W43 => W53

Reactiescore
372
Hallo,
Manu had het idee om W53 te spelen met W43 spelers. Hij is zijn wachtwoord vergeten, vandaar dat ik deze post maak.

Wat is de bedoeling?
We zijn tien werelden verder en wat is er nou mooier dan het te vieren door het nog eens over te doen. W43 is destijds aardig verkloot door backstabbers en (on)terechte bans en helaas had dit een groot deel van de wereld bepaald. Manu en ik willen het spelplezier dat we hadden op W43 nog een keer herbeleven en we nodigen jullie uit mee te doen :)
Wij starten een kleine premade met niet teveel accounts (denk aan maximaal 5/6). De enige echte eis is dat je W43 moet hebben gespeeld in de periode voordat de wereld beslist werd.

Verdere info
Doordat we klein starten houden we de groep hecht. De kans op problemen is zo een stuk kleiner. Zodra we starten gaan we eerst een klein gebied domineren en van daar uit bouwen we verder, zoals we dat met Finity ook gedaan hebben. De meeste twspelers zijn wel bekend met het concept. Om te joinen moet je natuurlijk wel het spel onder de knie hebben.
Daarnaast moet het heel duidelijk zijn dat vals spelen niet geaccepteerd wordt. Dus geen bots - ook geen farmbots.
De naam, windrichting en dergelijke staan nog niet vast. Die bepalen we met z'n allen.

Spelers
Een aantal plekken zijn al bezet. Ik ga sowieso met Manu op één account spelen. Je kan je individueel aanmelden of als team. We geven de voorkeur aan individueel, zodat we met zijn allen de accounts zelf kunnen samenstellen. Als je je met een team aanmeldt moet het merendeel natuurlijk wel W43 gespeeld hebben.
Laat ik wel even vermelden dat rekrutering dit keer echt enorm streng gaat worden. Dit keer komen er geen rotte appels binnen.
Als je mee wil doen kun je het beste Manu of mij een skypebericht sturen. Als je onze skype niet hebt dan kun je je beter niet aanmelden want dan heb je vermoedelijk toch niks gedaan op W43. Als je vragen hebt kun je hetzelfde doen.

Met vriendelijke groeten en tot W53 :D
PS: Ja, we weten dat W53 nog niet aangekondigd is.
 
Reactiescore
660
Alvast een heel leuk idee. Ik ga er zeker over denken.
 
Reactiescore
603
Leuk initiatief!
hebben we toen ter tijd ook eens met W14 -> W41 gedaan :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Iemand die mij op t acc wil mag mij pm'en of aanspreken via skype.
 

DeletedUser72576

Guest
"Als je mee wil doen kun je het beste Manu of mij een skypebericht sturen. Als je onze skype niet hebt dan kun je je beter niet aanmelden want dan heb je vermoedelijk toch niks gedaan op W43."

Lol dus alleen Finity en vriendjes zijn welkom? Ga dan niet op dit forum spelers werven :p
 
Reactiescore
660
"Als je mee wil doen kun je het beste Manu of mij een skypebericht sturen. Als je onze skype niet hebt dan kun je je beter niet aanmelden want dan heb je vermoedelijk toch niks gedaan op W43."

Lol dus alleen Finity en vriendjes zijn welkom? Ga dan niet op dit forum spelers werven :p

Ach ja Qobo, kan je het ze kwalijk nemen. Een paar van jullie stam waren wel ok, maar dan ook echt maar een paar.
 
Reactiescore
660
Bwa, ik denk dat je de wereld dan niet zo goed hebt gevolgd. Er zijn serieus wat schermutselingen geweest tussen onze stam en finity.
Was jij er van in het begin?
 
Reactiescore
372
Lol dus alleen Finity en vriendjes zijn welkom? Ga dan niet op dit forum spelers werven

Zowel Manu als ik hebben genoeg W43 spelers in onze lijsten op skype (ook spelers die destijds vijanden waren) van oa BaBe, BBK, ODM, E., Cruise en Vanity om er een paar te noemen.

We willen spelers van W43 die hier een rol hebben gespeeld, met wie we destijds een leuke wereld hebben ervaren en waarvan we weten dat we op ze kunnen bouwen. Ja, ook als dit vijanden zijn geweest. Dus nee, niet alleen Finity vriendjes.

En laten we eerlijk zijn, de meeste BaBe spelers hebben de wereld er niet bepaald leuker op gemaakt.
 

DeletedUser26711

Guest
ondertussen is nog een account delete gegaan

Daap zou geen gebruik van kata's maken, Purr Purfect denkt er anders over!!!
 

DeletedUser63354

Guest
ondertussen is nog een account delete gegaan

Daap zou geen gebruik van kata's maken, Purr Purfect denkt er anders over!!!

Lol ik speel al fucking lang niet meer, maar die afspraak gold voor iedereen die de afspraken wilde aangaan en waren niet vanzelfsprekend.
 
Reactiescore
660
Bovenaan