W39 Awards & Achievements

DeletedUser69459

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Merger

Beste Gestopte Speler
Benji

Beste Stamspeler:
Melvin, Pim, Leon, Benji en Mike
Wie was de grootste ego van W39?:
Ambrose

Gezelligste speler:
Mijn co Nick!!

Beste Stam na (R en D, Rise en Divine):
Beginfase van Ghost.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Sowieso iedereen van RD

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
liefde voor iedereen.

De meest Faire Speler:
Myrte van Team Boomknuffelaars

De meest unfaire speler:
dunno

De Beste / leukste actie:
de dag dat we 768 miljoen grondstoffen wisten te farmen.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
plots stoppen van Michoe01 waardoor heel veel stacks aan het front verloren gingen bij tree :(

Met wie had je zeker W39 willen afsluiten:
Team Boomknuffelaars, Heb dit account zelf geïnternd maar was destijds de enige oplossing.

De beste aanvaller:
Zeares, Melvin, team Dtrh

De slechtste aanvaller:
Sensus Digitum, Yentlstylez, glaasjewater, gala, Meistershizzle enz.

De beste verdediger:
misschien beetje ego maar ik geef deze aan mijzelf hèhèhè
heb me toch verdomt veel tijd gestoken in deffen. Natuurlijk ook de credits naar divine die mijn vv deed als het moest.

De slechtste verdediger:
ondanks enorme stacks toch dodge fouten maken Yentlslylez :p

De beste vv'er:
Benji, Pim, Mike, Melvin, Leon, Jeroen (whyamI), Jens

De grootste noob / faler:
grootste noob Mansom, grootste faler Stefaan. Prima speler maar kiest altijd voor de verkeerde partij.

Grootste Faalstam:
Ghost nadat ze de hele rim hadden gerekruteerd

Dé verrassing van W39 (Speler/actie):
Dancinno

De beste leider:
de leiders van Divine en Rise

De slechtste leider:
Nexx2

Wie heeft op W39 jouw respect nu echt verdiend:
iedereen van R&D

Wie was volgens jou de beste forumposter van W39?:
Coen sowieso

Wie was volgens jou de slechtste poster van W39?:
Mansom, Stefaan, en gasten die hun teksten veeeel te lang maken.

Welke spelers hebben op W39 het beste in jou naar boven kunnen halen?
alle spelers van Tree, Divine en Rise.

De grootste spammer:
Lars (held)

Wat heb ik zelf voor W39 betekent:
MelloNL was een flinke buffer voor zowel Divine en Rise. Ook het opruimen van ATR was 1 van mijn taken

Wat is mijn mening over Rise en Divine:
verdiende overwinning

Wat ik nog ff kwijt wil

We zijn als tree heel vaak uitgelachen door zowel ghost als war. toch leuk om te zien dan dat de wereld toch gewonnen word door oa :
Merger, Dancinno, Unfadeable Flare, Hitman Reborn, afroplayer en ikzelf :)

Op w44 heb ik precies ook weer verkeerd gekozen :D
 
Reactiescore
1.037
Dat kan al even weinig toeval zijn als dat ik altijd de goede stam kies he...:p
 

DeletedUser69459

Guest
W43 had ik goed gekozen, mr als de tegenstander half geband wordt wn je er 1 week speelt, is het maar een goedkope overwinning...

W37 stopte de andere stam ook 2 keer toen ik er 2 keer net op speelde. Ik ben dus gewoon vervloekt.
 

DeletedUser52513

Guest
Goed, ik ga ook maar een lijstje maken voor W39, en wereld die in de korte periode dat ik het gespeeld (begin Februari tot en met eind Juli) heb veel voor me betekent heeft. Hierbij tel ik de 2/3 maanden dat ik Melvin hielp op VTI tegen BB niet mee :p

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler: Ruben, nog nooit zo'n chille co gehad, samen hadden we een goed balans tussen offensief en defensief spelen. Tevens wist hij me te overtuigen door te gaan tijdens de ban.
Beste Stamspeler: Stefaan, Ruben Willem, Tim, Mick, Yannick en Maarten. Stuk voor stuk goeie spelers die harstikke hun best deden om Ghosts te laten bestaan. Helaas mocht het niet baten.
Wie was de grootste ego van W39?: Cgrain en ll0llking, man man man wat waren jullie irritant op het forum :p
Gezelligste speler: binnen Ghosts is dat dezelfde spelers die ik genoemt heb bij Beste Stamspeler, deze 7 spelers vormde de kern van Ghosts, en hoe gezellig het was blijkt ook uit het feit dat er in de Ghosts chat (nu toepasselijk genoemd W39 Quitters) nog altijd dagelijks gepraat/gespamt wordt.
tevens vond ik het altijd erg gezellig om met Leon te praten, hoewel het soms hard tegen hard was vond ik onze gesprekken altijd super leuk.
Beste Stam na (R en D, Rise en Divine): Ghosts, het is echt ontzettend jammer dat we niet meer spelers hadden die actief waren, een stam runnen met 8 man is namelijk niet te doen ondanks de vele def die we hadden dankzij Spirit.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: De 8 actieve Ghosts spelers zie ik zeker graag op een nieuwe wereld, van de tegenpartij natuurlijk Rick en Melvin mijn ex co'tjes van W42.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: #BlameElias
De meest Faire Speler: Leon, altijd maar letten op die regeltjes :mad:
De meest unfaire speler: -
De Beste / leukste actie: Hoewel het niet de leukste actie was toendertijd, maar de ban van Dark Ghost en alle voorbereiding die daar omheen is getroffen was echt een geweldige actie imo. Zeker omdat het voorbereiden leidde tot verontwaardigde Diviners die zich toch afvroegen hoe wij zo hoge stacks hadden :p
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Ik snap nog steeds niet waarom The Guru zo anti Ghosts was :eek:
Met wie had je zeker W39 willen afsluiten: Ruben en Maarten, geen twijfel mogelijk.
De beste aanvaller: MJND kon er wel wat van tegen CC :p (ja of CC kon er niks van, wat ook zo was)
De slechtste aanvaller: Crysler, dafuq zat je te kloten toen je VTI aanviel en in BB zat?
De beste verdediger: Ruben
De slechtste verdediger: de oud spelers van CC (voor Stefaan het deed), wtf waren die aan het doen :eek:
De beste vv'er: Stefaan, wat een beest.
De grootste noob / faler: Gala, want ik wil haar toch ergens noemen in een negatieve zin :)
Grootste Faalstam: ~XB~ en BB, wat een vaag duo was dat :p
Dé verrassing van W39 (Speler/actie): het vertrek van Bird. naar Divine
De beste leider: Leon, lijkt me wel duidelijk.
De slechtste leider: Mansonmx: "wij zullen nooit opgeven zoals Ghosts" 2 maanden later "we stoppen, maar we geven niet op!" :eek:
Wie heeft op W39 jouw respect nu echt verdiend: alle actieve spelers van Ghosts, de spelers van MJND VTI en Dauntless. En natuurlijk Leon
Wie was volgens jou de beste forumposter van W39?: nachtmerries van Leon zijn posts zijn nog steeds real
Wie was volgens jou de slechtste poster van W39?: -
Welke spelers hebben op W39 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Ruben, vooral omdat hij me overtuigde toch door te gaan na de ban
De grootste spammer: Tim, maar dan bedoel ik vooral in de Skype chat :p
Wat heb ik zelf voor W39 betekent: Ik heb een poging gedaan om samen met Ambrose Ghosts draaiende te houden in afwezigheid van Castiel. en na het vertrek van de Birds leden. Wat leiden tot een nogal eenzijdige strijd waarin wij vooral gaten moesten opvullen en Divine gwn lekker aan het knallen was. Samen met Ruben heb ik nog geprobeerd wat tegenaanvallen te houden dmv nachtblitzen maar helaas met klein resultaat. Helaas is het niet gelukt, Ambi besloot in Juni al te stoppen en zelf besloot ik half Juli dat ik er ook mee kapte.
Wat is mijn mening over Rise en Divinel: Divine heeft zijn plek absoluut bewezen, de onbetwiste nummer 1 van W39. Zelf vind ik het erg knap hoe Benji Rise! heeft weten te herstellen nadat het dreigde uit elkaar te vallen, maar zelf vind ik dat de wereld vooral gewonnen werd dankzij Divine. Ik had het vet gevonden als er een eindstrijd was tussen Rise! en Divine, echter snap ik dat de motivatie voor zo'n eindstrijd er niet was.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ook had Rise die eindstrijd nog niet misschien gewonnen, dus ben wel blij me hoe de keuze destijds gemaakt is :rolleyes:

Leuk lijstje!
 

DeletedUser69459

Guest
Dankje Pepijn, het was ook eens leuk om samen met je te spelen ipv tegen elkaar :)
 

DeletedUser54299

Guest
Pepijn <3

Das ook weer bijna al mijn vernoemingen in dit topic...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik moest Dark Ghost eigenlijk ook wel noemen bij de beste deffers ja :x
 

DeletedUser8414

Guest
Om mijn tempo te houden van minstens 1 AF post per maand zal ik ook eens lijstje maken. :D

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Down the rabbit hole, indien beide actief zijn Mats en Theo een dodelijk en goed samen passend duo. Zonder twijfel beste account dus.
Beste Gestopte Speler: Moeilijke aangezien de spelers die ik tegenover mij had nooit de echte toppers waren en dus moeilijk in te schatten voor mij wie echt goed zijn/waren. Ik ga echter toch voor Ruben kiezen dan, korte tijd met hem ook op een andere wereld samengespeeld en toen ook gezien dat hij echt één van de betere deffers is, dus zal ongetwijfeld ook op deze wereld het geval geweest zijn, ook omdat Divine pas door DG kon doorbreken sinds Ruben stopte, zelfs niet toen DG moest terugvechten na een ban.
Beste Stamspeler: Lars, nooit 100% actief maar is er wel op de momenten dat hij er moet zijn, ook geen probleem om van account te switchen indien dat nodig is voor de stam.
Wie was de grootste ego van W39?: Coen, geen uitleg nodig lijkt me.
Gezelligste speler: Ideale plaats om mijn co-speler een speciaal bedankje te geven voor de leuke tijd samen op SoZ, dus Tom, jij bent de gezelligste. Mister awesome :cool:
Beste Stam na (R en D, Rise en Divine): Ghost, had deze stam een betere leiding gehad (lees: geen domme keuzes maken) en een grotere actieve kern hadden ze het Divine veel lastiger kunnen maken.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Ik denk niet dat ik op de werelden na die ik nu nog speel nog een wereld ga starten. Maar stel dan zou ik het vragen aan Tom, Lars, Matthias, Jarl, Pim, Niels, Melvin, Leon, Leon, Mats, Theo, .... Sorry voor iedereen die ik vergeet. :D
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Mensen die veel te makkelijk quiten als het wat minder gaat of als ze voelen dat het lastig gaat worden (manson, dissolution, ...). En dan nog een aantal spelers waar ik me vaak dood aan erger in onze eigen skype chat, dit zijn onder meer Anton (vroeger op bird of prey), Karel, Thibault, ...
De meest Faire Speler: Leon en Lars, beide hebben steeds een weg gekozen met hun beleid en daar ook rotsvast aan vastgehouden, tot ergernis van de tegenpartij.
De meest unfaire speler: Manson, omwille van het feit dat hij iedereen iets verwijt om vervolgens exact hetzelfde te doen (hij zelfs zonder uitleg en zonder reden). Volgens mij kan je jezelf als mens niet meer bedriegen dan hij deed.
De Beste / leukste actie: Voor mij persoonlijk de dag dat we door crysler zijn stacks konden breken en SoZ eindelijk na lang wachten ook eens winsten kon maken en het front verschuiven. Als we het over stamacties hebben ongetwijfeld het breken van Ghost met twee goede kort op elkaar volgende massa's.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Sinds de tijd dat ik speel kan ik mij geen dergelijke acties herinneren momenteel.
Met wie had je zeker W39 willen afsluiten: Leon, hij is de architect van deze overwinning dus hij zou er moeten bijzijn.
De beste aanvaller: Mats en Theo als duo, vullen elkaar perfect aan bij grotere aanvallen.
De slechtste aanvaller: Crysler, die ging regelmatig eens zijn clears random doodgooien op dorpen waarvan hij wist dat ze toch zwaar gestacked stonden. Gewoon al zijn aanvallen die hij probeerde waren zo obvious en van een zwak niveau. Hetgeen ik van Gala zag zorgt er ook wel voor dat die hier een vermelding 'verdiend'.
De beste verdediger: Zoals eerder al vermeld, Ruben. Weliswaar niet tegen gestreden hier maar alleen maar goeds over hem gehoord hier.
De slechtste verdediger: Alle spelers die alleen hun front konden houden door zwaar te overstacken, met als exponent crysler. Stuk of 30-40 dorpen met 15 deffs per stuk. :eek:
De beste vv'er: Leon, dan was je altijd gerust.
De grootste noob / faler: Manson om eerder aangehaalde redenen
Grootste Faalstam: BB, lieten uitschijnen dat ze nog iets van de werelden wouden maken maar hebben op geen enkel moment maar een fractie hiervan waargemaakt. XB had hier ook kunnen staan.
Dé verrassing van W39 (Speler/actie): /
De beste leider: Leon
De slechtste leider: Manson, God of Death
Wie heeft op W39 jouw respect nu echt verdiend: Leon
Wie was volgens jou de beste forumposter van W39?: Te weinig gevolgd
Wie was volgens jou de slechtste poster van W39?: Idem
Welke spelers hebben op W39 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Meeste van mijn stamgenoten. Anderzijds ook vijanden die echt een uitdagende manier van praten hebben.
De grootste spammer: Teveel mensen die spammen
Wat heb ik zelf voor W39 betekent: Ik speel hier sinds juni, het moment dat de oorlog met Ghost volop bezig was. Ik heb hier en daar wel geholpen en eens een korte vv gedaan maar denk niet dat mijn aandeel in deze oorlog bijzonder groot was. Vervolgens heb ik wel steeds de activiteit op SoZ hoog gehouden en blijven groeien richting het einde. Dus qua acties een eerder geringe inbreng maar qua activiteit wel een goede inbreng om het samen te vatten.
Wat is mijn mening over Rise en Divinel: Topstam, al had ik persoonlijk liever een eindstrijd gezien tussen beide stammen. Al ben ik er volledig mee akkoord dat het akkoord gevolgd is wat ooit gemaakt is waarin stond dat ze samen voor de wereldwinst gingen, sindsdien zou ik er ook niet meer over gedacht hebben deze te breken natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
De Beste / leukste actie: Voor mij persoonlijk de dag dat we door crysler zijn stacks konden breken en SoZ eindelijk na lang wachten ook eens winsten kon maken en het front verschuiven. Als we het over stamacties hebben ongetwijfeld het breken van Ghost met twee goede kort op elkaar volgende massa's.

De slechtste verdediger: Alle spelers die alleen hun front konden houden door zwaar te overstacken, met als exponent crysler. Stuk of 30-40 dorpen met 15 deffs per stuk. :eek:

Je had al in Juli door Crysler kunnen breken, hij had idd hoge stacks staan, maar hij had ook niets mobiele def. Het was pas toen ik de vv deed tijdens jullie massa dat hij wat mobiel kreeg. Wat hij er daarna mee heeft gedaan weet ik natuurlijk niet.

Dat even terzijde :p
 

DeletedUser8414

Guest
Je had al in Juli door Crysler kunnen breken, hij had idd hoge stacks staan, maar hij had ook niets mobiele def. Het was pas toen ik de vv deed tijdens jullie massa dat hij wat mobiel kreeg. Wat hij er daarna mee heeft gedaan weet ik natuurlijk niet.

Dat even terzijde :p

Ja dat kan zeker wel kloppen hoor, echter had ik maar een 35 tal clears vlakbij en de rest was 50u+ lopen, dus dan maakt het ook weinig uit dat er weinig mobiele is omdat het uberhaupt al onmogelijk was om door de stacks heen te komen, behalve bij grotere massa's dus. Al waren er in dat opzicht altijd betere targets (uit stambelang) dan Crysler, wat ook gewoon klopte dus daar moest ik me bij neerleggen. :)

Wat ik trouwens altijd al wilde weten, is het echt waar dat Ghost een massa op SoZ aan het plannen was vlak voor de val? Waardoor die daardoor niet is doorgegaan? Heb dat er na eens horen waaien maar nooit bevestigd, dus dat wil ik echt nog wel eens weten. :D
 

DeletedUser69459

Guest
Ja dat kan zeker wel kloppen hoor, echter had ik maar een 35 tal clears vlakbij en de rest was 50u+ lopen, dus dan maakt het ook weinig uit dat er weinig mobiele is omdat het uberhaupt al onmogelijk was om door de stacks heen te komen, behalve bij grotere massa's dus. Al waren er in dat opzicht altijd betere targets (uit stambelang) dan Crysler, wat ook gewoon klopte dus daar moest ik me bij neerleggen. :)

Wat ik trouwens altijd al wilde weten, is het echt waar dat Ghost een massa op SoZ aan het plannen was vlak voor de val? Waardoor die daardoor niet is doorgegaan? Heb dat er na eens horen waaien maar nooit bevestigd, dus dat wil ik echt nog wel eens weten. :D

Achja, jullie zaten met een jumpcluster, was ik even vergeten :p

Ik kan me niet echt herinneren dat er een massa gepland was op jou vanuit het oosten, maar het is wel al een tijdje geleden natuurlijk.
 
Reactiescore
60
Om mijn tempo te houden van minstens 1 AF post per maand zal ik ook eens lijstje maken. :D

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Down the rabbit hole, indien beide actief zijn Mats en Theo een dodelijk en goed samen passend duo. Zonder twijfel beste account dus.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Ik denk niet dat ik op de werelden na die ik nu nog speel nog een wereld ga starten. Maar stel dan zou ik het vragen aan Tom, Lars, Matthias, Jarl, Pim, Niels, Melvin, Leon, Leon, Mats, Theo, .... Sorry voor iedereen die ik vergeet. :D

De beste aanvaller: Mats en Theo als duo, vullen elkaar perfect aan bij grotere aanvallen.

De slechtste verdediger: Alle spelers die alleen hun front konden houden door zwaar te overstacken, met als exponent crysler. Stuk of 30-40 dorpen met 15 deffs per stuk. :eek:

Bedankt voor alle vermeldingen, en hoewel ik geen zin heb in het invullen van een hele lijst wil ik in ieder geval ook hier Mats bedanken voor alle hulp (en nachten) op ons account, zonder die hulp had ik nu zeker niet meer gespeelt.

En jens, 15 def per stuk al zwaar overstacken noemen. Wij waren blij als we zulke stacks vonden, die waren tenminste nog enigzins te bashen :p
 

DeletedUser8414

Guest
Achja, jullie zaten met een jumpcluster, was ik even vergeten :p

Ik kan me niet echt herinneren dat er een massa gepland was op jou vanuit het oosten, maar het is wel al een tijdje geleden natuurlijk.

Ja klopt, de jump was toen 50 dorpen zoiets denk ik, dusja, daarmee konden we pakweg 1 dorpje clearen. :p

Enja ik weet niet van wie ik het hoorde, ik denk dat Lars dat ergens had opgevangen, maar leek me al een vreemd plan, zal dus wel een roddel geweest zijn.

Bedankt voor alle vermeldingen, en hoewel ik geen zin heb in het invullen van een hele lijst wil ik in ieder geval ook hier Mats bedanken voor alle hulp (en nachten) op ons account, zonder die hulp had ik nu zeker niet meer gespeelt.

En jens, 15 def per stuk al zwaar overstacken noemen. Wij waren blij als we zulke stacks vonden, die waren tenminste nog enigzins te bashen :p

Enja toen was dat echt veel hoor. Nuja jullie hebben wel meer reden tot klagen, hoeveel was het, rond de 20 deffs altijd? :D
 

DeletedUser69459

Guest
Ja klopt, de jump was toen 50 dorpen zoiets denk ik, dusja, daarmee konden we pakweg 1 dorpje clearen. :p

Enja ik weet niet van wie ik het hoorde, ik denk dat Lars dat ergens had opgevangen, maar leek me al een vreemd plan, zal dus wel een roddel geweest zijn.

Het zou wel kunnen hoor, want Dualicious had teveel mobiele def :p

En een jumpcluster is best rot om te deffen.
 
Bovenaan