ik acht de kans groot dat hij naast mij zijn eigen stam ook gewaarschuwd zal hebben. Of is dat naïef van mij?

Zo ver ik las op skype niet... Enkel de Whatsapp groep waar jij ook in zit. Trouwens is het dan naief van mij om te denken dat jij je stam ook waarschuwde en het dus in realiteit meer waren?
 

DeletedUser57788

Guest
En in de w46 chat was gezegd dat er een heel aantal front accs zijn gebanned. Als die accounts weg vallen zal dat resulteren in extra grote fronten voor de resterende front spelers. Al met al een een klap die wij waarschijnlijk niet te bove zullen komen. Deca zal dan mooi een overwinning gaan vieren die gehaald is doordat ze een stam ondervuur nemen waarvan de helft een ban heeft.

Als deca op die manier wil winnen gaan we ze daar bij helpen door op del te gaan. W46 zal dan net als een aantal andere werelden de geschiedenis ingaan als een "mislukte" wereld.

Het feit is dat slechts 2 frontaccs gebanned zijn. Heb nu de volledige lijst bekeken en enkel breaksite & templar hebben een ban. Wie heeft dus geen ban van de frontaccs :

- Toin
- AILD
- Roadkill
- Marstyle
- Bougieboy
- Schedel
- Catch 22
- Jadeon
- Abuser

De aanvallen op templar liepen al voor hij een ban kreeg, die kunnen dus niet geannuleerd worden. Overigens kan ik er misschien wel voor zorgen dat breaksite geen aanvallen krijgt. Dan moet dit 'oh ik ga op delete' gedrag wel stoppen.

Pech? Het toevallige is dat ik door een deca lid getipt werd dat het script moest verwijderen...

Dus ik acht de kans groot dat hij naast mij zijn eigen stam ook gewaarschuwd zal hebben. Of is dat naïef van mij?

Dit is wel vreemd, want 1 van de maatjes van MDIS werd zelf gebanned & er zijn heel wat stamgenoten van deca die ook op een andere wereld gebanned werden , hoe raar het ook is.
Hij heeft ons echt niet lopen waarschuwen, toch niet dat ik weet. Het is ook zo dat het geen nut heeft om het script er bijvoorbeeld 1 dag voordien af te halen, volgens mij kunnen ze zo'n scriptgebruik makkelijk tot 2 weken terug zien.
 

DeletedUser77287

Guest
Het gaat niet om het feit dat sommige front spelers wegvallen door die ban, doordat ook safe gebieden nu niets meer kunnen doen staan de spelers aan het front alleen maar zwakker. Hoe kun je goed gaan deffen als er geen back up meer beschikbaar is? Niet dus. Daarnaast kan door de verbannen spelers een groot gat geslagen worden in de linies waardoor er een nog groter front ontstaat wat niet te houden is.
 

DeletedUser57788

Guest
Waarom zet siq dan zelf aanvallen op tegen Deca. als ze toch zo graag een NAP willen?
Strijdige houding imo.
 

DeletedUser27049

Guest
Dit is het punt waarop het allemaal wat raar wordt ea... Jullie vragen een vrede maar direct hebben jullie de reactie om aan te vallen... Wie het schoentje past trekke het aan!



Zo ver ik las op skype niet... Enkel de Whatsapp groep waar jij ook in zit. Trouwens is het dan naief van mij om te denken dat jij je stam ook waarschuwde en het dus in realiteit meer waren?

Op die post word dan gereageerd en op die andere krijg ik geen reactie, prachtig. Marstyle wordt denk ik door iedereen ondertussen wel als een geval apart gezien.
 

DeletedUser57788

Guest
Wat met de aanvallen op ILT ? Heeft niks met marstyle te maken & die werden ook uitgestuurd.
 

DeletedUser27049

Guest
Dat ga ik dan toeschrijven aan de verwarring die heerste en het feit dat er in chat aangegeven werd dat jullie op verschillende accounts van ons liepen die gebanned waren. Overigens is ILT niet gebanned, toch?

Jij weet ook wat er gebeurt bij dingen als dit. Iedereen verliest zijn gezond verstand en begint random acties te ondernemen zonder even de tijd te nemen even te kalmeren en na te denken wat er nu eigenlijk moet gebeuren.

Ook dat hele op delete gooien gedoe enz... Achja, de schade is gedaan en ik vermoed dat ik met chef in een mooie barb zee kom te liggen. Ik weiger in ieder geval voor de fouten van een ander mijn account op delete te gooien.
 
Reactiescore
241
Waarom zet siq dan zelf aanvallen op tegen Deca. als ze toch zo graag een NAP willen?
Strijdige houding imo.

Dat lijkt me vrij logisch, deca heeft meer dan duidelijk gemaakt dat deca geen nap gaat aanemen. Dus dan wordt er verwacht dat SIQ helemaak niks gaat doen?
 

DeletedUser57788

Guest
Dat lijkt me vrij logisch, deca heeft meer dan duidelijk gemaakt dat deca geen nap gaat aanemen. Dus dan wordt er verwacht dat SIQ helemaak niks gaat doen?

Euhm lol, die aanvallen waren al gestart voor ik zelf maar heb kunnen rondvragen of mensen voor of tegen die NAP waren. Wat je zegt klopt dus niet.
De reactie van ILT was letterlijk : "zij gaan ook door met de aanvallen op mij, waarom moeten wij dan ingaan op hun NAP voorstel?"
 
Reactiescore
241
Euhm lol, die aanvallen waren al gestart voor ik zelf maar heb kunnen rondvragen of mensen voor of tegen die NAP waren. Wat je zegt klopt dus niet.
De reactie van ILT was letterlijk : "zij gaan ook door met de aanvallen op mij, waarom moeten wij dan ingaan op hun NAP voorstel?"

Daan als leiding van deca zei in de w46 hele andere dinge. Zou je dat misschien eens terug moeten lezen.
 

DeletedUser76055

Guest
Ik ga akkoord betreffende de delete actie, echter is de wereld ook gespeeld als de acc's met ban een week onder vuur hebben gelegen.

Na die week willen jullie dan de strijd verderzetten, wat ik begrijp, om vervolgens met de o zo mooie wereldwinst te gaan paraderen. Een actie als dit komen wij als stam moeilijk te boven en ik zie mijn stamgenoten niet wijken van de gedachte om hun acc op delete te zetten eerlijk gezegd. Het verschil zit em in dat jullie zonder delete ons nu fataal kunnen raken en vervolgens gewoon door de verkregen overmacht kunnen wegspelen. Hierna kunnen jullie nog het fabeltje van een mooie wereldwinst ophangen, bij een delete is dat al wat moeilijker.

Ik vind het trouwens erg om te zien hoe sommige spelers oordelen dat SiQ. zo vuil speelt. Fouten zijn gemaakt waar ook actie tegen is ondernomen. Het hele kata 'maar jullie begonnen' gedoe vind ik verschrikkelijk kinderachtig. In de kleuterschool zeiden ze mij altijd: 'het maakt niet uit wie begon, jij deed het ook'. Misschien zit er een fout binnen jullie opvoeding en hebben jullie dit nooit geleerd maar dat een ander iets doet geeft je geen excuus om hetzelfde terug te gaan doen en dan te claimen dat het daarom gerechtvaardigd was en dat jullie niet vuil spelen. Het geeft al zeker niet het recht om de andere partij dan te gaan verwijten dat ze kata's hebben gebruikt.

Helaas is dat tribalwars, een hele hoop spelers die graag grote woorden gebruiken en zich profileren als intelligent en respectabel maar als puntje bij paaltje komt zijn het merendeel gewoon een stel kinderen die even goed nog in die hierboven besproken kleuterschool zouden kunnen zitten. Ik zie in ieder geval tal van situaties die overeenkomen.

Omdat je graag ook op deze post een reactie wou... Ik geef je gelijk, ik zei het gisteren nog tegen Frank dat het vaak vingerwijzen is. 'An eye for an eye makes the world blind'! Anderzijds bestaat er iets als actie en reactie. De legitimatie van Deca. komt vanuit aanvallen met kata op mora, of dit al dan niet een juiste rechtvaardiging laat ik in het midden. Wat ik wel wil zeggen is dat we als stam bij momenten allebei ons durven wagen aan een steek onder de gordel. De verleiding is vaak gewoon te groot... Om het met de woorden van Hannah Arendt te zeggen "het kwaad zit in ieder van ons." Jullie zijn verleid tot scriptgebruik, wij tot het profiteren van een ban. De vraag is wie is sterk genoeg om aan de verleiding te weerstaan?
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me vrij logisch, deca heeft meer dan duidelijk gemaakt dat deca geen nap gaat aanemen. Dus dan wordt er verwacht dat SIQ helemaak niks gaat doen?

Denk dat jullie een beetje in de war zijn. Er is een verschil tussen enerzijds Daan die geen nap wilt en anderzijds Deca. dat geen nap zou willen. Tot nu toe heb ik binnen Deca. enkel gehoord van Daan dat hij een nap niet ziet zitten. Hij geeft ook aan waarom. Maar daarom is dat niet de mening van heel Deca.

Overigens heeft Ftype al uitgelegd dat die massa van Daan al volop aan de gang was voor de bans er waren. Hij kan moeilijk aan de mods vragen om zijn aanvallen te laten annuleren, lijkt me..

De aanvallen op ILT daarentegen zijn wel degelijk vertrokken nadat de bans werden uitgevoerd. Zo wie wilt er hier dan een nap?
 
Reactiescore
241
Daan zei dat de meningen binnen deca 50/50 waren en dat daarom elke spelen individueel mag beslissen wat hij of zij doet.

Ik weet van liqucity en mdis dat ze hebben gezegd niet aan te vallen en daar heb ik enorm veel respect voor.
 

DeletedUser75839

Guest
Het feit is dat slechts 2 frontaccs gebanned zijn. Heb nu de volledige lijst bekeken en enkel breaksite & templar hebben een ban. Wie heeft dus geen ban van de frontaccs :

- Toin
- AILD
- Roadkill
- Marstyle
- Bougieboy
- Schedel
- Catch 22
- Jadeon
- Abuser

He wij van Schedel hebben wel een ban :D

Mvg Jack
 

DeletedUser57918

Guest
Het is inderdaad jammer dat dit op deze wereld gebeurd. Tuurlijk is het siq zijn fout om die scripts te gebruiken en daarom sta ik ook achter de banwave van het tw team. Ik snap sommige reacties van Deca leden ook wel dat ze absoluut niet gaan stoppen met aanvallen, omdat ze of eerder eens genaaid zijn ten tijde van SDM, of omdat ze compleet kapot gekata'd zijn. Ook ben ik het met sommige mensen eens dat er zeker accounts in SiQ zouden zijn die wanneer het bij Deca gebeurd zou zijn ook vol de aanval zouden zoeken. Daarnaast kan ik de aanvallers van templar ook niet totaal ongelijk geven om nu te stoppen met aanvallen, wat hebben de aanvallen dan voor zin gehad? je had hier ook gewoon mee kunnen farmen de komende 7 dagen.

Echter neemt deze banwave het enige puntje weg waar ik nu al een paar weken naar op zoek ben en dat is actie. Ik ben hier namelijk niet gekomen om barbaren te edelen en dat ga ik ook zeker niet doen mochten mijn frontspelers/ toekomstig frontspelers op delete gaan. Vandaar dat ik GB verteld heb hem de komende 7 dagen niet aan te vallen, maar dat ie binnenkort wel de volle lading kan verwachten ;). Ik hoop persoonlijk dus dat Siq gewoon doorspeelt en dat er veel spelers zijn binnen Deca. die toch besluiten niet aan te gaan vallen.
 
Bovenaan