W44 stab lijst!

DeletedUser20611

Guest
Die PP die gefarmt wordt komt toch ergens vandaan, al die verrekte kut noobs kopen genoeg PP zodat heel de top van innogames lekker via Switzerland hun geld vangen en daar lekker liggen te beuken met mooie blondines.

Klopt maar zoveel meer verdienen ze er toch niet aan? Dat is wat ik bedoel: vroeger had je elke speler die het moest kopen, nu zijn het enkel die 'verrekte kut noobs' zoals jij ze beschrijft.
Volgens mij is de populariteit van het spel ook enorm gedaald waardoor de inkomsten nog eens dalen.

Ik weet niet of het ene tegen het andere opweegt hoor.
 

DeletedUser75318

Guest
Ik kan zeker nog volgen, Wouter!

En het gaat erom dat je zonder boe of ba de stam verlaat, even gaat fuseren en zei: "Ja, zo komen we in nex." Dus opnieuw even vluchten net zoals je doet in w44.

Die quote van Ruben had ik na 1 minuut veranderd naar "Niet relevant". Dit omdat Ruben zich vergist had. En ik weet zeer goed wat ik zeg, want daarom is deze situatie ook zodanig dat iedereen zich tegen jou keert. Zelfs Robbrecht, jouw eigen co!
Btw, Ruben en Robrecht vertelden me niet op de hoogte te zijn van de fusie + dat je zomaar stam hopte dus please verdraai + maak geen halve dingen van mijn argumenten.

Je hebt dit verloren, blij dat ik jou niet meer hoef te zien / spreken / horen!

Ik sluit dit.

Op de overwinning!

@Deceiver Of The nine, The witch-king of Angmar, Hiro Noshimori!
 

DeletedUser73678

Guest
Klopt maar zoveel meer verdienen ze er toch niet aan? Dat is wat ik bedoel: vroeger had je elke speler die het moest kopen, nu zijn het enkel die 'verrekte kut noobs' zoals jij ze beschrijft.
Volgens mij is de populariteit van het spel ook enorm gedaald waardoor de inkomsten nog eens dalen.

Ik weet niet of het ene tegen het andere opweegt hoor.

Daarom zullen ze ook wel de premiumbeurs hebben ingebracht, om wat pp uit het spel te sluizen
 

DeletedUser65135

Guest
Daarom zullen ze ook wel de premiumbeurs hebben ingebracht, om wat pp uit het spel te sluizen

Volgens mij halen ze hiermee er niks uit?
Het gaat nogsteeds in omloop van speler naar speler (op de PA en AM etc etc na).
Alleen zorgt premium beurs voor lage tarieven, en straks als hij vol zit dat er niet meer veel in omloop gaat.

Dus ze brengen denk eerder de omloop terug dan dat ze PP laten 'verdwijnen'
 

DeletedUser65135

Guest
Volgens mij niet, ze hebben een koers en daarvoor word er gekocht en verkocht....
 

DeletedUser74396

Guest
de PP beurs haalt geen premiumpunten uit het spel.
De premiumbeurs promoot PP-verkopen (en in mindere mate ook het pp-kopen).
Voor de spelers die het principe nog niet getest hebben:
in het oude systeem kon je marktaanbiedingen plaatsen die dan gekocht konden worden voor andere spelers.
Helaas had je daar een slecht overzicht op de prijs van de grondstoffen/premiumpunt. Zeer harde variaties.
Om dit op te lossen heeft INNO de PP-beurs opgericht.
De pp-Beurs zorgt ervoor dat je op elk moment grondstoffen kan verkopen. Je moet niet meer wachten tot iemand je aanbieding aanneemt want je verkoopt je grondstoffen door aan een tussenpartij, namelijk de PP beurs. Deze heeft dan een bepaalde opslag waaruit gs-kopers de grondstoffen dan kunnen kopen.

De komst van de gsen-handel voor PP heeft een zeer korte tijd massaal veel opgebracht bij INNO.
Er was namelijk een periode dat elke speler slechts 200PP had per maand. Door de update grondstoffen kopen voor PP hebben meerdere spelers massaal geïnvesteerd in PP. Met andere woorden de hoeveelheid PP dat rondgaat is enorm gestegen.
Sinds die 1e massive wave van investeerders is het PP-kopen zo goed als dood. Met andere woorden de PP die massaal zijn geïnvesteerd zullen nu langzaam aan opgebruikt worden. Maar tot die tijd zal INNO amper tot geen winst maken, de winst is namelijk al gemaakt in het verleden.
 

DeletedUser76349

Guest
de PP beurs haalt geen premiumpunten uit het spel.
De premiumbeurs promoot PP-verkopen (en in mindere mate ook het pp-kopen).
Voor de spelers die het principe nog niet getest hebben:
in het oude systeem kon je marktaanbiedingen plaatsen die dan gekocht konden worden voor andere spelers.
Helaas had je daar een slecht overzicht op de prijs van de grondstoffen/premiumpunt. Zeer harde variaties.
Om dit op te lossen heeft INNO de PP-beurs opgericht.
De pp-Beurs zorgt ervoor dat je op elk moment grondstoffen kan verkopen. Je moet niet meer wachten tot iemand je aanbieding aanneemt want je verkoopt je grondstoffen door aan een tussenpartij, namelijk de PP beurs. Deze heeft dan een bepaalde opslag waaruit gs-kopers de grondstoffen dan kunnen kopen.

De komst van de gsen-handel voor PP heeft een zeer korte tijd massaal veel opgebracht bij INNO.
Er was namelijk een periode dat elke speler slechts 200PP had per maand. Door de update grondstoffen kopen voor PP hebben meerdere spelers massaal geïnvesteerd in PP. Met andere woorden de hoeveelheid PP dat rondgaat is enorm gestegen.
Sinds die 1e massive wave van investeerders is het PP-kopen zo goed als dood. Met andere woorden de PP die massaal zijn geïnvesteerd zullen nu langzaam aan opgebruikt worden. Maar tot die tijd zal INNO amper tot geen winst maken, de winst is namelijk al gemaakt in het verleden.

premiumbeurs is awesome op W45 vanavond 6k pp binenngehaald en beurs begint nu pas vol te lopen :O
 

DeletedUser74396

Guest
de premiumbeurs op een andere wereld als w45 zou wat raar zijn. En ik weet niet, ik log 1/2x per dag om alles op de marktplaats te zetten.
Heb enkel gsen naar 15 gebracht id start voor begininkomen. Haal zo'n 500PP per dag binnen voor de (tot nu toe) 15min in totaal dat ik op w45 heb gelogd (tijden opgeteld)
 

DeletedUser76349

Guest
de premiumbeurs op een andere wereld als w45 zou wat raar zijn. En ik weet niet, ik log 1/2x per dag om alles op de marktplaats te zetten.
Heb enkel gsen naar 15 gebracht id start voor begininkomen. Haal zo'n 500PP per dag binnen voor de (tot nu toe) 15min in totaal dat ik op w45 heb gelogd (tijden opgeteld)

hoeveel heb je al verdient daar op w45
 
Reactiescore
3.539
Betreft de stab discussie , het is allemaal wat onduidelijk. Kan de speler die iemand beschuldigd even in het kort en duidelijk zeggen wat nu precies de stab is en dit aantonen met bewijs.
 

DeletedUser54257

Guest
Stablijst...

Waaw, je kan volgende mensen toevoegen en voor bewijzen verwijs ik naar mijn andere topics replies hier opt AF.

Gimp
Vindicatie
Doncor
Maartenpruim
Leef1992
Hot thai
euneelis
DeviateVI
Sendog
cheesecakes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.539
Zo werkt het gerecht hier niet helaas. Kom maar met bewijzen per speler die je wilt beschuldigen dan gaan we het bekijken.
 

DeletedUser54257

Guest
Vindicatie / doncor en gimp lijken me abvisouly...

Die heb ik groot en breed bewezen op topic. De rest zijn hun gevolgd.

Zie Top/flop spelers bij mijn posts
 

DeletedUser75234

Guest
De MVB overlopers

Vandaag zullen we het eens hebben over een volgens mij redelijke stab die zeker op het lijstje moet komen.

Op 13okt rond middernacht kwam er een bericht op het forum dat 5 spelers de stam zouden verlaten.

Bericht:
ForumBericht.jpg
stamverlaten.png

Spelers:
thenapsterin
panter66
crazykillers
i will hit you hard
sevileH

Hier is op zich nog helemaal niks mis mee, spelers zijn vrij te kiezen waar ze verder spelen. Maar hier zat er toch iets niet helemaal goed. Ik neem aan dat het normaal is dat als je je stam verlaat je zeker een week wacht met je ex-stam aan te vallen en over te nemen. Dit is hier helemaal niet gebeurt.


Bovendien waren de stammen MVB en ua1 al redelijk vijandig tegen elkaar en al waren we niet in officieel oorlog, dit ging niet lang meer duren! Ik was toen ik nog mijn eigen stam had gecontacteerd door de leider van ua1 om samen MVB plat te gooien.

lumberjackbericht.png

Ik hoop dat er genoeg bewijs is om deze stab te vereeuwigen op de stablijst!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76282

Guest
23:14 is niet middernacht :eek: en in hun afscheidsbrief stond helemaal niks van een NAP. In die brief staat ook dat ze stam gingen verlaten omdat het al weken slecht ging en er veel irritaties waren. Had je maar moeten zien aankomen ;)
 

DeletedUser75234

Guest
23:14 is niet middernacht :eek: en in hun afscheidsbrief stond helemaal niks van een NAP. In die brief staat ook dat ze stam gingen verlaten omdat het al weken slecht ging en er veel irritaties waren. Had je maar moeten zien aankomen ;)

Dus jij vind het normaal dat als je je stam verlaat, je meteen dorpen neemt van je ex-stam? Dus je kan eerst lekker veilig groeien tussen andere spelers en als je denkt dat je er klaar voor bent dan leave je die stam en neem je ze maar over? Dat vind ik nog wel een goeie grap ;)

Ik kon dat trouwens niet zien aankomen want ik zat nog maar 3 dagen in die stam en ging stoppen op die wereld. Maar dit vind ik toch wel een stab en vandaar heb ik me hier nog even voor ingezet.
 
Bovenaan