W4 Forummod

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Succes glenn :p.

Dank je:)
Maar zou je me voortaan zolid willen noemen?:D

Sommige mods zie je ook nauwelijks. Ik denk dat ik RuneRifle een keer heb zien posten. (misschien meerdere keren, maar dat moet lang geleden zijn.):p

Ik snap waar je over praat, ik ga proberen meer betrokken te zijn bij de fora die ik mod, zo weet ik ook beter wat er aan de hand is:D
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel een goed streven. Zo weet je wel meer wat er aan de hand is.
Al is dat soms toch nog steeds lastig aangezien je niet zelf op W4 zal spelen.

Dan weet je toch al minder van de wereld, dan wanneer je er wel speelt (over het algemeen).
Maar het streven er naar toe is al heel wat :)


Verder zal het qua activiteit hier op W4 tegenvallen hoor :p
Dooie boel hier xD
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel een goed streven. Zo weet je wel meer wat er aan de hand is.
Al is dat soms toch nog steeds lastig aangezien je niet zelf op W4 zal spelen.

Dan weet je toch al minder van de wereld, dan wanneer je er wel speelt (over het algemeen).
Maar het streven er naar toe is al heel wat :)


Verder zal het qua activiteit hier op W4 tegenvallen hoor :p
Dooie boel hier xD


Nuja ik speel al een tijdje tw en vind dat je niet echt op de wereld zelf moet spelen om te weten wat er gaande is:)

Hoe alles exact zit dat weet ik idd niet, maar de grote lijnen weet ik wel:)
 

DeletedUser

Guest
Als het hier weer zo stil wordt als normaal zul je als forummod geen idee hebben wat er gaande is op de wereld hoor ;)

Succes in ieder geval!
 

DeletedUser28206

Guest
stam a zegt ik win...stam b zegt nietes...stam a zegt op zijn beurt echt wel...stam b zegt das niet eerlijk en jullie zien het verkeerd...dan zegt stam a weer echt niet echt niet...enzovoorts.:D

sorry maar ik denk niet dat iemand er wijzer van word als hij/zij hier wel meeleest.
 

DeletedUser

Guest
Als het hier weer zo stil wordt als normaal zul je als forummod geen idee hebben wat er gaande is op de wereld hoor ;)

Succes in ieder geval!


Haha daar heb je idd gelijk in.

stam a zegt ik win...stam b zegt nietes...stam a zegt op zijn beurt echt wel...stam b zegt das niet eerlijk en jullie zien het verkeerd...dan zegt stam a weer echt niet echt niet...enzovoorts.:D

sorry maar ik denk niet dat iemand er wijzer van word als hij/zij hier wel meeleest.

Klopt, maar door stat kan ik ook zien of het nu stam a of b is die beter is:D
 

DeletedUser

Guest
Als we een schoenmaat en een muffins topic krijgen stem ik op Zolid als beste mod everrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 

DeletedUser

Guest
Zolid, mogen we een schoenmaat topic?

Wat is daar het nut van?
Maar voor mij part openen jullie het maar, zolang alles volgens de regels verloopt heb ik er geen problemen mee.

een schoenmaat topic
en misschien de muffins terug :p (nu senne toch weg is)

Als senne deze had gesloten dan was er wss wel een goede reden voor.

Glenn is een spammerd, dus ga gerust spammen, Glenn laat het toe :D
(of moet ik zolid zeggen:( )

Hou het idd maar bij zolid:p
en stop met spammen.

Als we een schoenmaat en een muffins topic krijgen stem ik op Zolid als beste mod everrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

afpersing?


Glenn kan wel gemeen zijn hoor :(

Idd, maar zoals ik al zei.
geen gespam meer hier of ik sluit het topic:)
 

DeletedUser26928

Guest
IK wil muffin topic terug ik wil muffins!! niet morgen nee vandaag!

Glenn geef ons muffins anders krijg je nog zwaar werk hier!!!!!!


want dan roep ik even paar vervelende ouwehoers spammers dat super snel off topic gaat :D
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er hier toch maar wat gespamt word heb ik besloten dit topic te sluiten:)

Als jullie een topic willen openen doen jullie dat maar, maar hou jullie aan de regels.

Overtreding = Straf :)



Groet,

Zolid/Glenn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan