W37 Awards & Achievements

Reactiescore
1.367
Ach ja, we weten al langer dat UT een hypocriet ventje is
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.141
Beetje hypocriet van je inderdaad UT.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.141
Pffff, ik heb nog nooit voor iemand als jou zoveel minachting gehad en ik ben een vredelievend persoon. Dus dat wil ook wat zeggen.

jamaar onze seks is dan weer wel goed, toch:confused:
 

DeletedUser73972

Guest
Omdat ik me een half uurtje verveelde heb ik even een round-up gedaan van de vorige lijstjes, en alle positieve awards bij elkaar gezet en zo gekeken wie gewonnen heeft. ook alle leukste actie awards etc tellen hier niet mee omdat je anders 20 verschillende acties krijgt met 1 stem. Bij de mensen die meerderen hebben vernoemd in hun GA lijstje heb ik enkel de vetgedrukten eruit genomen als stem en bij de mensen die meer dan 3 mensen voor 1 award noemden heb ik gewoon niet laten meetellen, omdat je anders haast iedereen een stem geeft. Gefiliciteerd aan de winners, jullie kunnen er mee gaan pronken op komende werelden :cool: Tussen haakjes vinden jullie het aantal meegetelde stemmen terug


De spelers Die W37 in positieve zin gekleurd hebben:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Winnaar: Cabbie (12)
Runner-up: Rise Against, Fichtme (5)

Beste Gestopte Speler
Winnaar: Triador (20)
Runner-up: Rokade & Repelsteeltje (6)

Beste Stamspeler:
Winnaar: Martijn(10)
Runner-up: Laurens(5)

Extra Vermelding: (de mensen van mental noemden altijd 15 man ofzo of gewoon heel mental zelf)

Gezeligste speler:
Winnaar: Sander (12)
Runner-up: Daan (10)

Beste Stam (Buiten Mental):
Winnaar: Story (6)
Runner-up: R_R (5)

De meest Faire Speler:
Winnaar: Sander (7)
Runner-up: @Willemwever@ (4)

De beste aanvaller:
Winnaars: Cabbie, Rise Against (10)
Runner-up: Repelsteeltje (8)

Extra vermelding: Af en toe werd team RA genoemd (Danny en floris) en ook een paar keer Floris op KOSB. Aangezien je deze stemmen op Floris / Danny dus zo kon keren als je wou en ze volgens de ene berekening boven cabbie stonden / met een andere eronder heb ik hen op gelijke hoogte met Cabbie geplaatst op 10 stemmen)

De beste verdediger:
Winnaar: Triador (21)
Runner-up: Laurens (13)

De beste vv'er:
Winaar: Triador (16)
Runner-up: Laurens (6)

De beste leider:
Winnaar: Glenn (7)
Runner-ups: Jordy, Sander (5)

Extra vermelding: Velen zetten zowat gewoon elke leider op hun lijstje die ze nog kenden van w37. Zo werkt het ook niet he, heb dus zeker hier enkel specifieke stemmen geteld.

De grootste spammer:
Winnaar: Steff (8)
Runner-ups: Floris, Danny (4)




_______________________________




Zal het ook nog even in de beginpost zetten :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat verschil tussen Triador en mij is echt wonderbaarlijk veel.
 

DeletedUser73972

Guest
Dat verschil tussen Triador en mij is echt wonderbaarlijk veel.

Ik had het ook niet zo groot verwacht eigenlijk moet ik zeggen, maar er hebben verschillende mensen gepost die enkel in mental / beun hebben gezeten en zich niet zoveel met de rest bezig hielden, als ook jij die natuurlijk 3x triador vernoemde terwijl triador helemaal geen lijstje gemaakt heeft :p het kan natuurlijk wel altijd zijn dat er hier en daar een stemmetje of 2 fout geteld is
 

DeletedUser72524

Guest
Triador gebruikt geen bots en Laurens wel. Dat is het verschil toch?
 

DeletedUser73132

Guest
Ik vind dat verschil anders niet heel gek. Als je zag met hoeveel passie en inzet Triador speelde, dat is gewoon niet te evenaren. Daarnaast nam hij altijd de tijd om dingen uit te leggen en heeft hij diverse spelers min of meer opgeleid. Om nog maar te zwijgen over zijn aanvallende en verdedigende skills. Een perfectionist die veel voor W37 en Mental heeft betekend.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Triador gebruikt geen bots en Laurens wel. Dat is het verschil toch?
Heb jij zelfs enig idee voor welke soort van botten ik werd geband dan? :D
Ik vind dat verschil anders niet heel gek. Als je zag met hoeveel passie en inzet Triador speelde, dat is gewoon niet te evenaren. Daarnaast nam hij altijd de tijd om dingen uit te leggen en heeft hij diverse spelers min of meer opgeleid. Om nog maar te zwijgen over zijn aanvallende en verdedigende skills. Een perfectionist die veel voor W37 en Mental heeft betekend.

Tuurlijk ging Triador boven mij staan hier, hij zat nu eenmaal in Mental dat ten eerste meer spelers heeft en meer AF gangers. Dat verbaast me niet, maar dat hij 21x als beste deffer word genoemd is vrij, goh, raar. Aangezien ik hem in het laatste jaar vrijwel niet heb zien deffen tegen Story.
 
Reactiescore
1.075
w37 heeft dan ook niet maar slechts 1 jaar geduurd, noch zou het me verbazen dat je zou weten wanneer hij wel en niet deffede en het belangrijkste, triador is niet gepakt op timebots :D
 

DeletedUser69389

Guest
w37 heeft dan ook niet maar slechts 1 jaar geduurd, noch zou het me verbazen dat je zou weten wanneer hij wel en niet deffede en het belangrijkste, triador is niet gepakt op timebots :D

Onnozele vent ben jij toch ook.:eek:
 
Reactiescore
1.075
hoe ironisch
 

DeletedUser72524

Guest
Heb jij zelfs enig idee voor welke soort van botten ik werd geband dan? :D


Tuurlijk ging Triador boven mij staan hier, hij zat nu eenmaal in Mental dat ten eerste meer spelers heeft en meer AF gangers. Dat verbaast me niet, maar dat hij 21x als beste deffer word genoemd is vrij, goh, raar. Aangezien ik hem in het laatste jaar vrijwel niet heb zien deffen tegen Story.

Het gaat niet om de kwantiteit die hij leverde qua def, maar de kwaliteit. Daarbij geldt dit alleen voor het laatste half jaar. Over bots die je gebruikte, vast het doolhof script.
 

DeletedUser73972

Guest
Het gaat niet om de kwantiteit die hij leverde qua def, maar de kwaliteit. Daarbij geldt dit alleen voor het laatste half jaar. Over bots die je gebruikte, vast het doolhof script.

quantiteit kan toch ook tellen hoor bij ome tria :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
w37 heeft dan ook niet maar slechts 1 jaar geduurd, noch zou het me verbazen dat je zou weten wanneer hij wel en niet deffede en het belangrijkste, triador is niet gepakt op timebots :D
Was toen al gestopt. We'll never know, will we? Kneus. Maar goed dat jij qua tw niet eens tot aan mijn knietjes komt.
Het gaat niet om de kwantiteit die hij leverde qua def, maar de kwaliteit. Daarbij geldt dit alleen voor het laatste half jaar. Over bots die je gebruikte, vast het doolhof script.

Fout. :D

Waar heb ik het trouwens over kwantiteit en kwaliteit def? Nergens dacht ik. Ik zeg dat hij het laatste jaar niks heeft betekend.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60969

Guest
Tuurlijk ging Triador boven mij staan hier, hij zat nu eenmaal in Mental dat ten eerste meer spelers heeft en meer AF gangers. Dat verbaast me niet, maar dat hij 21x als beste deffer word genoemd is vrij, goh, raar. Aangezien ik hem in het laatste jaar vrijwel niet heb zien deffen tegen Story.

Ik zeg dat hij het laatste jaar niks heeft betekend.

Dat mag je zeggen, dat wil nog niet zeggen dat het klopt.
Na zijn stoppen, wat vrij logisch is, heeft hij niet meer gedeft nee (Na ± juni'15?)
Daarvoor heeft hij zeker nog wel gedeft, maar zoals jij het zegt klinkt het alsof je eenmaal een goede deffer bent mits je het laatste jaar hebt gedeft bij Mental. Dat terwijl Mental toen al een grote overmacht had en je daar totaal geen goede deffer voor moet zijn.
Triador heeft alleen niet zo gepronkt waar hij allemaal heeft gedeft, met hoeveel accounts en hoeveel tijd hij erin heeft gestoken. Wij hebben in ieder geval wel kunnen oordelen over hoe hij kan deffen en wat het resultaat was na wat hij erin heeft gestoken. Echter zien de meeste Mental leden dat niet bij jou, daarom gaan dan de stemmen ook naar Triador. Veel Story/oud Cyan spelers stemmen hier ook niet die jou aan het deffen hebben gezien, daar zal het verschil dan ook wel inzitten

Wellicht als Triador aan Story kant stond en jij aan de Mental kant dan stond jij in dat lijstje als #1 beste deffer.
Maar zonder Triador hadden we deze wereld nooit gewonnen :eek::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan