W31 rent a round !

DeletedUser

Guest
Hoihoi,

Ik begrijp dat het al eens eerder is geprobeerd, maar hier is niks van gekomen. Het lijkt mij wel tof als het nu wel echt gaat gebeuren! (eerste poging: clicky)

Als eerst ga ik vast een weekend vast stellen. Ik wil het ruim van te voren plannen en heb hiervoor zaterdag 6 of zondag 7 april gekozen. Ik hoop dat er dan veel mensen kunnen. Graag in dit topic even laten horen of je kan en zoja welke dag.

Een rent a round kost 400 (of 600 voor meer spelers) premium punten. We gaan dit gezamenlijk betalen. Ook zorg ik voor een 'prijzenpot'.

Nogmaals, vertel even welke datum je het liefste hebt: 6 of 7 april.

Nadat er meer bekend is qua datum en ronde instellingen zal ik een lijst maken met spelers die mee doen.

Groetjes, :D

Mocht je interesse hebben om mee te doen, of wil je misschien meehelpen met organiseren? Voeg dan even mijn skype toe: Corne.Geven1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het vervelende hieraan is dat de benodigde PA moet worden betaald op de TWM server. Ik denk dat hierdoor veel mensen zullen afhaken.
 

DeletedUser

Guest
Jep, maar daar kunnen we wel iets aan doen denk ik. Ik kan wel 400 (ja of 600) PP regelen op TWM, als ik datzelfde aantal (min mijn aandeel) dan terug krijg op de NL server. Dus als iedereen dan +/- 30 PP beschikbaar stelt op NL dan is het opgelost.
 

DeletedUser68300

Guest
Welke tijden en hoelang duurt zoiets anders doe ik graag mee;)
 
Reactiescore
30
Leuk idee, heb alleen geen tijd om een hele zondag te nolifen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat een rent a round 4 uur duurt. Dus das niet de hele zondag haha :p

En lang leven co's he :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ook niet maar het concept is leuk. Misschien een keer in de zomervakantie oid proberen?
 

DeletedUser48745

Guest
leuk idee, misschien kan je je skype er ook bijzetten zodat iedereen je direct toevoegt en je een groepschat maakt, zo krijg je geen mensen die opeens verdwijnen dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Zou tw niet is meer van dit soort dingen moeten organiseren waar je dan ook weer pp voor betaald? Lijkt me een veel betere manier om aan geld te komen dan die gekke premium functies.
 

DeletedUser

Guest
Ja eigenlijk wel ja, maar dit zou vele en vele malen beter lopen als je de premium gewoon op NL kon betalen.
 
Bovenaan