DeletedUser73358
Guest
Jij bent cocky zeg, waar slaat die reactie nou weer op. Waarom zou hij operaties nodig hebben, kapsones heb jij zeker.
ja hier wel, maar ja dit is ook niet het leven of wel dan? kryg jy ook aandagt op heb je dan eerst operaties nodig?
Maick geilt alleen maar op je Jolien. Doordat hij weet dat je onbereikbaar voor hem bent, tracht hij jou wegtedrukken. De pijn die hem momenteel kwelt kan zijn tederige en gevoelige hartje niet aan. Rip rip.
Terug on topic ik hoef geen foto's van beide van jullie xD
die Recruits van Babe zijn interessantwaarom de rejoin van Haranu Kozakura
En vooral, waarom de overstap van DragonForge???
Deze vraag is gericht naar zowel BaBe als ODM: waar de overstap?
EDIT: Ik zit even te kijken naar de dorpsovernames van DragonForge en hij stapt blijkbaar over een intern / fusie meenemend. En hij gaat naar BaBe terwijl die mee aangevallen heeft op Meistershizzle?![]()
Ik hoor geruchten dat babe maar door blijft recruiten, is dat waar? Laf hoor
2. DragonForge solliciteerde bij ons, hij wilde niet meer in een lijst staan met backstabbers + hij was het zat dat iedereen constant de vv's naar hem toegooide.
Daarnaast is het voor ons een aantrekkelijk account om te recruiten, gezien de goede spelers en het tactische gedeelte waarmee we in een oorlog met ODM heel wat kunnen aanrichten.
Het is respectvol afgehandeld vanuit DragonForge en er zijn naar mijn weten 10 dagen NAP afgesproken.![]()
1. Haranu is nooit echt weg geweest, even een klein gesprekje en het was weer goedNiks bijzonders.
2. DragonForge solliciteerde bij ons, hij wilde niet meer in een lijst staan met backstabbers + hij was het zat dat iedereen constant de vv's naar hem toegooide.
Daarnaast is het voor ons een aantrekkelijk account om te recruiten, gezien de goede spelers en het tactische gedeelte waarmee we in een oorlog met ODM heel wat kunnen aanrichten.
Het is respectvol afgehandeld vanuit DragonForge en er zijn naar mijn weten 10 dagen NAP afgesproken.![]()
Slimme recruit? Jullie nemen nogal aardig veel extra front op je dak. Ben benieuwd hoe jullie dit over 2 weken gaan deffen![]()
Slimme recruit? Jullie nemen nogal aardig veel extra front op je dak. Ben benieuwd hoe jullie dit over 2 weken gaan deffen![]()