W31 Rent-A-Round

DeletedUser48745

Guest
Je kan nog altijd meedoen, maar volgensmij moet je gewoon 600PP naar duckje overmaken via NL ;)
 

DeletedUser52925

Guest
Leef jij nog :eek: ^^?

Jaa :eek: Ik ben uit men grot gekropen :eek:
Lang geleden hé?! xD Heb wat rondgehangen op .de/.fr/.co.uk/... xD En dan nog superveel schoolwerk. Dus nu heb ik effe wat tijd om .nl te verzieken xD
 

DeletedUser

Guest
Zoiets vind ik leuker voor in de stam, en dan allen voor zichzelf :)
 

DeletedUser

Guest
Waarom heb je mij er nog niet bijgezet? :(

Gaat het wel gebeuren in de komende 2 weken? :p
 

DeletedUser

Guest
Nou inprincipe komt het erop neer dat ik niet geintresseerd ben met al deze potentiele edeltargets :p, en dat ik het zelf uiteindelijk wel een leuk idee vind om het in een stam te doen. ;)
 

DeletedUser48745

Guest
Nou inprincipe komt het erop neer dat ik niet geintresseerd ben met al deze potentiele edeltargets :p, en dat ik het zelf uiteindelijk wel een leuk idee vind om het in een stam te doen. ;)

Ahzo, nuja jij kan het in je stam toch doen :p?


OT: Ik heb een random Generator gebruikt en hier alle namen ingevoerd, voor de speeders heb ik een aparte groep gemaakt zodat die niet allen samenzitten ;).

team 1: Galaxia Darkness, Restistance., .FriendlyFire, Swag with your dad, Black Und White, Innovation, Farm 4 Life, Napoleon Bonaparte, Tove Styrke, Marneus Calgar, Fatality Punt, IX mark XI, Grumpy236

Team 2: Secret Speech, .MolotoV, OwnageForYou, Tsjik Tsjak Vollenbak, Starwars2012, mfn-unite, Roman-Empire, Robskeexp, Prettyboyz, Jochie12, Oscar11, enemywithin, graaff D.
 

DeletedUser

Guest
Ahzo, nuja jij kan het in je stam toch doen :p?


OT: Ik heb een random Generator gebruikt en hier alle namen ingevoerd, voor de speeders heb ik een aparte groep gemaakt zodat die niet allen samenzitten ;).

team 1: Galaxia Darkness, Restistance., .FriendlyFire, Swag with your dad, Black Und White, Innovation, Farm 4 Life, Napoleon Bonaparte, Tove Styrke, Marneus Calgar, Fatality Punt, IX mark XI, Grumpy236

Team 2: Secret Speech, .MolotoV, OwnageForYou, Tsjik Tsjak Vollenbak, Starwars2012, mfn-unite, Roman-Empire, Robskeexp, Prettyboyz, Jochie12, Oscar11, enemywithin, graaff D.

Doe ik uiteindelijk ook mischien wel, dit schiet toch niet op, ik weet zeker dat je de helft van je spelers nu al niet meer te pakken krijgt ;)
 

DeletedUser62766

Guest
lol kan ik nog instappen? btw is 2 stammen best weinig imo
 
Bovenaan