W43: De toekomst van de top

DeletedUser73358

Guest
Vind niet echt dat het extra front is en zelfs al zou dat waar zijn, we zijn nu een grotere stam die veel meer kracht heeft kwa offence en defence (T.O.V. 10 dagen geleden).

Maar we zullen vast wel zien hoe het uiteindelijk allemaal uitpakt.
 

DeletedUser71125

Guest
De vraag is hoe ODM gaat reageren als wij aan zet zijn. :D

Jij speelt op DragonForge neem ik aan?

Soms is een yolo buffer zone altijd handig :D

hahaha dat zou ook een tactiek kunnen zijn :p

Vind niet echt dat het extra front is en zelfs al zou dat waar zijn, we zijn nu een grotere stam die veel meer kracht heeft kwa offence en defence (T.O.V. 10 dagen geleden).

Maar we zullen vast wel zien hoe het uiteindelijk allemaal uitpakt.

Niet veel meer front? DragonForge ligt behoorlijk 'diep' in ODM, met een veel graden front. Als ODM dit goed aanpakt kan dat opgeruimd worden. Daarnaast hadden jullie voor de recruit van DragonForge hem als enige daar aan het front liggen. Nu is hij bij jullie maar moet hij tegen meerdere fronten spelen. Is toch weer lastiger :)
 

DeletedUser71125

Guest
Nowp. Ik speel op een ander account ;-) Voor mij een weet, voor jou een raad.
Front is niet bijzonder veel groter geworden. VF & Meister liggen nu zowat safe dus het is gewoon de linie opschuiven ;)

Stoer man :eek: wat kom je hier ook alweer doen als je jezelf niet eens kan vertegenwoordigen?
Meister lag eerst aan het front daar en die kon het niet handlen, dus probeert BaBe het nu maar met een nieuw iemand? Hopelijk houdt die het langer vol ofzo?
 

DeletedUser75974

Guest
Stoer man :eek: wat kom je hier ook alweer doen als je jezelf niet eens kan vertegenwoordigen?
Meister lag eerst aan het front daar en die kon het niet handlen, dus probeert BaBe het nu maar met een nieuw iemand? Hopelijk houdt die het langer vol ofzo?

Mensen zoals u brandstof geven om te overleven. :cool:
 
Reactiescore
2.303
Stoer man :eek: wat kom je hier ook alweer doen als je jezelf niet eens kan vertegenwoordigen?
Meister lag eerst aan het front daar en die kon het niet handlen, dus probeert BaBe het nu maar met een nieuw iemand? Hopelijk houdt die het langer vol ofzo?

Haha die buffer zone is dus echt wat er aan het gebeuren is!
Als odm de massa lanceert en alles opruimt gaat die het gewoon opedelen :) Gratisdorpjes en weer volledig uitgebouwd om het front weer aan te gaan!
 

DeletedUser63840

Guest
Stoer man :eek: wat kom je hier ook alweer doen als je jezelf niet eens kan vertegenwoordigen?
Meister lag eerst aan het front daar en die kon het niet handlen, dus probeert BaBe het nu maar met een nieuw iemand? Hopelijk houdt die het langer vol ofzo?

Meister kon het wel handelen, enkel werden zijn dorpen ook afgebroken. Maar T'erd ff eerlijk. Wat is ODM nu dan nog? :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser18541

Guest
lol deze wereld volgen is haast beter als een soapserie... elke dag een spannende wending. :D
 

DeletedUser63354

Guest
Jij speelt op DragonForge neem ik aan?



hahaha dat zou ook een tactiek kunnen zijn :p



Niet veel meer front? DragonForge ligt behoorlijk 'diep' in ODM, met een veel graden front. Als ODM dit goed aanpakt kan dat opgeruimd worden. Daarnaast hadden jullie voor de recruit van DragonForge hem als enige daar aan het front liggen. Nu is hij bij jullie maar moet hij tegen meerdere fronten spelen. Is toch weer lastiger :)

In principe blijft de situatie hetzelfde, behalve dat we nu dragon in de situatie hebben waar Meister eerst zat. Daarnaast lijkt het inderdaad of hij goed ingesloten ligt, er liggen ook inderdaad wat dorpen in zijn cluster, echter heeft hij van dat zuidelijke stuk niet erg veel druk omdat andere Babe-spelers daar druk op uitoefenen. Ik zie graag hoelang ODM dit vol gaat houden.

Stoer man :eek: wat kom je hier ook alweer doen als je jezelf niet eens kan vertegenwoordigen?
Meister lag eerst aan het front daar en die kon het niet handlen, dus probeert BaBe het nu maar met een nieuw iemand? Hopelijk houdt die het langer vol ofzo?

Ik zal dit maar zien als een poging tot propaganda alhoewel ik me afvraag waarom deze vanuit Vanity komt. Meister kon het prima 'handlen', maar het is altijd lastig als je boeren naar 1 gekata'd worden waardoor je ook in rang keldert. Meister heeft de #1 ODD positie gehaald en is niet gek veel dorpen verloren.

Voor ons is het ongeveer hetzelfde aantal defdorpen die we nodig hadden voor MeisterShizzle, dus voor ons defensief verandert er niet veel, enkel gaat ODM meer offensieve kracht te verwerken krijgen.

We gaan zien wat er gaat gebeuren :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk om de veranderingen na een geruime maand terug te zien en wat er allemaal is gebeurd in de tussentijd :) Vanity, ODM en MTG allemaal weg, terwijl ze niet allemaal zo slap oogden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hebben jullie ook F3?
 
Bovenaan