W36 & het winterevent.

DeletedUser67609

Guest
Van ons mocht een rollback ook best hoor. Zeker die eerste dag van het event toen wij nog niet wisten dat we hier gewoon makkelijk van konden profiteren. Dit kwam pas in de avond. Wij waren sowieso al heel erg lekker bezig :)
 

DeletedUser

Guest
Van ons mocht een rollback ook best hoor. Zeker die eerste dag van het event toen wij nog niet wisten dat we hier gewoon makkelijk van konden profiteren. Dit kwam pas in de avond. Wij waren sowieso al heel erg lekker bezig :)

het is wat het is gozer en maak je niet druk:D
dat doen wij ook namelijk niet:D
 

DeletedUser68583

Guest
zo'n spin kost je een godsvermogen aan grondstoffen met zoveel punten (90% van je punten aan staal voor 1 spin).

Inderdaad verdomde irritant.
Ik moet nu 16.8 mill staal betalen voor een spin...
Dat kost me uren aan werk om die grondstoffen al te sturen.
 

DeletedUser72209

Guest
Door dit stomme kunstje van tw is heel w36 overhoop. vertel me één ding dat goed is aan deze winterevent ?
 

DeletedUser72044

Guest
Door dit stomme kunstje van tw is heel w36 overhoop. vertel me één ding dat goed is aan deze winterevent ?

Dat je een speedwereld kunt ervaren op een wereld die langer duurt. Leuk toch, heb je wat om te vertellen op een verjaardag.
 

DeletedUser

Guest
Wauw, anderhalf jaar geen TW gespeeld en dan dit lezen bij terugkomst.. Krijg je toch slappe ballen van..
 
Bovenaan