W43: The Decision

DeletedUser69389

Guest
Bekijk t van de positieve kant, met DJ Stab uit Daap, zijn we gezuiverd van alle (in het verleden gebeurde) stabbers. :).

Bekijk het van de negatieve zijde. Het vormt een knauw voor het moraal van Daap en zorgt ervoor dat de rimvleugel van Daap in gevaar komt.:cool:
 

DeletedUser69389

Guest
Mwah, valt mee.



Ja, omdat ik dat verwijt al zag aankomen heb ik hem ook niet meteen eruit geflikkerd.

Mwa doet het toch wel. Kun je ontkennen dat het niet zo is, maar Daap is gestart om met een frisse wind overnieuw te beginnen. Eerste de beste actie en meteen loopt er weer een account weg van de actie. Toont aan dat er niet helemaal een nieuwe frisse wind was/is. Want het gaat verder opdezelfde manier en toon.
 

DeletedUser75798

Guest
Één rotte appel eruit en in mijn ogen de enigste ook, dus ik denk dat die frisse wind wel kan blijven waaien hoor. ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Één rotte appel eruit en in mijn ogen de enigste ook, dus ik denk dat die frisse wind wel kan blijven waaien hoor. ;)

Waag ik betwijfelen. Ik vraag mij af in hoeverre de spelers echt loyaal zijn aan Daap als er een aantal van hen nog niet zo kort geleden hebben gepoogd binnen te komen bij Finity. Dan lijkt het mij te raden dat wanneer er incs op komen dat ze dan niet zo gemotiveerd zullen zijn. Want per slot van rekening is Daap 2e keus voor hen.
 
Reactiescore
853
Één rotte appel eruit en in mijn ogen de enigste ook, dus ik denk dat die frisse wind wel kan blijven waaien hoor. ;)

Tegen mij zij je anders dat het fijne spelers waren en je ze hoog had zitten :confused:

Van wat we gisteren allemaal hebben gezien kun je dit wel stellen ja... Front niet gestackt, zet pas deflijstje op forum als de incs beginnen komen, loopt dan weg en geeft geen vv af. Mooi zo. Om van de rest nog maar te zwijgen.

Lijkt me toch geen stab?
 

DeletedUser9529

Guest
Vandaar de 'van de rest nog maar te zwijgen.' Heeft ons gisterenavond lekker genaaid, die Jerry.
 

DeletedUser75798

Guest
Tegen mij zij je anders dat het fijne spelers waren en je ze hoog had zitten :confused:



Lijkt me toch geen stab?
Dat had ik ze ook, ze waren altijd gezellig om mee te praten & ze deden veel voor Daap, jammer dat ze dan gaan rennen als hun inc's krijgen en ons zo naaien...
Waag ik betwijfelen. Ik vraag mij af in hoeverre de spelers echt loyaal zijn aan Daap als er een aantal van hen nog niet zo kort geleden hebben gepoogd binnen te komen bij Finity. Dan lijkt het mij te raden dat wanneer er incs op komen dat ze dan niet zo gemotiveerd zullen zijn. Want per slot van rekening is Daap 2e keus voor hen.

Daap kwam ook niet direct na de val van BaBe he, daarom dat sommigen al hun solli naar Finity stuurden. Het kan zijn dat Daap 2e keuze is, maar dan is het aan ons en hun om te tonen dat Daap even goed een 1ste keus stam kan zijn. Voor de rest denk ik niet dat omdat je in een 2e keus stam zit, dat je daarom direct gaat rennen bij incomings. Dan is er ook iets als vv aanvragen of genoeg co's hebben om toch die massa te deffen ipv. je acc op delete te zetten en de stam niets te laten weten erover.
 

DeletedUser9529

Guest
Ik zal even kort schetsen wat met Pablo Escostab is gebeurd. Toen hij incs begon krijgen liet hij weten dat zijn front met Sjeinen niet gestackt stond en plaatste een deflijstje op het forum. Daarna hebben we niets meer van hem vernomen en zagen we dat hij dorpen begon verliezen. Hij had niets laten weten en geen vv afgegeven, dus stonden wij wat machteloos. Uiteindelijk heeft Bram, een inactieve co, vlug gelogd op het account en zag hij dat het op delete gezet was. De VV is dan bij Dennis van Eviction en uiteindelijk bij mij terechtgekomen. Deffen amper doenbaar op dat moment, het hele account was één grote chaos.

Toen ik even aan het rondkijken was wat ik eventueel kon doen, werd de VV plots beëindigd. We hebben Jerry's andere co's aangesproken via Skype/FB, maar geen enkele van hen had ingelogd of wist überhaupt dat het acc op delete stond. Daarna hebben we de VV nog een paar keer in handen gekregen, maar ze werd altijd beëindigd. Van Jerry zelf hebben we ondertussen nog steeds geen woord gehoord. Het enige 'nieuws' dat we van hem hebben is dat hij de stam heeft geleaved.

Dus ja, van een stab kun je wel spreken, Felicitys ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zal even kort schetsen wat met Pablo Escostab is gebeurd. Toen hij incs begon krijgen liet hij weten dat zijn front met Sjeinen niet gestackt stond en plaatste een deflijstje op het forum. Daarna hebben we niets meer van hem vernomen en zagen we dat hij dorpen begon verliezen. Hij had niets laten weten en geen vv afgegeven, dus stonden wij wat machteloos. Uiteindelijk heeft Bram, een inactieve co, vlug gelogd op het account en zag hij dat het op delete gezet was. De VV is dan bij Dennis van Eviction en uiteindelijk bij mij terechtgekomen. Deffen amper doenbaar op dat moment, het hele account was één grote chaos.

Toen ik even aan het rondkijken was wat ik eventueel kon doen, werd de VV plots beëindigd. We hebben Jerry's andere co's aangesproken via Skype/FB, maar geen enkele van hen had ingelogd of wist überhaupt dat het acc op delete stond. Daarna hebben we de VV nog een paar keer in handen gekregen, maar ze werd altijd beëindigd. Van Jerry zelf hebben we ondertussen nog steeds geen woord gehoord. Het enige 'nieuws' dat we van hem hebben is dat hij de stam heeft geleaved.

Dus ja, van een stab kun je wel spreken, Felicitys ;)

Ja dat kan ik beamen inderdaad. Vanaf een uur of 10 geen teken van leven meer gezien, maar ook niet veel gezien van die vv op 2 dode treintjes na vannacht.:(
 

DeletedUser73082

Guest
Zal ik anders leider worden van Daap? Precies hoeveel keer heb ik jullie al niet gewaarschuwd voor deze idioot?
 
Reactiescore
660
Onlangs stuurde hij me een pm, met de vraag of we wel klaar waren voor de strijd.
Op w1 zou die ook al de tegenstander zijn geweest van onze stam. Zou dat kunnen dat die al zo lang speelt?
 
Bovenaan