- Reactiescore
- 1.359
Ach ja, we weten al langer dat UT een hypocriet ventje is
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Denk dat ik nog nooit zoveel minachting heb gehad voor iemand op het af en dat wil wat zeggen....![]()
Pffff, ik heb nog nooit voor iemand als jou zoveel minachting gehad en ik ben een vredelievend persoon. Dus dat wil ook wat zeggen.
jamaar onze seks is dan weer wel goed, toch![]()
Dat verschil tussen Triador en mij is echt wonderbaarlijk veel.
Heb jij zelfs enig idee voor welke soort van botten ik werd geband dan?Triador gebruikt geen bots en Laurens wel. Dat is het verschil toch?
Ik vind dat verschil anders niet heel gek. Als je zag met hoeveel passie en inzet Triador speelde, dat is gewoon niet te evenaren. Daarnaast nam hij altijd de tijd om dingen uit te leggen en heeft hij diverse spelers min of meer opgeleid. Om nog maar te zwijgen over zijn aanvallende en verdedigende skills. Een perfectionist die veel voor W37 en Mental heeft betekend.
w37 heeft dan ook niet maar slechts 1 jaar geduurd, noch zou het me verbazen dat je zou weten wanneer hij wel en niet deffede en het belangrijkste, triador is niet gepakt op timebots![]()
Heb jij zelfs enig idee voor welke soort van botten ik werd geband dan?
Tuurlijk ging Triador boven mij staan hier, hij zat nu eenmaal in Mental dat ten eerste meer spelers heeft en meer AF gangers. Dat verbaast me niet, maar dat hij 21x als beste deffer word genoemd is vrij, goh, raar. Aangezien ik hem in het laatste jaar vrijwel niet heb zien deffen tegen Story.
Het gaat niet om de kwantiteit die hij leverde qua def, maar de kwaliteit. Daarbij geldt dit alleen voor het laatste half jaar. Over bots die je gebruikte, vast het doolhof script.
Was toen al gestopt. We'll never know, will we? Kneus. Maar goed dat jij qua tw niet eens tot aan mijn knietjes komt.w37 heeft dan ook niet maar slechts 1 jaar geduurd, noch zou het me verbazen dat je zou weten wanneer hij wel en niet deffede en het belangrijkste, triador is niet gepakt op timebots![]()
Het gaat niet om de kwantiteit die hij leverde qua def, maar de kwaliteit. Daarbij geldt dit alleen voor het laatste half jaar. Over bots die je gebruikte, vast het doolhof script.
Tuurlijk ging Triador boven mij staan hier, hij zat nu eenmaal in Mental dat ten eerste meer spelers heeft en meer AF gangers. Dat verbaast me niet, maar dat hij 21x als beste deffer word genoemd is vrij, goh, raar. Aangezien ik hem in het laatste jaar vrijwel niet heb zien deffen tegen Story.
Ik zeg dat hij het laatste jaar niks heeft betekend.