W43: The Decision

DeletedUser75798

Guest
Onlangs stuurde hij me een pm, met de vraag of we wel klaar waren voor de strijd.
Op w1 zou die ook al de tegenstander zijn geweest van onze stam. Zou dat kunnen dat die al zo lang speelt?

Zou wel kunnen, maar weet je nooit 100% zeker. Kan je dat nergens nagaan of heb je geen contact meer met W1 spelers?
 
Reactiescore
660
Ik kan het proberen.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik zal ook wel even rondneuzen in m'n contacten, zal dat morgen wel ergens weten te doen.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik ken meer mensen dan je denkt, ja. Je kan snel conclusies trekken zonder iemand te kennen, he.
 

DeletedUser63354

Guest
Mwa doet het toch wel. Kun je ontkennen dat het niet zo is, maar Daap is gestart om met een frisse wind overnieuw te beginnen. Eerste de beste actie en meteen loopt er weer een account weg van de actie. Toont aan dat er niet helemaal een nieuwe frisse wind was/is. Want het gaat verder opdezelfde manier en toon.

Oke wat jij wil :D Gelukkig weet ik wel hoe de sfeer binnen Daap is (rofl)
 

DeletedUser75798

Guest
Geen enkele? Mijn mama heeft me toch gezegd dat ik serieus kan zijn hoor :( daarnaast is dat ook niet moeilijk om niet serieus te posten, maar niet intelligent zijn daarentegen neem ik toch in twijfel. Ik hang toch ook niet de man uit? Ik zeg gewoon dat ik wil mee zoeken met Robin?
 
Bovenaan