Hoe gaat het uiteindelijk nu met de stam? Alsof ze jou dat aan je neus gaan hangen :biggrin:
Leaving Behind 4. jan 2017 #41 underground tacticz. zei: Hoe gaat het uiteindelijk nu met de stam? Klik om te vergroten... Alsof ze jou dat aan je neus gaan hangen
underground tacticz. zei: Hoe gaat het uiteindelijk nu met de stam? Klik om te vergroten... Alsof ze jou dat aan je neus gaan hangen
underground tacticz. 4. jan 2017 #42 Leaving Behind zei: Alsof ze jou dat aan je neus gaan hangen Klik om te vergroten... Hou je bek kutnoobje van me. Ga jij maar niet opeens spoorloos als leider...
Leaving Behind zei: Alsof ze jou dat aan je neus gaan hangen Klik om te vergroten... Hou je bek kutnoobje van me. Ga jij maar niet opeens spoorloos als leider...
Serenity 4. jan 2017 #44 underground tacticz. zei: Hou je bek kutnoobje van me. Ga jij maar niet opeens spoorloos als leider... Klik om te vergroten... WegmetMartijn
underground tacticz. zei: Hou je bek kutnoobje van me. Ga jij maar niet opeens spoorloos als leider... Klik om te vergroten... WegmetMartijn
underground tacticz. 4. jan 2017 #45 Serenity zei: WegmetMartijn Klik om te vergroten... Ik vind mestkever martijn leuker.
Beast Incarnate. 5. jan 2017 #46 underground tacticz. zei: Ik vind mestkever martijn leuker. Klik om te vergroten... Groot gelijk!
jobkick 6. jan 2017 #47 Nice om dit initiatief te zien! Hopelijk komt spelplezier op de eerste plaats op W53, zoals het in het begin van W43 ook nog het geval was. Veel succes! (oh, en wordt er nu nog steeds over die stabs gepraat? 't Is ondertussen al 2017 )
Nice om dit initiatief te zien! Hopelijk komt spelplezier op de eerste plaats op W53, zoals het in het begin van W43 ook nog het geval was. Veel succes! (oh, en wordt er nu nog steeds over die stabs gepraat? 't Is ondertussen al 2017 )