W43 => W53

DeletedUser

Guest
Oeh dan kan ik weer baas MB spelen like back in the old days. Was een stuk leuker eigenlijk. Minder drama. :eek:
 
Reactiescore
660
Doe jij nog mee, Robin? :)

Ik zou heeeel graag, maar ben niet meer de actiefste. Beetje farmen en wat helpen als ik kan, een account draaien , neen, dat is een verloren account
 
Reactiescore
660
Bump!
 

DeletedUser61134

Guest
Pepijn gebruikte geen gare nepnamen om ergens binnen te komen. Je herinnert je jantw wel? Dit is tribaljan, account bestaat al langer en dit is zijn eerste post. Lijkt me nogal obvious dat ze weer bezig zijn.

Wel een bekende naam Jan.
Dirk is stiekem ook een Jan.
Martijn is Jan's tweelingbroer, jankert.

Beetje kort door de bocht dit :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Als je niet begrijpt waar we het over hebben of wat er op W43 gebeurd is kun je beter stil houden aangezien je jezelf nu gewoon voor lul aan het zetten bent.

Maar goed, aan de andere kant is dat ook het enige wat jij doet natuurlijk.

Weet wel van de stabberino's :p
Maar ik zou niet weten waarom elke Jan dan ineens dezelfde Jan is!

Je noemt Martijn ook geen Jan terwijl hij wel een JANkerd is :p

Ik kan nu ook een account maken genaamd Jan. Ben ik niet meteen die Jan!
Ben een ergere Jan dan.
 
Reactiescore
372
Als je kijkt naar zijn gestalk van Finity dan is de kans veel groter dat hij het wel is, dan dat hij het niet is.

Waarom zou een volkomen random persoon zich opeens hier komen aanmelden als dorpenbouwer? Met eenzelfde soort naam die zij destijds gebruikten? Ligt nogal voor de hand ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Als je kijkt naar zijn gestalk van Finity dan is de kans veel groter dat hij het wel is, dan dat hij het niet is.

Waarom zou een volkomen random persoon zich opeens hier komen aanmelden als dorpenbouwer? Met eenzelfde soort naam die zij destijds gebruikten? Ligt nogal voor de hand ;)

Risico's horen bij het leven!
Is toch alleen maar spannend, kijken wat ze gaan doen via een DU account? :D
 
Reactiescore
1.015
Veel s6 met je initiatief Maick. Leuk dat je terug bent en hopelijk word w53 anders dan 43.
 

DeletedUser76377

Guest
Even ter info, ik ben op w43 gefusseerd met het account : Sweexer. Heb daar toen nog een tijdje gespeelt en daarna de vv van het account aan sjondeer gegeven ongeveer in de tijd van de stab ik had er toen geen zin meer in en hoopte dat die er nog wat nuttigs mee kon, die heeft er volgens mij babe nog wat pijn mee gedaan ofzo
 

DeletedUser75798

Guest
Heeft ons zeker pijn gedaan, had wel 4 verbanden nodig om die wonde toe te binden!
 
Bovenaan