[W30] hoe geraak je ooit door deze def?

DeletedUser

Guest
hoe kan ik ooit genoeg clear troepen hebben om hier door te geraken zonder al te veel verliezen??

6278:speer: 12120:zwaard: 15227:boog: 2000:zwaar:
 

DeletedUser10875

Guest
Meerdere clears erop gooien.
Geloof me, dit is weinig def. Als ik dat moet clearen om een dorpje te krijgen doe ik dat met plezier.
 

DeletedUser63335

Guest
Welke wereld speel je?
Als je op een wereld speelt met boerderijlimiet kost het je een aantal clears, anders meer ;)
 

DeletedUser10875

Guest
[W30] hoe geraak je ooit door deze def?

;)

Clear of 5 zal voldoende zijn denk ik.

Edit:
Net even gesimuleerd.
5 clears met -25% geluk, wel gelovig, muur 20, geen ridders en items of vlaggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
op wereld 30.
en welke clears zou ik hier best voor maken?

eveneens een vraagje wat kilt wat eigenlijk?

en wat zijn dus de beste clears voor hier door te geraken?
 

DeletedUser10875

Guest
Ik heb gesimuleerd met 6500 bijl 3200 lc en 300 ram.
Maar een ander variant niet heel veel zal uitmaken.
Gooi er 6-7 clears op om zeker te zijn. Probeer met vlaggen extra aanvalskracht er bij te stoppen of + y geluk.
Dit kan helpen. Weet niet of hij/zij een ridder heeft met item. Maar daar wel altijd van uit!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
maak 400 ram van aub

Waarom zou je zoveel ram in een clear gooien waar de accounts nog redelijk klein zijn? Wordt nog niet zwaar gestackt.

Bovendien is veel ram overrated. Ga het maar eens simu'en. Op een stackdorp van 15 clears heb je met een clear van 400 ram net zoveel clears nodig als eentje met 320 ram. Als de muur down is haalt de clear met minder ram het toch weer in omdat deze meer slagkracht heeft (minder bevolking nodig voor rammen). Heb het zelf gesimu'd 'n keer.
 

DeletedUser66036

Guest
In mijn normale clear heb ik maar 300 eigenlijk... Wel nog een paar bunkerbusters met ca 2200 ram, maar zoveel beter zijn die niet.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
In mijn normale clear heb ik maar 300 eigenlijk... Wel nog een paar bunkerbusters met ca 2200 ram, maar zoveel beter zijn die niet.

Dat is alleen om zware stacks in 1 keer de muur omlaag te halen. Daar zijn ze heel handig voor hoor.. Moet je alleen je clears erachter schuiven, anders heeft het geen zin. :)
 

DeletedUser66026

Guest
Dat is alleen om zware stacks in 1 keer de muur omlaag te halen. Daar zijn ze heel handig voor hoor.. Moet je alleen je clears erachter schuiven, anders heeft het geen zin. :)

En als je echte een stack de muur wilt neermaaien
clear met 2000 ram + ridder + item meesturen en nog 5 bunkerbusters erachter en dan een vloot clears is echt wel effectief
 
Bovenaan