W41 premade

DeletedUser

Guest
Beste w14 spelers en andere spelers

Onder het motto: “het bloed kruipt waar het werkelijk niet gaan kan en dan nog iets hoger”, zijn een hoop dei”ers die er na de stop van w14 de brui aangaven toch maar terug begonnen.

De instellingen van w41 zijn praktisch dezelfde als die van 14, dus dan kunnen we niet beter starten als daar:) (Maar welke idioot heeft in godsnaam die 3:1 regel verzonnen? Ik ben bashgeil:rolleyes:)

Maar goed, to the point, we willen daar met wat vrienden en vijanden van vroeger een gezellige stam oprichten, en we zoeken nog nachters :D

Nee, niet alleen nachters, gewoon toffe mensen :p. Ben je wel geïntresseerd? Pook me aan met een berichtje, en dan kunnen we zo verder dingen bespreken.

Gegroet en hopelijk tot w41
Mr. Braam

PS: wij hebben bier, maar ook Eric, dus snel zijn is de boodschap !
 
Reactiescore
5.592
Niet enkel Dei leden, alleen de basis is gelegd door Dei spelers :p
 
Reactiescore
786
Ik wil er gerust ergens bij als co als iemand eentje nodig heeft :D
 
Reactiescore
5.592
SAAAAAAMMMYYYY, kom skype :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, als er nog volk met interesse is, je vindt vast wel iemand van ons op skype :D
 
Reactiescore
786
Als je er nog mensjes van W14 zin hebben mogen ze mij altijd contacteren we kunnen altijd nog aangename en goede spelers gebruiken ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Klopt, of nouja, officieel heef Bud dat zelf gedaan, ik was gewoon nadat ik de incs zag niet meer ingelogd :p Ik was niet de originele speler. Die was niet meer actief. Mij was verteld dat ik op een goed onderhouden acc terecht zou komen met een actieve co, maar bleek dus dat Bud het erg druk had rond die tijd. Daarnaast was er ook niet zoveel meer over van de stam en kon je dus niet echt meer op steun rekenen. Acc stond vrijwel niet gestackt, er was geen PA aanwezig (ik was toen 14 of zoiets, dus kon het moeilijk zelf regelen) en er waren nog een aantal andere dingen, die tegen zaten. Ik lag rond diezelfde tijd bijvoorbeeld ook onder vuur in w22 en had die wereld toen voorrang gegeven, omdat ik daar het acc eigenhandig had opgebouwd vanaf de start. (acc bestaat nog steeds en speel er ook nog op, al lijkt dat uit mijn handtekening niet zo te zijn..)

Toen had ik maar aan Bud doorgegeven dat ik niet verder zou spelen, omdat ik er gewoonweg geen tijd voor had en de omstandigheden dermate slecht waren. Hij beaamde dit dus en heeft vervolgens het acc op delete gegooid.
 

DeletedUser

Guest
Had je 3 weken gwacht tot ik was gearriveerd in PSY he!!! Hadden we de wereld gewonnen! BUD die op deleted ging was echt een zwaar kanteloment :s.
 
Bovenaan