W39 Awards & Achievements

Reactiescore
60
Ja klopt, de jump was toen 50 dorpen zoiets denk ik, dusja, daarmee konden we pakweg 1 dorpje clearen. :p

Enja ik weet niet van wie ik het hoorde, ik denk dat Lars dat ergens had opgevangen, maar leek me al een vreemd plan, zal dus wel een roddel geweest zijn.



Enja toen was dat echt veel hoor. Nuja jullie hebben wel meer reden tot klagen, hoeveel was het, rond de 20 deffs altijd? :D
20-25 preventief idd, maar als je er cakes op gooit worden het er 30-35 :(
 
Reactiescore
60

DeletedUser54299

Guest
Ik moest Dark Ghost eigenlijk ook wel noemen bij de beste deffers ja :x

Beste Gestopte Speler: Moeilijke aangezien de spelers die ik tegenover mij had nooit de echte toppers waren en dus moeilijk in te schatten voor mij wie echt goed zijn/waren. Ik ga echter toch voor Ruben kiezen dan, korte tijd met hem ook op een andere wereld samengespeeld en toen ook gezien dat hij echt één van de betere deffers is, dus zal ongetwijfeld ook op deze wereld het geval geweest zijn, ook omdat Divine pas door DG kon doorbreken sinds Ruben stopte, zelfs niet toen DG moest terugvechten na een ban.

De beste verdediger: Zoals eerder al vermeld, Ruben. Weliswaar niet tegen gestreden hier maar alleen maar goeds over hem gehoord hier.

<3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heel lief!
 
Bovenaan