W3 Open of Dicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48392

Guest
Moet W3 open blijven of moet W3 dicht?

Zie hieronder de post van Duckje.

Beste,

Met versie 7.0 die eraan komt zijn de eindcriteria momenteel nog in discussie ;) ik overleg even met InnoGames wat de huidige standaarden zijn en dan zal ik deze posten. (een mod had me er al op gewezen ook ;)).

Normaliter moeten er minder dan 1.000 spelers zijn en een groot overwicht voor een bepaalde stam. DTW heeft momenteel 25% van de spelwereld. Dit is op zich voldoende in om een discussie tot eindspel op te starten. Maar zoals ik zei: Ik overleg even met InnoGames.

Met vriendelijke groeten;
Duckje

Wat vinden jullie ervan?
Moet W3 open of moet ie dicht?

Stem nu!

Poll: Moet W3 open of dicht
results.cgi



Mvg,

Mr. Jummy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
te vage formulering .... zo simpel is het niet

zou beter zijn , moet w3 naar een eindronde gaan ? zodat we een doel hebben , ik wil gerust nog spelen maar geen 4 jaar meer
 

DeletedUser

Guest
open uiteraard :)

@zeromax: je hebt wel gelijk, het is een vage formulering.
 

DeletedUser52559

Guest
Het is niet nu Duckje dit gepost heeft W3 gaat sluiten binnen dit en een paar maanden hé ;)
Het is gewoon om te zeggen dat er gekeken gaat worden naar een eventueel einddoel. Zodat wij tenminste weten wat ons te wachten staat.
 

DeletedUser7533

Guest
vanwege de vage formulering heb ik dicht gestemd, want ik wil dat W3 toch OOIT een keer dicht gaat:D
 

DeletedUser

Guest
Te vaag geformuleerd.

'Moet w3 een eindfase ingaan:'
-Ja, onmiddellijk
-Ja, over drie maanden
-Ja, over een half jaar
-Ja, over een jaar
-Ja, over langer dan een jaar
-Nee
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de indruk dat 'het team' zich hier snel wil vanaf maken - dit is een veel te vage vraagstelling.
 

DeletedUser7488

Guest
Blijkbaar kun je ook stemmen zonder ingelogd te zijn. Dat is aardig voor competitievervalsing.

Afin, ik stem ook nog voor open, maar daar bedoel ik dan wel mee dat ik binnen afzienbare tijd (maandje of 6-9) gaarne een mooi einde had gezien. (/me wants happy end :p)
 

DeletedUser5456

Guest
Gooi maar dicht, liefst nog voor het eind van het jaar. Kunnen we allemaal iets nuttigs met ons tijd gaan doen.
 

DeletedUser53181

Guest
Voor mij mag hij open blijven, anders moet ik helemaal opnieuw starten in de nieuwe wereld. Op zich wel een uitdaging maar dat kost dan weer pakken tijd.
Er zou een eindstrijd moeten gevonden worden door TW zelf. Maar een voorstel zelf doen kan ik niet, geen inspiratie.
 

DeletedUser

Guest
Wat wordt er nu bedoelt met dicht gaan?

Laat daar eerst eens iemand van het team daar een duidelijk antwoord op geven.
Als dit inhoud dat er geen ip's meer toegelaten worden OOK op de vv acc's dan stem ik dicht.Als het gaat over gewoon hup en klaar dan ook goed dan claimed --DTW-- wel de overwinning:D
 

DeletedUser

Guest
Dit is GEEN poll van het team. En is dus ook geenszins bindend, of indicatief ergens voor waar dan ook oid. Ik ben niet voor NU dicht. Maar wel op een bepaalde termijn, en het liefst wel NU bekend maken wanneer dat is.

Dusse, vraag slecht geformuleerd.
 
Reactiescore
28
Ik ben de zoveelste in de rij maar ..

de vraagstelling suckt big time, sorry Mr Jummy.
De vraag is niet of W3 op dit moment dicht moet of open moet blijven.
De vraag moet zijn: wilt W3 op korte termijn (zie Billygeets) naar een gedefinieerd eindspel en dus naar een einde.

Daar ik dat eindspel liever snel dan laat zie komen, heb ik dicht gestemd. Maar je kan met dat idee even goed open stemmen, helaas.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
we zijn nu 5 uur verder en met alle respect ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag en volgens mij velen met mij niet.

Maar laat ik een ander voorstel doen omdat innogames toch in zijn maag zit met W3
Verhoog de snelheid op deze wereld qua troepenopbouw en gs productie dan komen we elkaar tegemoet.Van mij part maak je er een speedwereld van,iedereen word deze vorm van spelen beu en op deze manier krijgen we toch nog een "bepaald"suc6
Wij zijn sneller winaar[--DTW--] :D en de wereld ligt er sneller uit en dan kan echt serieus met de update begonnen worden;)



-Kangoeroe-

Leer van gisteren

Leef vandaag

Droom van morgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
we zijn nu 5 uur verder en met alle respect ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag en volgens mij velen met mij niet.

Maar laat ik een ander voorstel doen omdat innogames toch in zijn maag zit met W3
Verhoog de snelheid op deze wereld qua troepenopbouw en gs productie dan komen we elkaar tegemoet.Van mij part maak je er een speedwereld van,iedereen word deze vorm van spelen beu en op deze manier krijgen we toch nog een "bepaald"suc6
Wij zijn sneller winaar[--DTW--] :D en de wereld ligt er sneller uit en dan kan echt serieus met de update begonnen worden;)



-Kangoeroe-

Leer van gisteren

Leef vandaag

Droom van morgen

Inderdaad, de snelheid van grondstoffen en troepenproductie zou mogen verhogen, heb ik in het andere topic al eens opgemerkt.

Alleen dat je zegt dat DTW dan de winnaar is stoort mij want dat is hoogmoed. Heel DTW probeert al heel de tijd te zeggen dat de alliantie dan wint en nu zeg jij DTW. Er moet er toch altijd eentje het buitenbeentje zijn eh:rolleyes::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan