W36 & het winterevent.

DeletedUser19172

Guest
Ik kreeg net dit door van alla1970 toen ik hem om zijnn spins vroeg...
dat gaat nog aardig pittig worden

2iudbol.jpg

lol sick ;)
 

DeletedUser67609

Guest
dat zijn 573 x 100 pp = 57300pp
€540 door de plee gegooid

Misschien deal gemaakt met innogames dat het hem maar 500 euro kostte. Vergeet ook niet alle buffs die hij ingezet heeft de eerste dag toen je nog onbeperkt kon inzetten :p
 

DeletedUser72044

Guest
110x 10% overvloed, terwijl je er maar één per dag kan inzetten, en het evenement geen 110 dagen duurt < dat is pas verspilling van je geld.
 

DeletedUser19172

Guest
als je met de markt gs naar die handels posten stuurt die omzet in bufs maak je flinke winst per keer dus na dat hij zijn opslag en markt snel omhoog had gegooit heeft ie enkel pp voor halveren nodig gehad

zo'n spin kost je een godsvermogen aan grondstoffen met zoveel punten (90% van je punten aan staal voor 1 spin).
 

DeletedUser

Guest
aja jongens er is niks meer aan te doen anders als ze te laten zien dat zelfs dit niet zal helpen om een pro voor te blijven on the long run:)
 

DeletedUser

Guest
tegen mij zei hij via twitter dat hij 20 euries besteedde

dat zou best kunnen als hij het slim gespeeld heeft;)

de rest heeft dan dom geld verspild , want er is idd een manier om gs winst te maken zonder geld uit te geven.
en dan heb ik er ook niks op tegen , want dan heeft die zich bv niet naar de top gekocht;)
of beter gezegd dan heeft die gewoon goed gebruik gemaakt van de mogelijkheid die er was zonder er enorm veel geld in te pompen, zoals een paar subtops gedaan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dat zou best kunnen als hij het slim gespeeld heeft;)

de rest heeft dan dom geld verspild , want er is idd een manier om gs winst te maken zonder geld uit te geven of beter gezegd veel geld uit te geven middels deze winter events.
en dan heb ik er ook niks op tegen , want dan heeft die zich bv niet naar de top gekocht;)
of beter gezegd dan heeft die gewoon goed gebruik gemaakt van de mogelijkheid die er was zonder er enorm veel geld in te pompen.

Zoals Maakjenietdruk die gs pompte in die handelaarsdorpen en daaruit zijn boost behaalde. Maar iedereen heeft daar weer een andere mening over.
 

DeletedUser

Guest
aja hoe dan ook ze hadden voor deze w beter dat event niet gedaan maar goed;)
das achteraf lullen en het is wat het is op dit moment daar zal niks aan veranderen.

we hebben het er mee te doen saltzer en dat gaan we ook doen toch;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
aja hoe dan ook ze hadden voor deze w beter dat event niet gedaan maar goed;)
das achteraf lullen en het is wat het is op dit moment daar zal niks aan veranderen.

Daar heb je gelijk in, het is helaas doodzonde maar terugdraaien is geen optie. En mensen die nu zielig die accounts proberen te hacken zijn van mij part de echte losers hier op tw.
 

DeletedUser

Guest
ja idd en je handtekening "We evolve, so we must adapt." is prima van toepassing:)
 
Bovenaan