W45 stab lijst!

DeletedUser75413

Guest
Mensen die werelden verzieken mogen best een plekje krijgen op het Af,toch?

Ja maar om nu pagina's lang hierover te gaan schrijven?
Iedereen weet je standpunt en mensen begrijpen je en begrijpen misschien ook andere kant van het verhaal.

Dus strijd het uit op het slagveld :bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser61134

Guest
Dit is gewoon lachwekkend!! het goed praten van een stab :) Bravo Becca,ik wist al dat je ietswat simpel was,maar nu heb je jezelf overtroffen:D

Ik maak gewoon duidelijk dat Pepijn "normaal" gedrag heeft vertoont :D

normaal bijv.naamw.Uitspraak: [nɔrˈmal] zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen

Het is gewoon voor die ene keer gelekt
 
Reactiescore
3.457
Ik ken de nieuwe speler op .Reality niet, ik heb hem ook nog niet in de skypechat gezien. Mocht dit zo waar zijn wat je zegt en .reality weet hiervan, dan zie ik maar een oplossing en dat is die beste pepijn dan van het account aftrappen.

Wel vraag ik me af, waar jij het vandaan haalt dat het pepijn mogelijk kan zijn? Er zijn ook wel meer hondjes die vikie heten.

Eerst de intentie hebben om iemand van het account af te trappen om daarna de de stabs goed te praten? (Becca)

Kom dan met een redelijke verklaring op het AF ,in plaats van zo tegenstrijdig te gaan reageren.

Ik maak gewoon duidelijk dat Pepijn "normaal" gedrag heeft vertoont
Ach ja met jouw simpele manier van denken kan ik het je geeneens kwalijk nemen
 

DeletedUser61134

Guest
Eerst de intentie hebben om iemand van het account af te trappen om daarna de de stabs goed te praten? (Becca)

Kom dan met een redelijke verklaring op het AF ,in plaats van zo tegenstrijdig te gaan reageren.


Ach ja met jouw simpele manier van denken kan ik het je geeneens kwalijk nemen

Dennis heeft niets te zeggen :p

Ik denk ook heel simpel :D
Pepijn heeft gedaan wat 50% van de spelers op TW doet.

Alleen dat in iets grotere vorm.. Het is opzicht wel een kunst om ipv 1 kleine ongepaste actie meteen 6tal verschillende acties te plegen.

Kunnen alle stabbers op W45 van leren ^^
 
Reactiescore
3.457
Had jij ook niet een stab achter je naam staan ?
Ah ja das waar ook , dan kan je moeilijk iemand af gaan vallen nu he ?
Vandaar je uitleg over de stabs.
Uitleg over de stabs van Pepijn door iemand die ook gestabd heeft !

Heerlijk objectief !
 

DeletedUser61134

Guest
Had jij ook niet een stab achter je naam staan ?
Ah ja das waar ook , dan kan je moeilijk iemand af gaan vallen nu he ?
Vandaar je uitleg over de stabs.
Uitleg over de stabs van Pepijn door iemand die ook gestabd heeft !

Heerlijk objectief !

Ik een stabber? :rolleyes:
Alleen nog maar een paar keer Saté op delete gegooid, niks ergs aan.

En ik heb binnen 1 week tijd als leider Devo laten verdwijnen :rolleyes:
 

DeletedUser75767

Guest
Pepijn was goedgekeurd voordat er een stemming is geweest, ben ik blij dat hij is gejoined? Heel eerlijk en kort nee. Zelf heb ik het gehele verhaal meegekregen van het hele w43 BaBe (een paar leden van BaBe, niet geheel BaBe) stab verhaal. Erg zielige actie die gelijk staat aan de DRIVE actie. Mocht er een daadwerkelijke stemming geweest zijn was het een duidelijke nee van mijn kant, dit weet Pepijn ook.

Echter heeft de leiding ervoor gekozen iemand een 2e kans te geven. Ik ga er wel vanuit dat Pepijn ervan geleerd heeft en het niet nog een keer zal doen. Ook denk ik dat als hij ook maar 1 onzuiver iets doet, hij er direct uit zal liggen. Laten we allen hopen dat het daadwerkelijk bij w43 blijft.
 
Reactiescore
3.457
Dank je wel Douwe , je bent de enige tot nu toe die een volwassen en eerlijk antwoord weet te geven .

De leiding neemt een stabber aan zonder dat er een stemming is geweest bij de leden , ik begrijp hieruit dat er normaal gezien wel een stemming is als er iemand solliciteerd ?
Hoezo dan niet bij iemand met een " strafblad" ?
 

DeletedUser27722

Guest
Dank je wel Douwe , je bent de enige tot nu toe die een volwassen en eerlijk antwoord weet te geven .

De leiding neemt een stabber aan zonder dat er een stemming is geweest bij de leden , ik begrijp hieruit dat er normaal gezien wel een stemming is als er iemand solliciteerd ?
Hoezo dan niet bij iemand met een " strafblad" ?

Men doet meestal alleen een stemming wanneer er een nieuw lid solliciteert, het aannemen van een nieuwe co op een account, waarom zou men daar een stemming ooit over doen?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dank je wel Douwe , je bent de enige tot nu toe die een volwassen en eerlijk antwoord weet te geven .

Ik heb ook gewoon normaal antwoord gegeven alleen iets luchtiger:eek::eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Als iemand begint met huilie huilie dan neem ik dat niet serieus nee .

Dat was gewoon beetje plagen :p Maar alsnog heb ik eerlijk antwoord gegeven toch?
 

DeletedUser73272

Guest
Sommige spelers van Yolo hebben echt een misselijk makend karakter:eek:.
 

DeletedUser75767

Guest
Dank je wel Douwe , je bent de enige tot nu toe die een volwassen en eerlijk antwoord weet te geven .

De leiding neemt een stabber aan zonder dat er een stemming is geweest bij de leden , ik begrijp hieruit dat er normaal gezien wel een stemming is als er iemand solliciteerd ?
Hoezo dan niet bij iemand met een " strafblad" ?

Ik ga niet voor je liegen :p

Ik zou echt niet weten wat de reden is dat deze, precies deze, aanmelding zonder overleg is aangenomen.
 

DeletedUser

Guest
Als je al gaat janken bij zo'n verhoudingen.

Wij bij Yolo hanteren een realistische aanpak (wat 8 tegen 19 niet is, net zoals 4 fronten vroeger bij devo), iets waarin jullie vroeger bij devo niet in geslaagd zijn te verkrijgen en kijk hoe het dan is afgelopen.

Sommige spelers van Yolo hebben echt een misselijk makend karakter:eek:.

En meer dan sommige bij O.W. en ERROR!
 

DeletedUser77130

Guest
Wij bij Yolo hanteren een realistische aanpak (wat 8 tegen 19 niet is, net zoals 4 fronten vroeger bij devo), iets waarin jullie vroeger bij devo niet in geslaagd zijn te verkrijgen en kijk hoe het dan is afgelopen.

Nogmaals, wie zijn die 19? Want voor zover ik zie zijn het er 13. :p
 

DeletedUser

Guest
Correlatie en causaliteit kloppen hier niet, maar ik ga niet aan jouw neus hangen wat er precies gaande is. ;)


@LGW Wat zeg je zelfs? Het gaat erover dat het hyperhypocriet zou zijn als een stabber iemand anders aan de schandpaal zou nagelen voor stabben, terwijl hij hetzelfde al gedaan heeft.


volgens mij moet jij je forums beter lezen....?

En wat er gebeurt is tussen DAH en CT is niet vergelijkbaar in een situatie....?

@The Gremlins Ik zeg ook niet dat ze vergelijkbaar zijn? Een stab is een stab, het was gewoon een kleine reminder
dat de handjes van ERROR zelf verre van de properste zijn, als jullie nu toch zo graag met de vingertjes gaan wijzen.


Nogmaals, wie zijn die 19? Want voor zover ik zie zijn het er 13. :p

O.W., is reeds vermeld. Of denk je dat wij alleen met ERROR bezig zijn en O.W. niet als front beschouwen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
@LGW Wat zeg je zelfs? Het gaat erover dat het hyperhypocriet zou zijn als een stabber iemand anders aan de schandpaal zou nagelen voor stabben, terwijl hij hetzelfde al gedaan heeft.

O.W., is reeds vermeld. Of denk je dat wij alleen met ERROR bezig zijn en O.W. niet als front beschouwen?

En jullie heb ook front met Hora en B4L of hoe die stam tegenwoordig ook heet, maargoed, die mag ik er niet bijtellen, zeker? Goh wat zijn we weer lekker bezig. :p
 
Bovenaan