W37 Awards & Achievements

DeletedUser73972

Guest
wn0dsi2eaof.jpg

Geachte Forumgang(st)ers​

W37 is nu al gedurende een drietal weken de eindfase in gegaan, en na 2 jaar hard vechten en plezier maken is nu dus het perfecte moment aangebroken om de mensen een extra gouden veer in hun reet te steken in afwachting van de vervollediging van het eindverhaal. Nu je nog eens bij jouw hele geschiedenis stilstaat besef je wel niet hoe belangrijk sommige mensen voor jouw acc / stam / spelplezier geweest zijn, nergens een betere plek om ze te bedanken dan hier. Uiteraard zijn ook lijstjes welkom van mensen die niet de hele wereld hebben gespeeld, maar wel zin hebben om hun eigen kijk op hun ervaring van W37 te geven. Veel plezier iedereen met hopelijk de leukste lijstjes die deze wereld gepost zullen worden! Of je bij elk criterium je top 3 geeft of slechts je top 1 dat is geheel aan jou. Onderbouwing is ook altijd leuk om te lezen! We hopen dat er genoeg mensen zijn die nog een laatste keer moeite willen doen voor een mooi lijstje te maken :) Ik kom later deze avond met mijn eigen lijstje al af. Enjoy!

Post Quoten & het lijstje eruit copy pasten

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Gezeligste speler:
Beste Stam (Buiten Mental):
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen:
De meest Faire Speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De beste verdediger:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van W37 (Speler/actie):
De beste leider:
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor W37 betekent:
Wat is mijn mening over Mental:

PS: Ik weet dat ik een fout heb gemaakt bij 'achivements' maar ik kon het niet meer aanpassen #frustrerend


And the winners are:
(aantal stemmen tussen haakjes, mensen die meer dan 3 personen / accounts op 1 enkele award noemden werden niet meegeteld, tenzij er 1 / 2 personen vetgedrukt stonden.)

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Winnaar: Cabbie (12)
Runner-up: Rise Against, Fichtme (5)

Beste Gestopte Speler
Winnaar: Triador (20)
Runner-up: Rokade & Repelsteeltje (6)

Beste Stamspeler:
Winnaar: Martijn(10)
Runner-up: Laurens(5)

Extra Vermelding: (de mensen van mental noemden altijd 15 man ofzo of gewoon heel mental zelf)

Gezeligste speler:
Winnaar: Sander (12)
Runner-up: Daan (10)

Beste Stam (Buiten Mental):
Winnaar: Story (6)
Runner-up: R_R (5)

De meest Faire Speler:
Winnaar: Sander (7)
Runner-up: @Willemwever@ (4)

De beste aanvaller:
Winnaars: Cabbie, Rise Against (10)
Runner-up: Repelsteeltje (8)

Extra vermelding: Af en toe werd team RA genoemd (Danny en floris) en ook een paar keer Floris op KOSB. Aangezien je deze stemmen op Floris / Danny dus zo kon keren als je wou en ze volgens de ene berekening boven cabbie stonden / met een andere eronder heb ik hen op gelijke hoogte met Cabbie geplaatst op 10 stemmen)

De beste verdediger:
Winnaar: Triador (21)
Runner-up: Laurens (13)

De beste vv'er:
Winaar: Triador (16)
Runner-up: Laurens (6)

De beste leider:
Winnaar: Glenn (7)
Runner-ups: Jordy, Sander (5)

Extra vermelding: Velen zetten zowat gewoon elke leider op hun lijstje die ze nog kenden van w37. Zo werkt het ook niet he, heb dus zeker hier enkel specifieke stemmen geteld.

De grootste spammer:
Winnaar: Steff (8)
Runner-ups: Floris, Danny (4)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Ik verdien minimaal een aantal plekken in dit lijstje, en dan wel op de positieve punten :D
 

DeletedUser61042

Guest
Zo mijn lijstje:D

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Jordi denk ik dan toch als ik perse een bestaand account moet uitkiezen
Beste Gestopte Speler Laurens
Beste Stamspeler: Martijn Laurens Tuur Richard Glenn
Gezelligste speler:-
Beste Stam (Buiten Mental): Cyan en Nilva in de begin periode dan op dit moment geen natuurlijk
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Sander/Fabian/Glenn
De meest Faire Speler: Ik denk niet dat hier echt een speler in uitspringt maar Laurens is wel iemand die Fairplay hoog in het vaandel heeft staan.
De Beste / leukste actie: Het uit een vallen van Cyan en daarna Nilva en de gebeurtenissen daarna
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Dat Mental opeens toch de winnende hand kreeg.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Glenn en Fabian
De beste aanvaller: Richard
De beste verdediger: Triador/Laurens
De beste vv'er: Laurens/Tuur/Martijn/Triador
De grootste noob / faler: ike ike ike en Sander met zijn mixdorpjes
Grootste Faalstam: Para
Dé verrassing van W37 (Speler/actie):
De beste leider: Glenn en Triador/Jordy
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:
De grootste spammer: Zijn er genoeg op deze wereld teveel om op te noemen.
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: hm zullen we die maar even overslaan
Wat is mijn mening over Mental: Mijn mening over mental is dat het een stabiele stam is met meer onervaren dan ervaren leden die zich toch hebben bewezen tegen over de rest van de wereld door wereld 37 te winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Heeft Jordy ooit gespeeld dan? Hahah mooi lijstje :)
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Rise Against, streakertje1 en Firmintju. Als je iemand moet nomineren bij Mental als beste speler dan is dat het account Rise Against, dan reken ik Mike niet mee, maar Rise Against is voor mij Danny en in mindere mate Flonaldo. Mike is een stuk verdriet die aan accounts benoemen doet, maar dat Mental wint is grotendeels op het conto van Danny te schrijven. Hoe hij noord Mental wist te motiveren en te leiden is gewoonweg super. Onder zijn leiding is Blacky uitgeschakeld waarmee zo'n beetje het laatste restje hoop op de overwinning voor Story werd weggenomen.

Streakertje, ons Tuurtje. Niet voor niets wordt die op 42 steevast als beste speler genoemd, al weet men niet exact wie er op zit. Begon als een onervaren speler op 37, maar heeft zich op diverse aspecten van het spel enorm snel ontwikkeld en mag zich langzamerhand een gevestigde speler beginnen te noemen. Hij bewees in Story keer op keer zijn waarde en later ook in AI, maar nu doet die dit ook op 42 en 43.

Dan tot slot Mark. Ik dacht wat moet dat worden, maar vormde samen met Tuur een ijzersterk duo en hij heeft toch voor een opleving van Story kunnen zorgen door in het zuiden flink te rammen.

Beste Gestopte Speler Dat zijn er zoveel. Repeltepeltje, Aukje, Triador, Gerwin, Cona, Viddon, Carsten en Glenn, Pieter, Menno, Angela, Sven, Laurens, Auri, Nicky, Jordin,

Beste Stamspeler: Angela, Tuur, Laurens, Rumpel, Repelsteeltje, Firmintju. Nooit was het een probleem als je een vv nodig had of deff of off. Altijd wilde zij je dat geven als je erom vroeg.

Bij Beun Casimodo en bij Mental weet ik niet. Ik zag alleszins Danny wel vaak op vv's:D.

Gezelligste speler: De kern die in Story altijd gezellig bezig was. Daarnaast onze Daantje USA en Sander de nepgod.

Beste Stam (Buiten Mental): Naar wat ik heb meegemaakt blijft dat gewoon Story. Geen twijfel over mogelijk. Ik heb de beginfase natuurlijk niet gespeeld en misschien had ik dan wel een andere mening, maar ik vond Story één van de leukste stammen waar ik in heb gezeten.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Glenn, Carsten, Daniel, Koen, Yohan, Daniel (Casi), Daan, Danny, Steven (Nimue), Sander, Steven (Cabbie), Gerwin, Jordy (Simplicity), Jeremy (YKMN), Cona, Jordin, Mike (Killercookie), Thomas van SU, Angela, Menno, Alex, Matthias, Ruben, Sam, Viddon, Mark (Firmintju), Lars, Tuur, Bart en Mark Tasa, Laurens, Sven, Nicky, Auri, Pieter, Michel, Richard, Milly, Thomas (Onze Peuter hihi), Marcel, Jeroen, Jens en Jordy Khaleesi.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Warre, Gerry, Triador, Frank, Zon, Hokuz, Steff, Jesper, Felicia en maroccino. Afgezien van Triador allemaal spelers die hebben aangetoond niet in stambelang te kunnen spelen, maar alleen voor hun eigen belang en vies spel niet als vies beschouwden. Zorgden ervoor dat deze mooie wereld verziekt werd.

De meest Faire Speler: Dan denk ik toch dat ik mijzelf dien te nomineren. Ik ging altijd voor fair play en heb menig maal geprobeerd kata afspraken te regelen om kata oorlogen te voorkomen, maar helaas steeds geweigerd. Afgezien van de situatie Damacon destijds heb ik een schoon blazoen op 37 en ik heb altijd getracht te handelen in hoe jij als vijand zijnde ook behandeld zou willen worden. Daarom me niet laten piepelen door figuren zoals Remco, Cleo en Felicia.;)

De Beste / leukste actie: Vind ik persoonlijk het vernietigen van Blacky. Hoe klote het voor ons ook was, maar Mental heeft dat gewoon goed aangepakt. Het had voor mij persoonlijk Nimue kunnen wezen, ware het niet dat op het moment dat dat account bijna brak er dermate veel deff kwam dat ik er niets meer tegen kon doen.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Hoe Mental omging met het op ban raken van Tide. Dat is en blijft voor mij een zwart randje bij de overwinning van Mental. Daarnaast de ietwat dubieuze en aparte zaak omtrent Zirkum.

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Diegene die ik nog eens zou willen vragen om een wereld te spelen.

De beste aanvaller: Zonder twijfel vanuit de kant van Story Repelsteeltje, heeft het menig tegenstander doen breken. Over kwaliteit valt te twisten van de vijandelijke accounts, maar je moet het desondanks nog wel doen. Bij Story daarnaast ook nog ons Tuurtje. Heeft aanvallend veel gedaan.

Daarnaast bij Mental toch wel die Bever toen die eindelijk een keer wakker werd en Danny.

De beste verdediger: Zonder twijfel onze Laurens, heeft menig maal een account gered. Daarnaast ook mijn complimenten naar Tasarinan, want die hebben het toch wel erg lang volgehouden. Mening speler zou gequit zijn.

Van Mental hoorde ik dat Triador vaak accounts goed zette en aan het deffen was dus zullen we Triador dan ook maar veren in zijn dikke kont geven?:D

De beste vv'er: Mwa een ieder die überhaupt al een vv wilt doen. Dit werd een steeds groter probleem bij Story en daardoor zijn we uiteindelijk ook ten onder gegaan. Fouten maken vind ik niet erg, maar het niet willen draaien van een vv terwijl je er bent wel. Als ik dan toch namen moet noemen dan is dat mijn lijstje van stamspelers bij Story m.u.v. Milly en Carsten en Glenn erbij. Voor Mental denk ik aan Danny en Triador.

De grootste noob / faler: Ik weet dat er legitieme redenen zijn voor het falen van Blacky, Repelsteeltje en Ethnocentric. Echter ben ik toch van mening dat alle drie de accounts te snel vielen. Sneller dan nodig was en waardoor zeker bij het eerste en laatste account dat tot vergaande gevolgen leidde.

Grootste Faalstam: Zonder twijfel Beun. Nog steeds kan ik het niet begrijpen dat Mental het toestaat dat er figuren de wereld gaan winnen die niets, maar dan ook daadwerkelijk niets hebben bijgedragen aan deze wereld.

Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Dat is uiteindelijk toch dat Story zo snel viel. Ik dacht echt zo november tot en met februari 2015 dat wij als Story zijnde de kaarten in handen hadden om de wereld te pakken. Veel goede spelers die kwamen en boekten keer op keer op geopolitiek gebied succes nadat Steff was vertrokken met Casi. Echter toen er echt tegenstand kwam donderde het ook in elkaar.

De beste leider: Leiding Mental, Daniel, Glenn en Auke. Hebben zich allemaal bewezen op deze wereld als het zijn van een kundige leider. Hebben de stam altijd boven zichzelf geplaatst en verdienen daarom de credits. In een latere fase nog Tuur en Laurens voor het proberen van het doen kantelen van de wereld wat eerst toch nog redelijk ging.

De Slechtste leider: Cleonito, Felicia en Remco. Ik snap niet hoe dom die Para leden waren dat ze die Gerry maar bleven aanbidden. Gerry was er niet voor Para, maar Para voor Gerry. Para moest Gerry telkens stacken en redden waardoor uiteindelijk de stam kapot ging. Met een goede leider had Para een rol kunnen spelen in de wereld, maar door Gerry was dit onmogelijk. Keer op keer verbrak Gerry afspraken en dan ging die mij of iemand anders van Story daarvan de schuld geven. Zelfs wanneer je bewijs leverde aan Para geloofden ze hem nog steeds.:eek:

Remco en Felicia hebben aangetoond geen leider te kunnen zijn. Respect voor Remco dat die het probeerde te redden, maar de manier waarop was ronduit belachelijk en lachwekkend. Spelers die zich altijd hebben ingezet voor Story kun je niet afserveren omdat ze niet naar jouw pijpen dansen. Dat schoothondje wat Felicia heet helemaal. Wat een heks. Lief doen als ze de kans krijgt om naar Story te komen, maar daarna een vals loeder die ook nog eens overstapt naar Mental. Geef Gerry niet graag gelijk, maar over haar moet ik hem dat geven.:eek:

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Spelers die zich ten kostte van alles hebben opgeofferd voor hun stam. Dus de spelers die je niet hoort, maar keihard werken en deff leveren. Ook die verdienen de credits. De minder bekende spelers, ze zorgen niet voor de winsten, maar zonder die spelers geen winsten. Ook dat soort spelers heb je nodig.

De grootste spammer: Jannes, Flonaldo en Korneel. Need I say more?:rolleyes:

Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Relatief weinig. Ja ik ben leider geweest, maar afgezien van wat accounts in de stam houden zoals pak hem beet Oracleone heb ik niet gedaan of het fuseren met Legend om daarmee Story en Legend nog te rekken. Ik heb getracht Story te doen laten overleven in de hoop dat we het tij nog konden keren, maar wat helaas niet heeft mogen lukken.:(

Wat is mijn mening over Mental: Dat het de stam die achteraf bezien terecht heeft gewonnen, maar waar er toch een aantal zwarte randjes om de overwinning heen zitten. Zo had ik zelf nooit een fusie aangegaan met spelers die eerst de stam hadden verlaten en tegen jou hebben gestreden zoals een Casimodo of Fichtme. Ik persoonlijk had het gewoon met de kern van Mental geprobeerd. Dat had de overwinning van Mental ook meer glans doen geven. Nu zul je altijd het verhaal houden wat als???
 

DeletedUser73972

Guest
Zo daar heeft Martijn effe 1000 mensen in zijn lijstje gezet :eek:

Nee mooi lijstje Martijn, mogen er nog zo'n komen!
 
Reactiescore
1.367
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Hoe Mental omging met het op ban raken van Tide. Dat is en blijft voor mij een zwart randje bij de overwinning van Mental. Daarnaast de ietwat dubieuze en aparte zaak omtrent Zirkum.

Wat is mijn mening over Mental: Dat het de stam die achteraf bezien terecht heeft gewonnen, maar waar er toch een aantal zwarte randjes om de overwinning heen zitten. Zo had ik zelf nooit een fusie aangegaan met spelers die eerst de stam hadden verlaten en tegen jou hebben gestreden zoals een Casimodo of Fichtme. Ik persoonlijk had het gewoon met de kern van Mental geprobeerd. Dat had de overwinning van Mental ook meer glans doen geven. Nu zul je altijd het verhaal houden wat als???

Bedankt voor alle nominaties, zeker geen verkeerd lijstje al zou ik enkele dingen veranderen, maar dat weet je niets als buitenstaander :p

Even terugkomend op je quote, het account casimodo wilde naar mental als ik me niet vergis maar door een probleempje met onze triador, kon dat niet. Tevens wilde hennie (hennie = Fistme imo) bij mental blijven maar kon dat niet garanderen door zijn ligging, ook heeft hij in zijn story periode mental steeds geholpen :) Trouwens, we waren deze mensen later nodig omdat story toch wel erg groot werd en iedereen aan hen kant haalde, iets wat story en cyan meermaals gedaan hebben tegen mental.

Gevalletje tide was een leuke, wij mental waren al enkele malen daarvoor door story/cyan genaaid, ik geloof dat even hiervoor story een sloopmassa + Het account zirkum stal en gebruikte voor hen eigen zaken. Tevens werd er bij de ban van tide, waar al een massa op was geplanned, pas info doorgestuurd toen wij al aan het edelen waren.
We hadden lief kunnen zijn en het account laten zijn voor wat het was en vervolgens weer genaaid worden...
Ook hebben wij bij het einde van cyan/begin story nog gekeken naar een kata-nap/anti-vuilspel regel als ik me niet vergis die vervolgens afgewezen is en waarbij de afwijzing kracht bij werd gezet door een mental account finiaal te slopen. Als wij vervolgens de dominante positie krijgen kun je niet verwachten dat wij in dat soort onzin trappen maar krijg je met gelijke munt terug betaalt!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Cabbie, Fichtme, kipopstok, nimue, ollies en vestri. Dit vind ik van mental de beste namen, ik benoem enkel de spelers die er spelen dus geen voorgaande spelers van de accounts.
Beste Gestopte Speler: Triador, zonder twijfel, wat die gekke man allemaal niet gedaan heeft voor mental...
Beste Stamspeler: Triador en cabbie voor wat ik me nog kan herinneren, ook kipopstok/floris deden altijd een boel voor mental
Gezeligste speler: Vestri, ollies, Henrizh (heeft een fking lelijke naam nu)
Beste Stam (Buiten Mental): MMB
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Iedereen uit mental die gepresteerd heeft
De meest Faire Speler: Faire als in gewoon spelen en zich aan de regels houden van TW of faire als in lief voor de vijand? Ik kies sander van vestri, deze wilde niet mee-edelen op tide al was dat ons volste recht
De Beste / leukste actie: Story rekken ;)
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Vele acties van Story/Cyan, maar vooral dat ze na alles wat ze gedaan hebben nog het lef hadden om ons om een kata-nap te vragen...
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Triador en willemwever/gerwin
De beste aanvaller: Triador, Cabbie (gebruik van overmacht... XD) Floris/kosb, Something uniqe (ofzo)
De beste verdediger: Triador, niemand anders past in deze catagorie als het gaat om W37.
De beste vv'er: Triador, niemand anders past in deze catagorie als het gaat om W37.
De grootste noob / faler: Glenn, Daniel, SU, Warre en nog vele anderen die ik hoger in geschat heb. SU vond ik vooral een mietje omdat hij na 1 kleine kata massa al op delete ging...
Grootste Faalstam: Story, hoge verwachtingen van maar weinig prestaties toen puntje bij paaltje kwam. Hier kunnen nog andere stammen maar die zijn het niet waard te benoemen
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Fichtme/hennie echt een goede speler geworden :)
De beste leider: Jordy of was het nou jordi? Niets doen en toch de wereld winnen als oprichter!
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Niemand, ik heb voor iedereen respect. Je kunt het enkel kwijtraken bij mij.
De grootste spammer: Steff = D*ckp*ck
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Best veel, ik denk dat ik en mijn makker DZJ er voor gezorgd hebben dat mental nog in leven is gebleven.
Wat is mijn mening over Mental: Scrubs
 

DeletedUser66129

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Ik heb niet tot eind gespeeld en ook niet meer gevolgd, maar zijn zeker aantal spelers in Mental die deze plek sowieso verdienen.
Beste Gestopte Speler Ik?! Nee ik was dus echt totaal niet de beste, als iemand de beste was was het Michel wel (mijn broer en tevens mijn co). Verreweg een van de meest tactische speler en ook een doorzetter. Verder Laurens echt een topper & Triador (had begrepen dat die opgeven moment gestopt was?)
Beste Stamspeler: Als ik moet oordelen destijds Story dan kies ik Martijn sowieso, een doorzetter voor de stam, zetten zich in voor de stam, soms echt gewoon iets te veel. Ben je een dag even niet op skype en zit je dag erna in 5 nieuwe skype groepen die Martijn heeft opgericht dat speciaal werden aangemaakt voor aantal gebeurtenissen en dag erna zei niemand er meer iets in :p Verder Auke krijgt hier speciaal van mij een plekje, hoewel dit best afwisselend was, was Auke tijdens zijn vrije tijd positief aanwezig voor de stam. Verder aantal waarvan ik te diep moet graven :D
Afgaand op Mental, sowieso Sander, een topper en een goeie leider in mijn ogen, daarnaast Willemwever ook zeker een goeie stamspeler van wat ik gezien heb. Triador ook jammer genoeg, kreeg door hem nog al wat tegenstand soms :p
Gezeligste speler: Sander! :D Nee zonder gein, Sander is totaal niet gezellig... Auke was iemand met wie ik veel omging tijdens Story, wij kende elkaar vrij goed en hadden dan ook altijd van die onzinnige discussie's waarvan we zelf weten dat het helemaal nergens over ging maar toch door gingen, uiteindelijk achteraf zelf keihard om lachen natuurlijk :p En oh ja Sander, jij bent wel gezellig hoor ;)
Beste Stam (Buiten Mental): Huh? Was Mental de beste stam dan? :D Nee buiten Mental om toch wel Story in begin tijd, andere stammen waren vrijwel verder kansloos buiten Mental en Story om dus hier ging de strijd ook grotendeels tussen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Sander & Auke sowieso, een van de tofste gasten die ik hier heb leren kennen. Verder Mark, Tuur, Lars, Daniel en nog wel een paar. Bij wie ik nog wel eens wil proberen in de stam is Daan, Bas en Rupel.
De meest Faire Speler: Sander voor mij, iemand die naar mij luisterde als ik met een probleem zat, vooral in mijn laatste periode vond hij de manier hoe ik stopte een lullige manier en onacceptabel, dit vind ik eerlijk en dus erg fair van Sander!
De Beste / leukste actie: Toch wel de nacht aanvallen vanuit Repel, blikje energie drank, 4u gaan slapen, Michel wakker maken en hij die verder gaat. Was wel erg slopend maar oh zo effectief.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Lijkt me logisch, de nogal trieste manier waarop ik werd aangevallen, dit is mij het meest bij gebleven van wat ik zwak vond, vooral omdat ik zelf eerlijkheid hoog had en zelf nooit zoiets zal kunnen doen en niet gedaan heb werd er wel op zo'n manier met mij afgerekend. Verder zijn beide stammen schuldig aan dingen wat gewoon niet door de beugel konden, dus is niet alleen dat ik Mental de schuld kan geven, het is gewoon hoe de strijd was omdat ook Story zich schuldig hield aan zoiets..
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Met mezelf :( :( :(
De beste aanvaller: in zekere zin Warre, maar manier valt over te twijfelen. Verder denk ik dat Repel wel een van degene was waar toch zeker veel actie's vandaan kwamen, Triador ook erg aanvallende speler. En zeker Something Unique ook leuke aanvaller.
De beste verdediger: Van wat ik nog weet, zeker Laurens, Pim etc. Willemwever vond ik zelf ook iemand die goed kon verdedigen, en Triador natuurlijk.
De beste vv'er: Weet daar niet veel van Mental, hoewel Triador ik regelmatig tegenkwam als vv'er. Ik denk dat ik mezelf ook nog wel hier kan/mag plaatsen, was vrij veel actief via vv's. Zo heb ik groot deel gehad in de strijd in het zuiden, had soms gewoon 6 vv's accounts zowel groot als klein. Verder Martijn en Laurens ook goeie vv'ers.
De grootste noob / faler: Heb geen noobs of falers, wel mensen die ik gewoon niet mag, en dan vooral over Warre heb. Maarja dat is meer omdat ik zijn persoonlijkheid gewoon niet mag.
Grootste Faalstam: Voor mij Beun van wat ik nog weet, hebben wel veel te voortduren gehad, maar waren account zo inactief en klein dat de grote accounts het werk bleven doen voor hun via vv etc.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): De nachtaanvallen van Repel, altijd een schot in de roos en moest elke ochtend zeker een verrassing zijn geweest voor Mental :D
De beste leider: Sander en Willemwever, blijkt maar weer he, de stam die uiteindelijk heeft gewonnen en deze 2 het ook eerlijk wouden laten verlopen.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Sander <3 <3 <3
De grootste spammer: Trolololol, geen idee.. :p
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Ik denk toch wel een leuke gezellige toevoeging die altijd eerlijk wou spelen :D Maar daar zijn andere mensen voor om over me te oordelen :p
Wat is mijn mening over Mental: Een kut stam, had niet mogen winnen, zwaar onterecht :mad: Nee W37 sowieso geen top niveau geweest, zo is Mental ook geen top stam geworden in mijn ogen, en dat was Story dus zeker niet.
 

DeletedUser73972

Guest
Leuke lijstjes allemaal, keep them comming :D
Danny ik share btw je mening over triador, wat die vent allemaal niet gedaan heeft voor mental, ongelooflijk!
 

DeletedUser71298

Guest
Martijn, zet er gelijk ook even neer hoe je zelf story hebt neergehaald. Ook handig als je mensen gaat afzeiken over acties die gemaakt hebben dat je ook even de reden erbij zet. Een ondankbaar jochie die constant op vakantie is,zijn vv constant afstaat aan andere (langste dat ik zijn vv heb gehad is 7weken!, constant liegt om zijn gelijk te krijgen, stamleden tegen elkaar opzet en het denkt beter te kunnen door een nieuwe stam te maken, konden wij in Divine inderdaad niet echt waarderen.
Je eigen acties hebben er na toe geleid dat ik je heb overgenomen en zou het zo weer doen ;)
Je praat alsof je veel gedaan hebt voor story of divine maar in werkelijkheid ben je een eeuwige vakantieganger.

Spelers die zich altijd hebben ingezet voor Story kun je niet afserveren omdat ze niet naar jouw pijpen dansen.

Wel als ze besluiten te vertrekken uit de stam en hun eigen weg inslaan ^^


Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Relatief weinig. Ja ik ben leider geweest, maar afgezien van wat accounts in de stam houden zoals pak hem beet Oracleone

In wat voor een droom leef jij dan? Jij hebt mij nooit in de stam gehouden, wou eerder vertrekken door jou.
 

DeletedUser69389

Guest
Je overwoog weldegelijk om naar Mental te gaan. Warre had je helemaal ingepalmd en je had het openlijk kenbaar gemaakt dat je ging vertrekken. Een aantal waaronder ik zijn toen met jou gaan praten om het account Oracleone te behouden.

bdee5ff08b031a53b7943dfe8ada3dde.png

Je beweerd loyaal naar je clan te zijn, maar waarom overwoog je dan om te gaan leaven? Achteraf zei je dat het je bedoeling was om de stam op te schudden en wakker te maken, maar komt bij mij toch wel over als chantage, want gebeurd het niet dan ga ik alsnog, maarja het is niet de enige keer dat er sprake is van chantage.

0d86b8fa317d69ca5c6466d63085db7e.png


Tussen mij en Solo was er samenwerking en wij wilden een actie opstarten waarmee we Mental nog van de wereldwinst konden afhouden. Ik had accounts bemand die voer edels beschikten en we waren gereed, maar er waren een tweetal die koppig gingen doen.

22afb350a0afb20fd90d960b23a46191.png

Maar Felicia in het bijzonder, ja die had toch een geweldig plan:rolleyes: Terwijl ikzelf handelde naar wat ik met mijn buren had besproken, maar mevrouw vond dat ik haar passeerde, get over with it.

22afb350a0afb20fd90d960b23a46191.png


5905aa1491289bb73942ea24f366f2f0.png


ee7d5527d1e8657613ae6d9521e38487.png


Solo en ik zijn tegen de plannen van Felicia en mevrouw Felicia gaat onterecht lopen sneren.

37b416e05a184e2099d79248187bd5c4.png

2a5b3ca6e0cc62b49d72e7e2682b15fc.png

95c135165daac2417d331b6b6fd52e44.png

ecf9c5f9895d49355c43b7651587051a.png

Tsja allemaal beweringen en beschuldigingen zonder bewijs. Maar het ergste moet nog komen. Nu gaat men openlijk voormalige stamgenoten zwart maken of zelfs accounts/spelers die in hun eigen Divine zaten. Het grote Divine wat zo goed draaide.:rolleyes::eek: Rumpel kon wel geinternd worden vanwege vluchtgedrag en hetzelfde met Blacky. Op dat moment zat ik nog in Divine, maar dit werd me wel te gortig. Dat je niet meegaat in een strijdplan oke, maar loze beweringen en beschuldigingen richting Solo, de kern van Story die zich altijd 200% voor de stam hebben ingezet en daarna zo gemakkelijk met accounts omgaan omdat ze niet doen wat jij willen.:eek: Gaan ze ook nog weer lopen te beschuldigen dat zij daardoor zoveel front hebben...

9eb7defa6b0634c2a522ee42006c5a9a.png

6d998db140d18f53b27162f4f6c1666d.png

Dan klaagt Remco steen en been over de vele vv's die die moet draaien? Hoe was dat in Story dan? Toen Laurens, Tuur, Angela, ik en ga zo maar door steeds liepen te klagen over het feit dat we vonden dat er te weinig vv werd gedraaid? Toen moesten we ons niet zo aanstellen en toen opeens?

8d8c9eae447703d99d11a2a08f791ede.png

876b89ac0d530edf5ea60604795a1e38.png

Weer valse sneren terwijl ik nog steeds een stamgenoot van haar was. Echter was ik het zat en had ik contact opgenomen met Mike van Killercookie. Want de zoveelste sneer en de zoveelste aanval. Goed logisch nadenken noemde ze het, maar het is en blijft gewoon wantrouwen.

Maar whoppa daar begint het chanteren weer vanuit de leiding van Divine om hun zin te krijgen bij mij en de leiding van solo....

2f7c5073c7390fc462ab104f2ceee2ce.png

En weer werpt Felicia zich op als de geniale strateeg.:rolleyes: Vijandelijke accounts gaan aanvallen met accounts die in puin liggen en of onder vv of onder beheer van incapabele lui die zich eerst dienen te ontwikkelen alvorens ze zo'n alles of niets poging ondernemen. Leuk en aardig al die edels, maar je hebt ook clears nodig.

502e97ab836727ef4c543f06d39ac663.png

e0068657211e21f083eab24225c4d25a.png

6a68f0279b2891ee3d652b4f834459c7.png

Dan komt Remco weer met onwaarheden waarin die suggereert dat het doel van Divine en Solo is om ooit weer bij elkaar te komen. Er is een reden dat dit tot op heden nog niet is gebeurd.... Solo vertrok, omdat naar hen mening alleen het zuiden actief was in Story op uitzonderingen daargelaten. Diegene die wel actief meededen stonden achter mij en zouden later ook zowat allemaal naar L.E.F. gaan. Tussen Solo en L.E.F. was de bedoeling om later te fuseren en niet met Divine. Maarja Remco en Felicia moesten alweer lopen sneren naar de spelers die naar Solo waren gegaan, want dat waren geen stamspelers....

c0411bd7a875f1527d33c4f92fd67de9.png

2d91c2fc81779db36c0986ffab12e6a8.png

Laurens en ik ageren hier weer tegen en wat krijgen we dan? De zoveelste sneer richting mij en Felicia wilt alleen in een chat met mensen die niet direct haar tegenspreken....

f63046bbfc143fc22420cd46700fb7d9.png

Dan gaan ze weer beginnen te janken. Doordat er accounts naar Solo zijn gegaan ging het slecht met Divine. Geen enkel ander argument valt daarvoor te bedenken. Felicia loopt te zeiken over een zestal 6 dorpen en brengt het in die chat alsof zij mijn hele front had gestackt.. Daarnaast loopt Felicia te janken dat er alleen gesneerd wordt richting Divine, maar wat deed zij dan telkens? Steeds maar weer sneren richting mij en Solo:confused: Solo moest eerst voor Divine opkomen en dan viel er een keer te praten over hulp aan de andere kant. Fuck logic.

c1f86aa4106297e6bdb448527a94f7e9.png

9acf27c7e71f746271946207b255318b.png


Ik was het helemaal zat en ging later die avond om iets over 8 uit Divine. Ik was niet de enige, want tegelijk kwamen Repelsteeltje en Killercookie ook. Met Last Man Standing was er een BG en spraken we af in een later stadium de samenwerking te bevestigen door een overstap van hem naar L.E.F.
 

DeletedUser66129

Guest
Martijn, volgens mij is dit topic niet voor dit soort dingen bedoelt? :p
 

DeletedUser72945

Guest
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Warre, Gerry, Triador, Frank, Zon, Hokuz, Steff, Jesper, Felicia en maroccino. Afgezien van Triador allemaal spelers die hebben aangetoond niet in stambelang te kunnen spelen, maar alleen voor hun eigen belang en vies spel niet als vies beschouwden. Zorgden ervoor dat deze mooie wereld verziekt werd.



De Slechtste leider: Cleonito, Felicia en Remco. Ik snap niet hoe dom die Para leden waren dat ze die Gerry maar bleven aanbidden. Gerry was er niet voor Para, maar Para voor Gerry. Para moest Gerry telkens stacken en redden waardoor uiteindelijk de stam kapot ging. Met een goede leider had Para een rol kunnen spelen in de wereld, maar door Gerry was dit onmogelijk. Keer op keer verbrak Gerry afspraken en dan ging die mij of iemand anders van Story daarvan de schuld geven. Zelfs wanneer je bewijs leverde aan Para geloofden ze hem nog steeds.:eek:

Remco en Felicia hebben aangetoond geen leider te kunnen zijn. Respect voor Remco dat die het probeerde te redden, maar de manier waarop was ronduit belachelijk en lachwekkend. Spelers die zich altijd hebben ingezet voor Story kun je niet afserveren omdat ze niet naar jouw pijpen dansen. Dat schoothondje wat Felicia heet helemaal. Wat een heks. Lief doen als ze de kans krijgt om naar Story te komen, maar daarna een vals loeder die ook nog eens overstapt naar Mental. Geef Gerry niet graag gelijk, maar over haar moet ik hem dat geven.:eek:

Marrocino heeft ook zeer snel opgegeven toen wij begonnen met aanvallen... we hebben er niet veel voor moeten doen :) echter zou een dankje wel voor hem van de kaart te vegen toch leuk zijn ;)

Haha, Para... wat een stam was dat :eek: over die interne problemen met remco weet ik niets :p al zegt die post van martijn genoeg :p

Wel wil ik vragen om die discussie niet hier verder te voeren, doe dat aub ergens anders.
 

DeletedUser69389

Guest
Het ging goed en de dagen kropen voorbij. Tussen Solo en L.E.F. kwam er steeds meer samenwerking en we gingen openlijk praten over wat we zouden gaan doen om de wereld te doen kantelen. Ik hield keurig stand tegen Mental en verloor nagenoeg niets. Daarnaast was ik op offensief gebied goed bezig tegen Beun door twee kleine accountjes al uit te schakelen waardoor Beun meer front zou krijgen. Helaas gingen Beun en een aantal Mental accounts later weer kata's gebruiken, maar dat doet er niet toe het ging lekker en het account groeide gestaag. We waren bezig met het binnenhalen van Rumpel alleen ging die helaas op bb. Maar desondanks kregen wij als L.E.F. zijnde en de accounts die aan ons gelieerd waren dat gebied van Sunset, Rumpel en SU goed onder controle.

Echter een tweetal weken nadat ik vertrok uit Divine kwam ik er achter dat er in mijn cluster werd geedeld door Divine en ik was daar not amused over en sprak Remco aan. Die loopt stoer te doen dat hij alles had laten clearen, maar waarom kreeg ik dan oda erbij:confused::confused: Ik geef aan dat ik niet tolereer dat er in de grenzen van L.E.F. zonder overleg door andere partijen wordt geedeld. Wat Remco dan zegt slaat werkelijk alles. Hij beweerd dat L.E.F. is ontstaan binnen de grenzen van Divine, maar het is toch zo dat je eerst een stam dient te verlaten voordat je een nieuwe stam kunt hebben.:confused::confused: Spelers kwamen volgens hem door mijn propaganda terwijl het daadwerkelijk ging om het feit dat ze inzagen dat Divine een zinkend schip was met een incapabele leiding. De spelers wilden een laatste ultieme poging doen om de wereld te doen redden en te kantelen. Daarom gingen ze naar L.E.F. Een vrijbuitersstam met een doel en een visie i.p.v. het stuurmansloze Divine. Ik geef geen krimp en dan probeert Remco mij een schuldgevoel aan te praten dat als ik niet doe wat hij zegt dat ik dan schuldig ben voor het nekschot van Blacky...

[7/20/2015 11:33:18] Martijn: Hoezo dorpen gecleard?
[7/20/2015 11:33:31] Martijn: Ik zie Blacky nu dorp voor dorp edelen wat ik zelf heb gecleard grotendeels
[7/20/2015 2:01:04] Martijn: Alles wat er in het cluster wordt gepakt gaat er weer uit
[7/20/2015 2:01:10] Martijn: Er is een gebied waar het account mag
[7/20/2015 2:01:15] Martijn: Rechts van Street zometeen
[7/20/2015 2:01:21] Martijn: Of links van Last Man Standing
[7/20/2015 2:05:02] Remco|OracleOne w37&nlp1: Die dorpen zijn via mylove gecleared dus dat lijkt me sterkt
[7/20/2015 2:05:43] Remco|OracleOne w37&nlp1: En je hoeft voor ons niet te bepalen waar wij gaan liggen, kunnen we goed zelf
[7/20/2015 2:06:05] Martijn: Ja, maar niet binnen de grenzen van L.E.F. of onze partners
[7/20/2015 2:06:11] Martijn: Zolang dit niet netjes wordt gecommuniceerd
[7/20/2015 2:06:49] Remco|OracleOne w37&nlp1: Het is een bb zee kerel. lef is ontstaan in onze grenzen, vergeet dat niet
[7/20/2015 2:07:02] Remco|OracleOne w37&nlp1: Maar er zijn wel een paar dorpen die ik zelf onlogisch vind
[7/20/2015 2:07:09] Martijn: L.E.F. ontstaan in jullie grenzen?
[7/20/2015 2:07:19] Martijn: Ik heb het zelf opgericht
[7/20/2015 2:07:25] Martijn: Rest is gewoon gevolgd
[7/20/2015 2:07:45] Remco|OracleOne w37&nlp1: Na jou propagenda ja
[7/20/2015 2:07:48] Martijn: 414 is mijn oostelijke grens
[7/20/2015 2:07:54| 2:08:03 PM bewerkt] Martijn: Niks propaganda
[7/20/2015 2:07:58] Remco|OracleOne w37&nlp1: 414?
[7/20/2015 2:08:03] Martijn: (nod)
[7/20/2015 2:08:15] Martijn: Vanaf 415 was dan Streetjump
[7/20/2015 2:08:30] Martijn: Tot iets van 435 a 440
[7/20/2015 2:08:41] Martijn: En daarnaast Repel met de nieuwe speler en Michel.
[7/20/2015 2:08:43] Remco|OracleOne w37&nlp1: 412 kan ik wel mee leven
[7/20/2015 2:08:53] Martijn: Daarboven Last Man standing
[7/20/2015 2:08:58] Martijn: Of je er mee kunt leven of niet
[7/20/2015 2:09:01] Martijn: :x
[7/20/2015 2:09:14] Martijn: Over de hele grens lopen er al zat clears ene dels
[7/20/2015 2:09:15] Remco|OracleOne w37&nlp1: Tja dan ben jij verantwoordelijk voor de laatste slag op blacky
[7/20/2015 2:09:28] Remco|OracleOne w37&nlp1: We proberen er nu nog nieuw leven in te blazen daar
[7/20/2015 2:09:30] Martijn: Hoezo?
[7/20/2015 2:09:52] Remco|OracleOne w37&nlp1: Maar daarvoor hebben we wel die dorpen nodig
[7/20/2015 2:09:55] Martijn: Ik heb meerdere mooie gebieden in de aanbieding
[7/20/2015 2:10:02] Remco|OracleOne w37&nlp1: Daarom zeg ik ook pak tot 412 dan
[7/20/2015 2:10:04] Martijn: Ook al gesprekken over aan het voeren met Daniel
[7/20/2015 2:10:08] Remco|OracleOne w37&nlp1: Zet ik blacky ernaast
[7/20/2015 2:10:32] Martijn: Daar komt Streetjump
[7/20/2015 2:11:06] Martijn: Ja Mike en ik ook hoor
[7/20/2015 2:11:09] Remco|OracleOne w37&nlp1: Kan die niet iets opschuiven dan? Zo groot willen wij blacky niet maken op die plek namelijk
[7/20/2015 2:11:26] Martijn: Blacky kan beter op een andere plek met zijn activiteit
[7/20/2015 2:11:37] Martijn: Daarnaast wie wil je erop zetten
[7/20/2015 2:11:42] Remco|OracleOne w37&nlp1: Blacky word weer volop actief

Valse beschuldigingen, maar we gingen lekker. Er was sprake van dat Cona weer op Breuzzie zou komen te spelen met een team en dat die naast mij zou groeien richting Beun. LMS waren we ver in gesprek mee om te komen joinen evenals Usoo en Milly. Voor Repelsteeltje was een actief en goed team geregeld. Het ging goed met L.E.F. en een dag voor dit voorval kreeg ik doodleuk te horen dat Divine opeens wel iets tegen Beun wilde doen en dus zich wilde gaan nestelen in het cluster van L.E.F.

[7/19/2015 2:27:41] Remco|OracleOne w37&nlp1: Ik wil heel Noord Oost wegvegen van beun en mental dus misschien dat we kunnen helpen
[7/19/2015 2:27:44] Martijn: Ja we gaan Beun ontmantelen
[7/19/2015 2:27:48] Martijn: Nu opeens wel?
[7/19/2015 2:27:52] Martijn: Laatst wilden jullie niet
[7/19/2015 2:27:54] Martijn: :x
[7/19/2015 2:28:07] Remco|OracleOne w37&nlp1: Was toen al bezig met jumpen om me leden minder front te geven
[7/19/2015 2:28:21] Remco|OracleOne w37&nlp1: Hoezo denk je dat ik überhaupt na 43 ben gegaan :p
[7/19/2015 2:28:36] Remco|OracleOne w37&nlp1: Doe ik niet voor mezelf :p

Ik had een indeling gemaakt voor de bb zee zoals ik eerder al verklaarde, maar mister Remco wilde er dus opeens deel van uitmaken. Want opeens wilt dus wel iets doen tegen Beun, maar niet in samenwerking met Solo.

[7/20/2015 2:24:41] Martijn: We hebben het bewust zo ingedeeld om onze plannen met Solo op Beun te laten slagen
[7/20/2015 2:24:55] Martijn: En aangezien Divine niet op Beun wilt zijn we genoodzaakt het zo te spelen
[7/20/2015 2:24:58] Remco|OracleOne w37&nlp1: en daar waar jij cookie of breuzie wilt plaatsen zit ik al
[7/20/2015 2:25:08] Martijn: Felicia en jij zeiden dat duidelijk
[7/20/2015 2:25:19] Martijn: Dus daarop hebben Solo en ik onze conclusies genomen
[7/20/2015 2:25:25] Martijn: Waaruit ook L.E.F. is ontstaan
[7/20/2015 2:25:27] Remco|OracleOne w37&nlp1: wij gaan wel op beun maar niet onder leiding van solo
[7/20/2015 2:25:41] Remco|OracleOne w37&nlp1: ben daar niet voor niks na toegegaan
[7/20/2015 2:25:56] Martijn: Want aantal Divine leden hebben al clears toegezegd voor mijn deel van het plan

Maar het absolute sluitstuk dient nog te komen, want die avond krijg ik opeens dit:

[7/20/2015 7:16:07] Remco|OracleOne w37&nlp1: ik moet dit nog bespreken binnen de stam zelf maar ik wil graag weten of er een mogelijkheid is dat divine zich bij lef toevoegd, mocht het zover komen.
sinds ik leider ben is het spelplezier voor me steeds minder geworden en ook kan ik mijn leden niet de activiteit en leiderschap geven die ze nodig hebben. echter wil ik mijn leden niet de afgrond in trekken hiermee.
ik zal natuurlijk eerst nog moeten kijken wat de leden zelf ervan vinden en of iemand anders het over wilt nemen maar zover ik het zie zal niemand er de activiteit voor hebben.

Ziet dat het goed gaat met L.E.F. en wilt mij opzadelen met leden uit Divine, omdat die zelf geen motivatie meer heeft, maar spelers die stopten waren lafbekken die wegliepen en toen wilde die opeens het schip gaan verlaten? Hoezo hypocriet?

[7/20/2015 7:17:55] Martijn: Simpelweg nee
[7/20/2015 7:18:29] Martijn: L.E.F. zal niet terugkomen naar Divine
[7/20/2015 7:18:41] Remco|OracleOne w37&nlp1: dat zeg ik ook niet
[7/20/2015 7:18:43] Martijn: Alleszins Versie, Streetjump, Bertha en Cookie niet
[7/20/2015 7:18:48] Martijn: En ik denk Repelsteeltje ook niet
[7/20/2015 7:18:58] Martijn: Zeker niet nu Michel er weer is
[7/20/2015 7:19:02] Remco|OracleOne w37&nlp1: ik moet dit nog bespreken binnen de stam zelf maar ik wil graag weten of er een mogelijkheid is dat divine zich bij lef toevoegd, mocht het zover komen.
[7/20/2015 7:19:09] Martijn: ow andersom
[7/20/2015 7:19:13] Martijn: Ook dat niet
[7/20/2015 7:19:13] Remco|OracleOne w37&nlp1: divine naar lef, niet lef naar divine
[7/20/2015 7:19:26] Martijn: Individueel worden leden besproken
[7/20/2015 7:19:33] Martijn: Niet in zijn totaliteit
[7/20/2015 7:20:30] Martijn: Een select groepje maar
[7/20/2015 7:20:42] Martijn: Waarvan 1 of meerderen zich al bij mij hebben gemeld
[7/20/2015 7:20:46] Martijn: ;)
[7/20/2015 7:20:57] Remco|OracleOne w37&nlp1: zoals?
[7/20/2015 7:21:11] Martijn: Is niet aan mij om te vertellen
[7/20/2015 7:21:22] Remco|OracleOne w37&nlp1: want de meeste onder 2mil zijn amper actief
[7/20/2015 7:22:50] Martijn: Maximaal 5 accounts komen in aanmerking voor een eventuele recruit
[7/20/2015 7:26:43] Martijn: Ik denk dat je ze zelf kunt raden
[7/20/2015 7:31:46] Remco|OracleOne w37&nlp1: de top 5 ofwat?
[7/20/2015 7:31:55] Martijn: nop
[7/20/2015 7:32:22] Remco|OracleOne w37&nlp1: wie dan?
[7/20/2015 7:32:32] Martijn: Hou ik voor mijzelf.
[7/20/2015 7:34:04] Martijn: Ik laat me niet in de kaarten kijken
[7/20/2015 7:34:10] Martijn: Maybe dat Solo hen wilt
[7/20/2015 7:34:14] Martijn: Of de stam van Cleo
[7/20/2015 7:34:17] Martijn: Maar L.E.F. niet
 

DeletedUser69389

Guest
Daarmee was het laatste gesprek tot op heden tussen ons afgelopen. Helaas heb ik een aantal dagen later de handdoek moeten gooien, omdat het account helemaal kapot werd gesloopt en ik geen zin had in het verdedigen met kapotte boerderijen. Het als als zullen we nooit weten, maar het is nu dus duidelijk waarom ik Remco en Felicia als slechtste leider heb bestempeld en er ook niet meer mee in een stam wil zitten.


Martijn, zet er gelijk ook even neer hoe je zelf story hebt neergehaald. Ook handig als je mensen gaat afzeiken over acties die gemaakt hebben dat je ook even de reden erbij zet. Een ondankbaar jochie die constant op vakantie is,zijn vv constant afstaat aan andere (langste dat ik zijn vv heb gehad is 7weken!, constant liegt om zijn gelijk te krijgen, stamleden tegen elkaar opzet en het denkt beter te kunnen door een nieuwe stam te maken, konden wij in Divine inderdaad niet echt waarderen.
Je eigen acties hebben er na toe geleid dat ik je heb overgenomen en zou het zo weer doen ;)
Je praat alsof je veel gedaan hebt voor story of divine maar in werkelijkheid ben je een eeuwige vakantieganger.
st
Het mij verwijten dat Story viel tsja. Ik was het gewoon zat. Ik speelde al ruim een maand met het opstappen als leider, omdat ik het gevoel had dat ik een dood paard trok. Ik was niet de enige en we waren er gewoon klaar mee. Elke keer vroeg je je af hoeveel vv's je had en hoeveel lijken er weer uit de kast zouden vallen. Spelers die niet alles gaven etc. Dat gelul over 7 weken op vakantie is ook ridicuul. Ik was 1 week weg voor een excursie met de opleiding en ik gaf aan dat ik bereid was om vv te geven plus Pieter was er ook nog. Ik had zelfs het ww gegeven aan een aantal spelers zodat er lui op konden komen. Constant vv afstaan en liegen slaat dus nergens op. Dat stoken en sneren al helemaal niet, maar screens spreken ook voor zich... Mij overnemen ach knul ik speelde al niet eens meer. Wees blij, want uiteindelijk heb jij ook niets gepresteerd. Het afdoen alsof ik de eeuwige vakantieganger ben is pure onzin. Waar was jij toen er non-stop vv gedraaid diende te worden bij Tasarinan en Streetjump? Volgens mij ben ik één van de spelers die daar permanent vv heeft lopen te draaien, getracht Blacky te redden met Laurens en ga zo maar door. Gefrustreerd ventje dat je bent omdat ik je ego in elkaar trap

Wel als ze besluiten te vertrekken uit de stam en hun eigen weg inslaan ^^




In wat voor een droom leef jij dan? Jij hebt mij nooit in de stam gehouden, wou eerder vertrekken door jou.

Ik denk dat ik dat hierboven al heb kunnen ontkrachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Oja, waar ben ik niet voor fairplay dan lieve noob van me?
 
Bovenaan