W43: The Decision

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Succes aan DAAP!
 

DeletedUser63354

Guest
mooi post manu, alleen heb ik over bovenstaande stukje nog wat op/aanmerkingen. Buiten dat het arrogant overkomt, klopt het ook nog eens niet geheel, het moet zijn: Nadat BABE Finity stabde door met cruise een BG te sluiten of een aanvraag te doen terwijl er al een lopende was en nog steeds lopende was met finity, is er besloten de BG te verbreken. En eenieder uit het oude babe die zo naïef was om achter babe te blijven staan hebben natuurlijk een plaat voor hun kop en dat zal op geen enkele wereld vergeten worden.

Goed dat je het aanhaalt inderdaad, daar waar Babe al eerder een bg had met Cruise voordat de situatie zich voordeed dat Finity Vanity rekruteerde en de spanningen tussen Babe & Finity opliepen.

Ik weet dat je graag je eigen verhaaltjes gelooft Mikey, maar doe dat dan lekker voor je zelf en vertel geen verhalen die gewoonweg niet waar zijn.
 

DeletedUser63354

Guest
Daarnaast, vind ik dat je het fenomeen 'stab' wel erg los in de mond neemt als je het Bg aangaan met stam X een stab vindt als je ook al een bg hebt met stam Y. :D

Pffoe wat een vies geval!!
 
Reactiescore
372
Goed dat je het aanhaalt inderdaad, daar waar Babe al eerder een bg had met Cruise voordat de situatie zich voordeed dat Finity Vanity rekruteerde en de spanningen tussen Babe & Finity opliepen.

Ik weet dat je graag je eigen verhaaltjes gelooft Mikey, maar doe dat dan lekker voor je zelf en vertel geen verhalen die gewoonweg niet waar zijn.

Waarom laten mensen hier toch altijd feiten weg? Vermeld dan op z'n minst hoe jullie ons constant aan het lijntje hielden en zeiden dat Cruise de vijand was. Dat we ons op Cruise moesten focussen, en dat jullie de samenwerking met Cruise zouden beeïndigen zodra jullie fronten op orde stonden. Dit alles terwijl er ondertussen al lang en breed een mededeling naar Cruise uit was gegaan waarin duidelijk werd dat wij gestabd zouden worden. Het is dat we er achter zijn gekomen Twan, want als wij die mededeling toen niet in handen hadden gekregen was het waarschijnlijk nog stukken viezer gelopen.

Ik zie dat veel mensen inclusief stamgenoten vaak dingen vergeten of vergeven naarmate er tijd verstrijkt, dat is jammer om te zien.
 

DeletedUser73082

Guest
Precies, los van het feit dat het nog steeds zeer discutabel is dat NK door ons werd afgewezen ivm uit respect naar de BG naar BaBe toe, dat BaBe vervolgens na veel overleg overleg besloot ze te rekruteren mits ze dorpen gingen afstaan en dat niet lang daarna BaBe de BG opzei om vervolgens de afspraak te cancelen.
 

DeletedUser75798

Guest
Dat laatste werd rechtgezet? :p of zijn dat enkel de dorpen van die naaiactie?
 

DeletedUser73082

Guest
Ja enkel de dorpen van die naaiactie, de oorspronkelijke deal was alle dorpen van NK in Deceived's bezit tot de continentlijn, iets wat gezien de huidige context volstrekt ondenkbaar is :)
 

DeletedUser75798

Guest
Ja enkel de dorpen van die naaiactie, de oorspronkelijke deal was alle dorpen van NK in Deceived's bezit tot de continentlijn, iets wat gezien de huidige context volstrekt ondenkbaar is :)

Is inderdaad jammer... maar ik hoorde toch dat van Gilles dat hij die dorpen wou teruggeven? :confused:
 

DeletedUser73082

Guest
Je snapt het nog steeds niet als ik het zo lees, nogmaals, die dorpen hoeven nu al lang niet meer terug, aangezien het destijd een volledig andere situatie was. We spreken hier over minstens 5 maanden terug heh, de dorpen tijdens de stab van NK zijn inmiddels ook al terug.
 

DeletedUser63354

Guest
Waarom laten mensen hier toch altijd feiten weg? Vermeld dan op z'n minst hoe jullie ons constant aan het lijntje hielden en zeiden dat Cruise de vijand was. Dat we ons op Cruise moesten focussen, en dat jullie de samenwerking met Cruise zouden beeïndigen zodra jullie fronten op orde stonden. Dit alles terwijl er ondertussen al lang en breed een mededeling naar Cruise uit was gegaan waarin duidelijk werd dat wij gestabd zouden worden. Het is dat we er achter zijn gekomen Twan, want als wij die mededeling toen niet in handen hadden gekregen was het waarschijnlijk nog stukken viezer gelopen.

Ik zie dat veel mensen inclusief stamgenoten vaak dingen vergeten of vergeven naarmate er tijd verstrijkt, dat is jammer om te zien.

Het was zo dat jullie aan het lijntje gehouden werden. Ja, maar is dit al een stab? Heeft het begrip 'stab' zo weinig waarde gekregen?
Die Pm was ook om te polsen hoe Cruise ervoor stond, ik wilde weten of zij er klaar voor waren. Dat vind ik tbh geen stab.

Daarna was het de bedoeling de Bg met Finity te beeindigen, de NAP aan te houden en in oorlog te gaan. Dat proces is toen iets versneld in mijn afwezigheid, en kan ik dus niets over zeggen.

Zoals ik toen al heb uitgelegd Maick, en me ook niet schaam om het te zeggen, dus ik laat geen feiten expres weg: Ja die pm was fout.

Oke :)?
 

DeletedUser54299

Guest
Honestly, ik vind de manier waarop die pm bij finity terecht is gekomen, door een speler die leavde en kort daarna onder vv stond van finity, vind ik meer een stab dan die hele pm zelf.
 

DeletedUser73082

Guest
Honestly, ik vind de manier waarop die pm bij finity terecht is gekomen, door een speler die leavde en kort daarna onder vv stond van finity, vind ik meer een stab dan die hele pm zelf.

Wat jij vindt is irrelevant. Alsof iemand ooit nog jouw visie op wat stabben is en wat niet serieus gaat nemen.

Het was zo dat jullie aan het lijntje gehouden werden. Ja, maar is dit al een stab? Heeft het begrip 'stab' zo weinig waarde gekregen?
Die Pm was ook om te polsen hoe Cruise ervoor stond, ik wilde weten of zij er klaar voor waren. Dat vind ik tbh geen stab.

Daarna was het de bedoeling de Bg met Finity te beeindigen, de NAP aan te houden en in oorlog te gaan. Dat proces is toen iets versneld in mijn afwezigheid, en kan ik dus niets over zeggen.

Zoals ik toen al heb uitgelegd Maick, en me ook niet schaam om het te zeggen, dus ik laat geen feiten expres weg: Ja die pm was fout.

Oke :)?
Nee, maar het was zeker wel een smerige actie, en niet een manier hoe je met je BG omgaat. Stabben is het niet nee, maar eervol gedrag zeker ook niet. Wat gedaan is is gedaan, maar al vroeg bij de vorming van BaBe waren er al controversieel gedrag aanwezig.
 
Reactiescore
1.167
Het was zo dat jullie aan het lijntje gehouden werden. Ja, maar is dit al een stab? Heeft het begrip 'stab' zo weinig waarde gekregen?
Die Pm was ook om te polsen hoe Cruise ervoor stond, ik wilde weten of zij er klaar voor waren. Dat vind ik tbh geen stab.

Daarna was het de bedoeling de Bg met Finity te beeindigen, de NAP aan te houden en in oorlog te gaan. Dat proces is toen iets versneld in mijn afwezigheid, en kan ik dus niets over zeggen.

Zoals ik toen al heb uitgelegd Maick, en me ook niet schaam om het te zeggen, dus ik laat geen feiten expres weg: Ja die pm was fout.

Oke :)?

Twan, stabber!!
 
Reactiescore
660
En niet te vergeten, de rim stam van w43. Bestaande uit een ongelooflijk zootje ongeregeld, de skills van een platte pannenkoek, maar we gaan knallen hoor.

BBK gaat voor de overwinning.
 

DeletedUser63354

Guest
Wat jij vindt is irrelevant. Alsof iemand ooit nog jouw visie op wat stabben is en wat niet serieus gaat nemen.


Nee, maar het was zeker wel een smerige actie, en niet een manier hoe je met je BG omgaat. Stabben is het niet nee, maar eervol gedrag zeker ook niet. Wat gedaan is is gedaan, maar al vroeg bij de vorming van BaBe waren er al controversieel gedrag aanwezig.

Smerige actie, mwah. Die woorden zijn te makkelijk gekozen vind ik. Dat het niet eervol is, zal ik niet ontkennen, maar ik heb jullie direct nadat die pm bekend was bij jullie ook het één en ander uitgelegd jegens jullie in een chat waar jullie met de gehele leiding zaten. Als jullie me echt als een oneervol/stabbend persoon zouden zien, hadden jullie me wel anders behandeld :) Daar waar ik nu het gevoel heb dat ik ook steun heb gehad van Finity spelers :).
 

DeletedUser63840

Guest
Wat jij vindt is irrelevant. Alsof iemand ooit nog jouw visie op wat stabben is en wat niet serieus gaat nemen.


Nee, maar het was zeker wel een smerige actie, en niet een manier hoe je met je BG omgaat. Stabben is het niet nee, maar eervol gedrag zeker ook niet. Wat gedaan is is gedaan, maar al vroeg bij de vorming van BaBe waren er al controversieel gedrag aanwezig.

Jij hebt echt nog een hoop te leren (rofl)
Wat ik deed was een stab ja. Hoe wij met jullie om gingen dat dat smerig was, viel reuze mee. Jullie behandelde ons al als shit. Er zijn toen van beide partijen domme dingen gezegd/gedaan, dat geef ik wel toe.

En ik blijf er ook altijd bij, dat het geval van NK ook geen stab was. BG is weg na veel gedoe. En wij ook te horen hadden gekregen dat jullie ons de oorlog wilde verklaren. Dan gaan wij niet jullie nog extra dorpen geven zodat jullie phalanx beter uit zou komen. Dat had erg dom van ons geweest..

ps ruben, willem moest van mij tegen iedereen liegen.
 
Bovenaan