W43: De toekomst van de top

DeletedUser73358

Guest
Jij bent cocky zeg, waar slaat die reactie nou weer op. Waarom zou hij operaties nodig hebben, kapsones heb jij zeker.
 

DeletedUser73358

Guest
NSFW

tumblr_mj0eecWlFN1rmaie1o1_500.gif
 
Reactiescore
372
ja hier wel, maar ja dit is ook niet het leven of wel dan? kryg jy ook aandagt op heb je dan eerst operaties nodig?

Ik ben gewoon enorm jaloers op je en je fantastische uiterlijk waar je mee te koop loopt op een online forum. Operaties kan ik helaas niet betalen. Iedereen weet dat ik nou eenmaal erg onzeker ben.

Mijn leven is toch niets waard. Het was fijn je gekend te hebben korp beer. In de hemel doen we wel een bakkie thee of niet seg?

Nu gewoon weer normaal doen en ontopic blijven, ok?
 

DeletedUser73204

Guest
hahaha okeej bakkie kan altyd. kweet wat dat is. maar thee? nie een koffie? biertje mag ook hoor.
 
Reactiescore
7.918
Maick geilt alleen maar op je Jolien. Doordat hij weet dat je onbereikbaar voor hem bent, tracht hij jou wegtedrukken. De pijn die hem momenteel kwelt kan zijn tederige en gevoelige hartje niet aan. Rip rip.
 

DeletedUser73204

Guest
Maick geilt alleen maar op je Jolien. Doordat hij weet dat je onbereikbaar voor hem bent, tracht hij jou wegtedrukken. De pijn die hem momenteel kwelt kan zijn tederige en gevoelige hartje niet aan. Rip rip.

hoeso onberykbaar? ik is ook maar een mens hoor
 

DeletedUser73204

Guest
ooohw hy is op soek naar alliens.. ja daar kan ik nie by help
 

DeletedUser71125

Guest
Terug on topic ik hoef geen foto's van beide van jullie xD

die Recruits van Babe zijn interessant :eek: waarom de rejoin van Haranu Kozakura
En vooral, waarom de overstap van DragonForge???

Deze vraag is gericht naar zowel BaBe als ODM: waar de overstap?


EDIT: Ik zit even te kijken naar de dorpsovernames van DragonForge en hij stapt blijkbaar over een intern / fusie meenemend. En hij gaat naar BaBe terwijl die mee aangevallen heeft op Meistershizzle? :confused:
 

DeletedUser63354

Guest
Terug on topic ik hoef geen foto's van beide van jullie xD

die Recruits van Babe zijn interessant :eek: waarom de rejoin van Haranu Kozakura
En vooral, waarom de overstap van DragonForge???

Deze vraag is gericht naar zowel BaBe als ODM: waar de overstap?


EDIT: Ik zit even te kijken naar de dorpsovernames van DragonForge en hij stapt blijkbaar over een intern / fusie meenemend. En hij gaat naar BaBe terwijl die mee aangevallen heeft op Meistershizzle? :confused:

1. Haranu is nooit echt weg geweest, even een klein gesprekje en het was weer goed :) Niks bijzonders.

2. DragonForge solliciteerde bij ons, hij wilde niet meer in een lijst staan met backstabbers + hij was het zat dat iedereen constant de vv's naar hem toegooide.

Daarnaast is het voor ons een aantrekkelijk account om te recruiten, gezien de goede spelers en het tactische gedeelte waarmee we in een oorlog met ODM heel wat kunnen aanrichten.

Het is respectvol afgehandeld vanuit DragonForge en er zijn naar mijn weten 10 dagen NAP afgesproken. :)
 

DeletedUser73358

Guest
Niet dat we bewust ODM kapot hebben lopen rekruteren, dit hebben we al bewezen met het weigeren van meerdere leden zoals Cleo, Wat Nou, Geoffrey en de hele mikmak. Maar als een goede speler zoals DragonForge aanklopt dat hij z'n geluk elders wilt zoeken, wie zijn wij dan om hem af te wijzen.

Ik heb geen lage streken of andere shenanigans van DragonForge gezien tot nu toe en als alles (na wat schuiven) nog steeds redelijk mooi past. Dan ben je gekke henkie om zoiets uit je handen te laten glippen.

Of het laf is, misschien is het laf, misschien is het fair nadat jullie een soortgelijke actie ondergaan zijn (zonder een NAP of dergelijk). Ik vind het alleen maar Karma, wat betreft ODM zal ik nooit meer volkomen fair gaan spelen.
 

DeletedUser75778

Guest
2. DragonForge solliciteerde bij ons, hij wilde niet meer in een lijst staan met backstabbers + hij was het zat dat iedereen constant de vv's naar hem toegooide.

Daarnaast is het voor ons een aantrekkelijk account om te recruiten, gezien de goede spelers en het tactische gedeelte waarmee we in een oorlog met ODM heel wat kunnen aanrichten.

Het is respectvol afgehandeld vanuit DragonForge en er zijn naar mijn weten 10 dagen NAP afgesproken. :)

Het is absoluut niet waar dat er constant vv's gewoon even zomaar naar Dragon zijn toegegooid. Het is altijd gewoon in overleg gebeurd en vaak meldde Dragon zich aan. Nooit hebben we hem gehoord van "jongens, neem het even over ik zie het nu niet niet zitten". Gisteren komt hij uit het niets met een post en ontploft de Skype groep omdat hij zijn vertrek met redenen onderbouwd waar niemand ooit rekening mee heeft kunnen houden. Hij kaart problemen aan waar de stam helemaal niet van op de hoogte was en er dus niks aan heeft kunnen doen. Er is nooit rond de tafel gezeten met de leden en er is nooit een gesprek geweest rondom de kwesties waarover Dragon als leider zijnde struikelde. Deze hele gebeurtenis komt voor ons ook als een complete verassing en is een harde, keiharde klap in ons gezicht. In ieder geval ga het hem goed, en alhoewel we zijn beslissing wel kunnen uitkotsen, hem als persoon zullen we altijd blijven respecteren. Veel succes verder en geluk ook met jullie nieuwe aanwinst, want dat is hij zeer zeker. Eindelijk een rekruut waarvan ik kan zeggen "Of het moet een vreselijk nare grap zijn. Maar nee, volgens mij heeft BaBe ons dan toch te pakken, al is het dan niet door middel van een potje tw, maar een potje drama. Ach, vrouwen blijven vrouwen..: "sooooo die is lekker!"
 

DeletedUser71125

Guest
1. Haranu is nooit echt weg geweest, even een klein gesprekje en het was weer goed :) Niks bijzonders.

2. DragonForge solliciteerde bij ons, hij wilde niet meer in een lijst staan met backstabbers + hij was het zat dat iedereen constant de vv's naar hem toegooide.

Daarnaast is het voor ons een aantrekkelijk account om te recruiten, gezien de goede spelers en het tactische gedeelte waarmee we in een oorlog met ODM heel wat kunnen aanrichten.

Het is respectvol afgehandeld vanuit DragonForge en er zijn naar mijn weten 10 dagen NAP afgesproken. :)

Slimme recruit? Jullie nemen nogal aardig veel extra front op je dak. Ben benieuwd hoe jullie dit over 2 weken gaan deffen :p
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan