W45 stab lijst!

DeletedUser76789

Guest
Inderdaad, INSA was al lang een onderdeel van ERROR voordat ze er daadwerkelijk bij zaten.
en dit is eigenlijk niet een stab, alhoewel is het zeer zwak spel van de spelers van Nuru om daadwerkelijk de overstap te maken.
ik denk dat zeker vanuit onze kant(vooral Ex-Devo) gesproken het wel degelijk kan voelen als een stab.
 
Reactiescore
3.452
Inderdaad, INSA was al lang een onderdeel van ERROR voordat ze er daadwerkelijk bij zaten.
en dit is eigenlijk niet een stab, alhoewel is het zeer zwak spel van de spelers van Nuru om daadwerkelijk de overstap te maken.
ik denk dat zeker vanuit onze kant(vooral Ex-Devo) gesproken het wel degelijk kan voelen als een stab.

Daadwerkelijk stabben of een gevoelsmatige stab ligt natuurlijk enorm uiteen he?

Tijdens onze gesprekken met OW destijds om eventueel een overstap te maken naar hun,kregen wij gewoon een dikke massa van hun;) Dat was ook een gevoelsmatige stab

Oneerlijk spel is nooit leuk,maar om dan meteen te gaan gillen dat het een stab is nee.
Incasseer je verlies en ga door.
 

DeletedUser42600

Guest
Om te huilen dit hele verhaal
Maakt het nou uit dat iemand overstapt na de vijand als hij denkt daar goed aan te doen is het toch zijn keuze
De manier waarop hij error te kijkt zet kan je over klagen maar laat hem mooi gaan zo'n persoon is nu niet en nooit niet een aanwinst voor een stam beter dat yolo er mee zit dan error
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als hij geen informatie en bakken os van ons zou hebben was het nog tot daar aan toe.
Overigens gaat het ook om het feit dat ze akkoord gingen met het plan van Error/O.W., als je daar later op terug komt ben je niet echt lekker bezig vind ik.


@ Yolo: Vergelijk het eens zo. Wat als Donnn40 (of wie dan ook van Yolo) ineens zonder iets te zeggen naar O.W. of Error overstapt. Zou je dat dan de normaalste zaak van de wereld vinden?

Dan zou ik dat heel vervelend vinden, maar is het nogsteeds een goede zet voor error. Dan zou ik ze niet op de stablijst zetten :p
 

DeletedUser73272

Guest
Hmm vind het van YOLO geen net spel, maar het gebeurd idd op elke wereld. Echter vind ik het wel altijd dat je een zwakke persoonlijkheid hebt als je overstapt naar de vijand.

Maar ach, misschien haalt nuru het niveau van YOLO wel ietsje omhoog en krijgen we een leuke strijd :eek:
 

DeletedUser

Guest
@ Yolo: Vergelijk het eens zo. Wat als Donnn40 (of wie dan ook van Yolo) ineens zonder iets te zeggen naar O.W. of Error overstapt. Zou je dat dan de normaalste zaak van de wereld vinden?

Mochten wij Donn dwingen om zich te laten internen dan zou ik dat een logische keus vinden :)
 
Reactiescore
2.303
Lol recruitten is ook al een stab ...
 

DeletedUser75413

Guest
Hmm vind het van YOLO geen net spel, maar het gebeurd idd op elke wereld. Echter vind ik het wel altijd dat je een zwakke persoonlijkheid hebt als je overstapt naar de vijand.

Maar ach, misschien haalt nuru het niveau van YOLO wel ietsje omhoog en krijgen we een leuke strijd :eek:

Ga naar Heracles man :eek: :p

Ligt eraan of Nuru ons ziet als enemy? Als hij niks met zijn oud stamgenoten heeft/te maken wil hebben, why not?
Maar een stab is bij mij toch heel anders dan wat jullie hier omschrijven...
 

DeletedUser73272

Guest
Ga naar Heracles man :eek: :p

Ligt eraan of Nuru ons ziet als enemy? Als hij niks met zijn oud stamgenoten heeft/te maken wil hebben, why not?
Maar een stab is bij mij toch heel anders dan wat jullie hier omschrijven...


Je bent het happen niet verleerd:D:D:D:D

Ik snap persoonlijk niet wat hij nog in O2W doet maarja, verder heb ik nergens gezegd dat het een stab is, maar wel sneu spel ^^ Ik vind het een beetje als iemand zn hele acc kapot kata'en, geen stab maar vuil spel
 

DeletedUser77001

Guest
Hmm vind het van YOLO geen net spel, maar het gebeurd idd op elke wereld. Echter vind ik het wel altijd dat je een zwakke persoonlijkheid hebt als je overstapt naar de vijand.

Maar ach, misschien haalt nuru het niveau van YOLO wel ietsje omhoog en krijgen we een leuke strijd :eek:

Dus als ik het zo goed begrijp hebben jullie allemaal een zwakke persoonlijkheid met de overstap naar jullie "vijand" O.W. en ERROR?
 

DeletedUser75413

Guest
Je bent het happen niet verleerd:D:D:D:D

Ik snap persoonlijk niet wat hij nog in O2W doet maarja, verder heb ik nergens gezegd dat het een stab is, maar wel sneu spel ^^ Ik vind het een beetje als iemand zn hele acc kapot kata'en, geen stab maar vuil spel

Hap Hap

Nee jij hebt niet gezegd dat het een stab is, maar daar doelde ik meer op de anderen.
Maar :catapult: is toch leuk?
 
Reactiescore
2.303
Ohja, Zervanic was ook geen hoogvlieger op w41 :p
 

DeletedUser77130

Guest
Dus als ik het zo goed begrijp hebben jullie allemaal een zwakke persoonlijkheid met de overstap naar jullie "vijand" O.W. en ERROR?

Even een shortlist waardoor je die uitgesproken domheid, ik-bloed-uit-mijn-neus of whatever voor zever op de achtergrond verdwijntn:

1. Nuru weet 95%-98% van wat er gebeurd in O2W en is gebeurd m.b.t. ERROR en O.w.;
2. Nuru laat via gedeelde bevelen meelezen, waardoor deffen op Saccha een heel andere dimentie kreeg;
3. Nuru vraagt kilo's, wat zeg ik TONNEN def aan en gaat amper 9 dagen later met de tegenstander lopen heulen;
4. Nuru respecteerd de gemaakte afspraken niet. Sterker nog, offert zijn eigen MB-er op voor een eventuele fusie met een YOLO-lid (ligt ook op de onderhandelingstafel.

Denk jij dat zoiets leuk is? Denk je dat dit geen stab is? Ga wat nuttigs doen vrind. ;)
 

DeletedUser75413

Guest
Even een shortlist waardoor je die uitgesproken domheid, ik-bloed-uit-mijn-neus of whatever voor zever op de achtergrond verdwijntn:

1. Nuru weet 95%-98% van wat er gebeurd in O2W en is gebeurd m.b.t. ERROR en O.w.;
2. Nuru laat via gedeelde bevelen meelezen, waardoor deffen op Saccha een heel andere dimentie kreeg;
3. Nuru vraagt kilo's, wat zeg ik TONNEN def aan en gaat amper 9 dagen later met de tegenstander lopen heulen;
4. Nuru respecteerd de gemaakte afspraken niet. Sterker nog, offert zijn eigen MB-er op voor een eventuele fusie met een YOLO-lid (ligt ook op de onderhandelingstafel.

Denk jij dat zoiets leuk is? Denk je dat dit geen stab is? Ga wat nuttigs doen vrind. ;)

Leuk voor jullie is het misschien niet nee, maar een stab kun je het niet noemen.
Zo kunnen jullie het misschien, meer niet.

Iedereen moet kunnen kiezen wat hij/zij wilt.
 

DeletedUser61134

Guest
Leuk voor jullie is het misschien niet nee, maar een stab kun je het niet noemen.
Zo kunnen jullie het misschien, meer niet.

Iedereen moet kunnen kiezen wat hij/zij wilt.

Maar op het moment dat je 300 def dorpen opeist, spionage uitvoert, en je oude stam VOORLIEGT.

(tot heden hebben ze nog niet een net bericht gestuurd dat we weggaan of uitleg etc)

Dan vind ik het zeker sneu spel en spionage uitvoeren + OS opeisen terwijl je helemaal geen aanvallen gaat krijgen is wel degelijk een vorm van stabben.

Voorbeeld: Melvin vraagt zijn buurvrouw geld omdat hij medicijnen voor een zieke familielid moet kopen. Met dat geld huurt hij een huurmoordenaar om zijn buurjongen te vermoorden. (Did happen IRL)
En dan gaat hij de buurvrouw chanteren en haalt de rijdende rechter erbij en verhuist dan na het innen van het geld.

En dan is Melvin in dit voorbeeld dus Nuru ingame :D
 

DeletedUser

Guest
Geen stab? Bevelen doorsturen/laten meelezen die wij op Saccha hebben lopen.. Echt de meeste mensen handelen nog minder integer dan een fucking kikkervis. Jullie kunnen proberen het goed te praten maar je laat daardoor alleen maar jezelf van je slechtste kant zien. Dat jullie het op zo'n manier willen spelen.
 
Bovenaan