W43: The Decision

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Alex stabbert!:speer:
 

DeletedUser73132

Guest
Alweer een oorlog :eek:

Schijnt dat Finity goed is in oorlogje spelen...succes! :cool:
 
Reactiescore
1.149
Nee, het is gewoon zo :bijl:
 
Reactiescore
853
Succes aan Daap natuurlijk, sommigen zullen het echt nodig hebben :D
 

DeletedUser63354

Guest
"Ja we willen de wereld samen met finity eindigen." nog geen kwartier later was die pm eruit:p

rofl ja ik merk dat je heel goed op de hoogte bent geweest :d

Je hoeft trouwens niet uit te leggen hoe goed Ben wel niet is, want ik heb 2 jaar lang met hem samengespeeld op W26 als mijn stamgenoot en ik kan je vertellen dat hij de situatie totaal anders zag dan hoe ik dat deed en dat hij door miscommunicatie gezegd heeft te stoppen en jullie de vv heeft afgegeven.

Ik blame hem absoluut niet, maar wel jammer dat je tracht zijn woorden in ons nadeel te draaien, want hij misvatte de situatie compleet.

EDIT: Ja hou in gedachten dat ik een paar posts geleden heb gezegd dat die Pm niet geheel netjes was.
Voordat er tegen me gezegd wordt dat wat dingen ontwijk oid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9529

Guest
Man Squirtle alsjeblieft. Het merendeel van Finity post de laatste tijd op een redelijke, normale manier en slaat een vriendelijke toon aan. Dit apprecieer ik persoonlijk enorm, aangezien de stabbers terecht aan het licht zijn gebracht. Hier distantieer ik mij, en met mij volledig Daap, van.

Ons allemaal als 'vieze maten naaiers', 'stabbers', 'achterlijk', 'naïef als maar kan zijn' afschilderen en over één kam scheren is echter niet terecht. Ten tijde van de verschuiving in BG Babe-Finity en Babe-Cruise was ik er nog niet eens bij. Ben ik nu bijvoorbeeld wat je net beschreef, door het feit dat ik op een account in Babe speelde?

Man, ik snap je ergens wel, maar blijf op zijn minst een klein beetje beleefd en respectvol. Sorry, maar zo'n taalgebruik hoort naar mijn mening niet op het AF thuis, met name de woorden 'vieze maten naaiers', 'achterlijk', 'stelletje cultuurbarbaren'. Die benamingen hebben absoluut niets met het spel zelf te maken, vooral dat 'achterlijk. Dat je dat denkt, alright, maar hou dat voor jezelf. Wij bij Daap proberen nog iets deftig van deze wereld te maken, een wereld die voor altijd in de boeken zal staan als 'de stab van de leiding van Babe'. Ons 'met onze tanden op de stoep leggen' gaat hopelijk over het spel zelf, anders ben je zelf ook vrij twijfelachtig bezig. Iedereen hier weet dat je impulsief post, maar hou op z'n minst het niveau van de rest van Finity aan, wat stukken hoger ligt dan het jouwe hier.

Wij zijn NIET die leiding van Babe. Wij zijn een stam die zich hiervan distantieert, en de wereld probeert op een normale manier uit te vechten.

Noot: ik spreek hier niet namens Daap. Dat moet de leiding eventueel doen. Echter denk ik wel dat ik het algemeen gevoel, of de mening van vele leden van Daap in dit geval verwoord. Deze reactie is dan ook uitsluitend aan de naar mijn mening toch wel kinderlijke reactie van Squirtle gericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Noot: ik spreek hier niet namens Daap. Dat moet de leiding eventueel doen. Echter denk ik wel dat ik het algemeen gevoel, of de mening van vele leden van Daap in dit geval verwoord. Deze reactie is dan ook uitsluitend aan de naar mijn mening toch wel kinderlijke reactie van Squirtle gericht.

Leer je nu niet uit je fouten :O alle statements afschuiven op de leiding!

Overigens kan ik zeker begrijpen wat squirtle hier zegt, ook zonder de stab van de babe leiding was de stam Babe de geschiedenis in gegaan als stabstam, dat werd hier al 100 paginas aan discussies geroepen. Squirtle wilt denk ik gewoon zeggen dat het allemaal wel heel erg voor jullie is datjullie jullie leiding kwijt zijn door stabbers, maar de geschiedenis mag daarom niet veranderd worden door jullie overal in een slachtoffer rol te plaatsen.

Laat er ook geen twijfel mogen bestaan dat in mijn ogen die PM naar cruise een grote stab was, als dat er geen is, een PM om met je 'tijdelijke BG' een samenwerking aangaat omdat je zo zwaar in je broek doet voor een 1v1 confrontatie met Finity terwijl dat de BG is waar de afspraken zijn gemaakt om samen cruise weg te werken en daarna een 1v1 te doen. Ja, afspraken achte rde rug om breken is een stab die Babe als stam gemaakt heeft, gezien iedereen blijkbaar instemde. Overigens moet ik zeker niet nog eens aanhalen dat de individuele stabkracht ook nog prominent aanwezig is in pablo escobar, of nuja, aanwezig niet meer blijkbaar :D

In die zin ben ik gewoon akkoord voor squirtle zijn post en zijn we hopelijk eindelijk over het vollop medelijden vertonen heen, en kunnen we terug naar de realiteit komen. Jullie hebben nog volop de kans voor mij om het daap te zijn dat enorm van beleid is veranderd & de wereld op een mooie manier heeft afgesloten, maar worden ook nooit vergeten als de kop in het zand stekers van Babe die Finity naar hun hypocrisie:confused: verwezen toen we over vuil spel praatten.
 

DeletedUser76132

Guest
Leer je nu niet uit je fouten :O alle statements afschuiven op de leiding!

Overigens kan ik zeker begrijpen wat squirtle hier zegt, ook zonder de stab van de babe leiding was de stam Babe de geschiedenis in gegaan als stabstam, dat werd hier al 100 paginas aan discussies geroepen. Squirtle wilt denk ik gewoon zeggen dat het allemaal wel heel erg voor jullie is datjullie jullie leiding kwijt zijn door stabbers, maar de geschiedenis mag daarom niet veranderd worden door jullie overal in een slachtoffer rol te plaatsen.

Laat er ook geen twijfel mogen bestaan dat in mijn ogen die PM naar cruise een grote stab was, als dat er geen is, een PM om met je 'tijdelijke BG' een samenwerking aangaat omdat je zo zwaar in je broek doet voor een 1v1 confrontatie met Finity terwijl dat de BG is waar de afspraken zijn gemaakt om samen cruise weg te werken en daarna een 1v1 te doen. Ja, afspraken achte rde rug om breken is een stab die Babe als stam gemaakt heeft, gezien iedereen blijkbaar instemde. Overigens moet ik zeker niet nog eens aanhalen dat de individuele stabkracht ook nog prominent aanwezig is in pablo escobar, of nuja, aanwezig niet meer blijkbaar :D

In die zin ben ik gewoon akkoord voor squirtle zijn post en zijn we hopelijk eindelijk over het vollop medelijden vertonen heen, en kunnen we terug naar de realiteit komen. Jullie hebben nog volop de kans voor mij om het daap te zijn dat enorm van beleid is veranderd & de wereld op een mooie manier heeft afgesloten, maar worden ook nooit vergeten als de kop in het zand stekers van Babe die Finity naar hun hypocrisie:confused: verwezen toen we over vuil spel praatten.

I love you,

En trouwens als dat geen stabben is dan was er op w33 ook niks aan de hand, lang leven roboro!
 

DeletedUser63354

Guest
Leer je nu niet uit je fouten :O alle statements afschuiven op de leiding!

Overigens kan ik zeker begrijpen wat squirtle hier zegt, ook zonder de stab van de babe leiding was de stam Babe de geschiedenis in gegaan als stabstam, dat werd hier al 100 paginas aan discussies geroepen. Squirtle wilt denk ik gewoon zeggen dat het allemaal wel heel erg voor jullie is datjullie jullie leiding kwijt zijn door stabbers, maar de geschiedenis mag daarom niet veranderd worden door jullie overal in een slachtoffer rol te plaatsen.

Laat er ook geen twijfel mogen bestaan dat in mijn ogen die PM naar cruise een grote stab was, als dat er geen is, een PM om met je 'tijdelijke BG' een samenwerking aangaat omdat je zo zwaar in je broek doet voor een 1v1 confrontatie met Finity terwijl dat de BG is waar de afspraken zijn gemaakt om samen cruise weg te werken en daarna een 1v1 te doen. Ja, afspraken achte rde rug om breken is een stab die Babe als stam gemaakt heeft, gezien iedereen blijkbaar instemde. Overigens moet ik zeker niet nog eens aanhalen dat de individuele stabkracht ook nog prominent aanwezig is in pablo escobar, of nuja, aanwezig niet meer blijkbaar :D

In die zin ben ik gewoon akkoord voor squirtle zijn post en zijn we hopelijk eindelijk over het vollop medelijden vertonen heen, en kunnen we terug naar de realiteit komen. Jullie hebben nog volop de kans voor mij om het daap te zijn dat enorm van beleid is veranderd & de wereld op een mooie manier heeft afgesloten, maar worden ook nooit vergeten als de kop in het zand stekers van Babe die Finity naar hun hypocrisie:confused: verwezen toen we over vuil spel praatten.

Volgens mij is jullie iets wijs gemaakt wat totaal niet waar is :D Ik weet niet tot hoeverre ik jullie serieus moet nemen daar jullie allebei onwaarheden aan het verkondigen zijn, maar ik roep Maick, Manu & Kenney op om even jullie eigen leden de echte waarheid te vertellen.

Het is grootse onzin dat er een afspraak was om een 1v1 uit te vechten, nee, juist doordat we in eerste instantie 'samen' zouden winnen (wat Squirtle trouwens zegt :D praten Rupel & Squirtle elkaar nou tegen?), maar er toen vanuit Finity werd gezegd (Na de recruits van Vanity) dat we niet meer samen zouden winnen, begonnen de gesprekken met Cruise om de Bg door te zetten (want we waren bezig om samen met Finity ons voor te bereiden om Cruise uit te schakelen).

Squirtle doet net alsof de afspraak er was dat we samen zouden winnen en dat Babe toen die afspraak brak omdat er vervolgens een Pm gestuurd werd naar Cruise, ja daaag, het was Finity die opeens niet meer een bg tot het einde van de wereld wilde, zoals stond in de afspraak.
 

DeletedUser34772

Guest
Voor zover ik weet hebben wij als stam nooit gezegd samen te willen winnen, en was dat ook nooit de bedoeling.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat was dan ook de miscommunicatie in de pm. 'Tot het einde van de wereld', wij vatten dit op als samen de wereld winnen, jullie maakten er van dat het op het laatst een 1v1 zou moeten worden.

Is verder ook niet belangrijk, maar ik vind niet dat wij dan van die debiele beschuldigingen moeten krijgen als ze niet waar zijn.
 

DeletedUser34772

Guest
Nou, ik vond het ook niet erg netjes dat jullie een bondgenootschap tegen ons aangingen terwijl de bg met ons nog liep. En dan kan je wel zeggen dat je enkel naar meningen vroeg binnen Cruise, maar als je iedereen gaat pmen met richtlijnen over de te komen oorlog lijkt het me dat die onderhandelingen al in een vergevorderd stadium zitten. Die bg tegen ons leek toen in elk geval wel een zekerheid. En jullie mogen dat inderdaad doen, maar het zou wel zo netjes geweest onze bg eerst officieel te annuleren. Die oorlogsverklaring toen de bg nog liep ben ik ook nog niet vergeten.
 

DeletedUser73972

Guest
Volgens mij is jullie iets wijs gemaakt wat totaal niet waar is :D Ik weet niet tot hoeverre ik jullie serieus moet nemen daar jullie allebei onwaarheden aan het verkondigen zijn, maar ik roep Maick, Manu & Kenney op om even jullie eigen leden de echte waarheid te vertellen.

Het is grootse onzin dat er een afspraak was om een 1v1 uit te vechten, nee, juist doordat we in eerste instantie 'samen' zouden winnen (wat Squirtle trouwens zegt :D praten Rupel & Squirtle elkaar nou tegen?), maar er toen vanuit Finity werd gezegd (Na de recruits van Vanity) dat we niet meer samen zouden winnen, begonnen de gesprekken met Cruise om de Bg door te zetten (want we waren bezig om samen met Finity ons voor te bereiden om Cruise uit te schakelen).

Squirtle doet net alsof de afspraak er was dat we samen zouden winnen en dat Babe toen die afspraak brak omdat er vervolgens een Pm gestuurd werd naar Cruise, ja daaag, het was Finity die opeens niet meer een bg tot het einde van de wereld wilde, zoals stond in de afspraak.

Dus van dat ik fout zit, naar een misinterpretatie van jullie?
Helemaal geen tegenspraak tussen mij en squirtle en alsnog, als we elkaar ergens tegen zouden spreken is dat niet omdat we het oneens zijn, maar omdat 1 van ons 2 gewoon een klein schoonheidsfoutje heeft gemaakt bij het typen.

Overigens geen antwoord op de rest van de post? leuk selectief geantwoord, enkel foutieve redenen aanbrengen in een klein deeltje van mijn post waardoor je hem naar de prullenmand zou smijten en 'geen beledigingen(lol?) van mij zou moeten ontvangen' . Finity heeft meerdere malen op het vuile spel gewezen van Babe voor de wereldstab & als je gehoopt had dat we nu eventjes alles zouden afschuiven op Willem is dat wel iets teveel gevraagd van mijn good will. Ik vind dat je nu goed hebt gedaan met die kata-nap, dat wel, maar hoe ik het zie / heb ervaren zijn de Babe-accounts een groep mensen die veel te manipuleerbaar zijn, oa omdat ze niet op het AF zitten, en maar al te graag geen enkele verantwoordelijkheid pakken voor de daden van de anderen (nu heb ik het niet over de wereldstab)...
 

DeletedUser63354

Guest
Nou, ik vond het ook niet erg netjes dat jullie een bondgenootschap tegen ons aangingen terwijl de bg met ons nog liep. En dan kan je wel zeggen dat je enkel naar meningen vroeg binnen Cruise, maar als je iedereen gaat pmen met richtlijnen over de te komen oorlog lijkt het me dat die onderhandelingen al in een vergevorderd stadium zitten. Die bg tegen ons leek toen in elk geval wel een zekerheid. En jullie mogen dat inderdaad doen, maar het zou wel zo netjes geweest onze bg eerst officieel te annuleren. Die oorlogsverklaring toen de bg nog liep ben ik ook nog niet vergeten.

Hoe vaak moet ik nog herhalen dat de Bg met Cruise er al was toen de banden tussen Babe & Finity nog prima waren? Ik ga dat dus gewoon niet meer doen hé, heb het al veels te vaak aangehaald.
Die oorlogsverklaring terwijl de Bg nog stond vond ik ook absoluut not-done, dat heb ik Judaism ook laten weten ja.

Verder, Rupel, zeg jij dat er een afspraak was om een 1v1 uit te vechten (totaal niet waar, 'wereld samen winnen' -> zoals squirtle zegt, dus jullie spreken elkaar wel degelijk tegen)

Squirtle maakt ervan dat wij 'de afspraak' hebben gebroken om samen de wereld te winnen. Wat natuurlijk dikke onzin is, want het was Finity die opeens een 1v1 wilde.

Ik ben daar persoonlijk nooit tegen geweest, maar verkondig dan wel de waarheid svp. Dank.
 

DeletedUser34772

Guest
Dat heb je a gezegd ja, maar die bg was toen niet tegen Finity, maar tegen ODM. Toen jij die pm stuurde was Finity duidelijk het doelwit, en dat lijkt me toch geen nietig detail.
 

DeletedUser63354

Guest
Ohja ik lees selectief, het enige wat je concreet zegt is over die 1v1, wat nu ontkracht is. De rest is 'ja we hebben vaker aangehaald dat Babe vies speelt voor de.wereldstab', hoe moet ik daarop reageren dan?

Ik heb dat al zovaak ontkracht zonder dat er ook maar een reactie tegen kwam vanuit jullie. En nu Babe weg is gaan jullie die verhalen weer lopen verkondigen? :D sure, tis goed met jullie.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat heb je a gezegd ja, maar die bg was toen niet tegen Finity, maar tegen ODM. Toen jij die pm stuurde was Finity duidelijk het doelwit, en dat lijkt me toch geen nietig detail.

Dit is correct. Zoals gezegd, stab? Vind ik absoluut niet. Netjes? Nee vind ik ook niet :)
 
Bovenaan