W43: The Decision

DeletedUser73082

Guest
The Decision of W43

Beste lezer van dit drieënveertigste algemeen wereldforum,

Dit topic is bedoeld om de nieuwe, en waarschijnlijk laatste echte wereldoorlog aan te kondigen. Dit topic is niet bedoeld als oorlogsverklaring. Wij hebben altijd het motto gehanteerd, als je iets doet, doe het dan goed. Daarom zou ik graag alle nieuwe en nieuwsgierige lezers eerst willen aanraden dit, en daarna dit topic te bekijken. Daar valt een hoop te lezen over de wereldgeschiedenis en de gebeurtenissen die dit topic grotendeels hebben ingeleid. Voor de TLDR mensen zal ik van beide een korte samenvatting geven, zodat het in ieder geval helder blijft.

Nadat de BG tussen BaBe en Finity verbroken werd besloot BaBe samen met Cruise een permanente BG te sluiten met als doel kwantiteit kwaliteit te laten overrompelen. Hoewel de eerste klap voor Cruise was (het account LoS werd weggespeeld) werden er kort daarna toch wel wat tikken uitgedeeld aan Finity. SjeiNeN verloor veel dorpen aan BaBe, en Cruise + BaBe wisten samen het account Baba Yaga weg te spelen. Toch was deze euforie aan de BaBe en Cruise kant van korte duur. Nadat The Cheap Dealer en Dominum elementorum al wat dorpen verloren hadden aan Finity werden de accounts Generaal Bonaparte en The Cheap Dealer (Beide Cruise) op delete gezet door de eigenaren. Dit was een ernstige klap voor Cruise, eentje waarvan ze nooit meer bijkwamen. Braveheart verloor na een blitz 100+ dorpen en ook Dominum Elementorum werd daarna weggespeeld. Cruise besloot te fuseren met BaBe en zo werd het al voortijdig één stam. Calvin.B was het volgende slachtoffer van Finity en ook hij werd met de grond gelijk gemaakt. Ondertussen faalden diverse massa's van BaBe op de accounts SjeiNeN en Deceived by the Devil.Waarschijnlijk was het uit frustratie van het falen van deze offensieven en de verliezen bij het oude Cruise front dat 5 spelers binnen het oorspronkelijke BaBe besloten de grootste stab van W43 uit te voeren, eentje met grote gevolgen voor de wereld. Willem & Alex (VF69), Twan (Haranu) Pepijn (NeverKroket) en Stephan (PurrPurfect) hadden al spies in Finity gezet maar dit was nog niet genoeg. Via een ander IP adres deed Willem zich voor als Jan, en bemachtigde hij een plek op DBTD. Vanaf daar spioneerde hij volop en uiteindelijk zorgde hij voor een permanente ban door het verzenden van een haat pm. Killb en NeverKroket konden volop edelen, en toen de mods tot de conclusie kwamen dat er iets goed mis was had Deceived al 40+ dorpen verloren. Finity startte een onderzoek hiernaar. Een Lone Wolf actie zou het kunnen zijn volgens BaBe. Dacht het even niet! Al snel werd bekeken of de mogelijkheid bestond dat BaBe er achter zat. Dat moest eigenlijk wel; Na wat logische redenatie werd als snel duidelijk dat deze actie niet gepleegd was door een individu, los van BaBe, met wrok jegens Finity. Informatie doorgeven, een account opzettelijk een permanente ban opleveren, en DeathWing ook een ban willen aansmeren... Het leek toch wat veel voor een speler die pas 3 weken op een wereld actief was. Toch bleef sluitend bewijs uit, evenals een schuldbekentenis van de stabbers, en ook de mods konden verder niet genoeg doen. Toen kwam er een dapper BaBe lid op de voorgrond. Hij had iets opgevangen van zijn medespeler (Stephan) over de stab en wist dat zijn eigen stam erachter zat. Hij besloot het hier niet bij te laten en stapte op mij af om dan eindelijk het sluitend bewijs te overhandigen dat ons al die tijd ontbrak. Zoveel was het eigenlijk niet: het was enkel een quote waarin duidelijk werd dat figuren binnen BaBe ervoor verantwoordelijk waren. Echter ging de bal nu aan het rollen; De stabbers zelf keerden zich tegen elkaar en uiteindelijk publiceerde een onder hen, Twan (Judaism) de volledige context + het chatgesprek waar alles in besproken werd. Dit was dan toch echt de genadeklap voor BaBe. De leden van BaBe besloten te leaven en uiteindelijk vormde Twan (ManWithBlueKnivez) een nieuwe stam, gebaseerd op het oude BaBe. In deze stam zou fair play en eerlijkheid voorop staan, om er zo voor te zorgen dat een wereld, compleet zwartgemaakt door bepaalde figuren toch nog enigszins leuk zou verlopen. De accounts van Willem en Pepijn kregen een permanente ban en werden na afspraken direct verdeeld tussen Finity en Daap. Door deze nieuwe instelling, en het besluit om de dorpen verkregen door de stab terug te geven besloten veel frontaccounts van Finity Daap een 2 weken durende NAP te geven. Hier eindigt de geschiedenis en begint de huidige situatie terwijl ik dit typ. Finity wenst dus bij deze Daap een harde, leuke maar vooral eerlijke strijd, zet hem op heren!


Huidige Situatie:
749468de1d.png

Blauw=Finity
Rood=Daap

Stats Finity-BaBe & Stats Finity- BaBe & Cruise
Zijde 1:
Stammen: Finity
Zijde 2:
Stammen: BaBe

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 7,996
Kant 2: 7,274
Verschil: 722

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 750
Kant 2: 375
Verschil: 375

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 70,633,794
Kant 2: 63,096,807
Verschil: 7,536,987

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,110,447
Kant 2: 3,546,322
Verschil: 3,564,125

chart


Stammenoorlog Finity vs Cruise & BaBe
f27d2c4047.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Succes aan beide partijen. Moge de beste winnen.
 

DeletedUser69623

Guest
Succes Daap!! Op een mooie en vooral eerlijke oorlog!
 

DeletedUser75798

Guest
Mooie opening! Veel succes & moge het schoon verlopen! :)
 

DeletedUser73972

Guest
Ben oprecht benieuwd hoelang deze oorlog gaat duren eigenlijk... 2 maand? een half jaar? Een jaar?
Valt heel moeilijk in te schatten vind ik en hangt allemaal af in hoeverre daap zich herpakt na Babe. Veel plezier iedereen!
 

DeletedUser63354

Guest
Laten we hopen dat, wie de winnaar ook moge zijn, of hoelang de oorlog gaat duren, we het mooi kunnen afsluiten en de winnaars ook daadwerkelijk trots op hun prestaties kunnen zijn.
 

DeletedUser9529

Guest
Succes iedereen. Ik ook hoop op een eerlijke en nette oorlog. Ik gun beide stammen de overwinning wel, aangezien we nu allemaal ongeveer op dezelfde lijn liggen (op de map en qua ingesteldheid!).

Onwards!
 
Reactiescore
1.148
Finity :bijl:
 

DeletedUser76132

Guest
Nadat de BG tussen BaBe en Finity verbroken werd besloot BaBe samen met Cruise een permanente BG te sluiten met als doel kwantiteit kwaliteit te laten overrompelen.

mooi post manu, alleen heb ik over bovenstaande stukje nog wat op/aanmerkingen. Buiten dat het arrogant overkomt, klopt het ook nog eens niet geheel, het moet zijn: Nadat BABE Finity stabde door met cruise een BG te sluiten of een aanvraag te doen terwijl er al een lopende was en nog steeds lopende was met finity, is er besloten de BG te verbreken. En eenieder uit het oude babe die zo naïef was om achter babe te blijven staan hebben natuurlijk een plaat voor hun kop en dat zal op geen enkele wereld vergeten worden.
 

DeletedUser45617

Guest
Ik zat destijds in BaBe Squirtle, en ik kan wel zeggen dat heel BaBe het grondig kut vond hoe Finity over BaBe (toch wel een BG, zoals je net zelf fijn aanhaalde) P&P voerde hier op het AF. Toen is inderdaad bewust gekozen voor Cruise en tegen Finity omdat dat een fijnere BG zou opleveren :p. Niet geheel een stab dus imo (en die van vele andere ;)).

Dat gezegd zijnde, veel succes aan beide kanten en laat ons hopen op een sportieve en aangename oorlog.
 

DeletedUser63840

Guest
Even inhaken op dit:
"besloten de grootste stab van W43 uit te voeren" toch wel 1 van de grootste van de TW geschiedenis toch wel? :)

Maar succes en veel plezier nog.
 
Bovenaan