W40 schaakmat

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wow:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mea Vota:eek:
 
Reactiescore
1.075
hij's nog steeds niet over z'n verlies heen :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, best zielig, apart en lullig eigenlijk. Ben je dik in de vijftig en zit je er maanden mee dat je ingemaakt wordt op een spelletje....
 
Reactiescore
1.075
en dat voor een ex militair, miljonair, regeringsleider en huidig brugbewaker van de grootste brug in omstreken.
 

DeletedUser77155

Guest
De 90 dagen zijn voorbij, ondanks alles Error toch gefeliciteerd, hopend op een volgende wereld met eerlijk spel
 
Reactiescore
1.730
Als jij meespeelt is er geen eerlijk spel te bekennen. Al doe je het op w49 nog aardig eerlijk.
 

DeletedUser77155

Guest
Als jij meespeelt is er geen eerlijk spel te bekennen. Al doe je het op w49 nog aardig eerlijk.

Tja waarom zou jij niet gewoon een keer normaal kunnen doen, Ik speel altijd eerlijk als de tegenstander dat ook doet. en jij kan w40 nog steeds niet los zien van anderen werelden dat blijkt wel weer
 
Reactiescore
660
Ja, best zielig, apart en lullig eigenlijk. Ben je dik in de vijftig en zit je er maanden mee dat je ingemaakt wordt op een spelletje....
Gaat misschien over de manier waarop. Niet dat ik het hard heb gevolgd, maar jij hebt geen vlekkeloze reputatie voor wat ik heb vernomen.
 
Reactiescore
1.730
Tja waarom zou jij niet gewoon een keer normaal kunnen doen, Ik speel altijd eerlijk als de tegenstander dat ook doet. en jij kan w40 nog steeds niet los zien van anderen werelden dat blijkt wel weer

Zeg jij XD. Ik deed je een berichtje en meteen was het een blok. Lekker ook als diplomaat zijnde.
 
Bovenaan