W40 Skypechat!

  • Topicstarter Topicstarter DeletedUser62766
  • Startdatum Startdatum
Sfeer zit er goed in ja. Chat is overigens omgedoopt tot het Domein van de Heilige Crush vierheid.
 
19, binnenkort hoor :(

[17:30:26] alexjasper95: job.. ga toch weg man.
 
Heb ook al genoeg groepen.
Wel leuk zo, benieuw hoeveel er zullen inkomen!
 
Nu wel:D
 
Je zit er bij:D
 
Maken jullie in die skypechat ook Golden awards en top 25 lijstjes? :rolleyes:
 
iedereen was het er wel over eens dat Tove grootste wannabe was ja
 
Terug
Bovenaan