w29 moderatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59624

Guest
Even snel voorstellen want de topics zijn niet bij te houden hier :D

Ik ben (in samenwerking met Broken Time) jullie nieuwe forum moderator.

Jullie zijn uitverkoren om onder mijn bewind te posten (of ik onder die van jullie, hoe je het wilt zien ^^)


wat niet relevante informatie:

Studeer management, economie en rechten en speel veel zaalvoetbal in mijn vrije tijd, houd van uitgaan en speel af en toe nog TW (w22)

Wat ik belangrijk vind voor het forum:

Blijf altijd met respect naar elkaar omgaan!

Houd alles een beetje binnen de perken, ik ben zeker niet de strengste maar houd de forum regels in het oog!

Open niet allemaal onzin topics, houd het voor iedereen leuk, gezellig en overzichtelijk!


Jullie kunnen me bereiken door me een pm te sturen met eventuele vragen die je hebt. Als je iets ziet dat niet door de beugel kan wil ik je vragen om op het driehoekje naast de post te drukken, dan ga ik ermee aan de slag!

Op een gezellige samenwerking :D cheers!


Groetjes,
Just Awesome
 

DeletedUser34690

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben axfire, 16 jaar oud en een nieuwe forum moderator van onder andere wereld 29.
Ik volg een opleiding ICT beheer niveau 4 op het Zadkine.
Verder houd ik me in mijn vrije tijd vooral bezig met computers, gamen, voetballen, en natuurlijk mijn brommer.
Als je het ergens niet mee eens bent of je hebt een vraag of iets anders te vertellen kun je me altijd een berichtje sturen.
Ook ben ik erg actief op de chat en daar kun je me dus ook altijd aanspreken.
De meeste zullen de forumregels vast wel kennen, en anders kun je ze altijd hier vinden.
Ik hoop op een leuke tijd hier :)

Met vriendelijke groet,

axfire
 

DeletedUser29828

Guest
Gegroet lieverds van W29,

Ik zal me maar ook even introduceren.
Ik ben samen met de 2 bovenste mede collega's jullie 3e moderator.
Ik ben Nannan6, speel momenteel op de werelden 5 en 16.
Ik hou van onder ander van voetbal. 2 mooiste clubs vind ik persoonlijk Ajax en Barcelona.
Barcelona omdat ze gewoon weg de mooiste voetbal spelen en Ajax is de prachtigste club van nederland :D
Ik ben 16 jaar en ik doe momenteel HAVO.

Ik denk (hoop) dat jullie me weinig zien. (Des te beter voor jullie ^^)

Het aller belangrijkst is de gezelligheid. Zolang de gezelligheid tussen de regels past is er niks aan de hand

=)

Have fun!

Nannan6.

P.S (Voor vragen en opmerkingen stuur me een pm!!)
 
Reactiescore
31
Ik zal hier tijdelijk modereren!
Wees netjes, gedraag je en spam niet teveel. Dan zullen jullie mij hier niet tot nauwelijks zien. Doen jullie dat niet, dan ben ik er, voor jullie, helaas wel.
Groetjes,
Dao
 

DeletedUser14894

Guest
Hallo allemaal!

Mijn naam is Johan en ik zal vanaf heden deze forum gaan modereren.
Ik ben een 22 jarige student aan saxion hogeschool in Enschede waar ik de studie biologie en medisch laboratoriumonderzoek volg.
Mijn interesses liggen bij hardstyle beluisteren alsook dubstep en alles wat daar in de buurt komt. Verder speel ik hier en daar ook nog wel een spelletje :), voor meer vragen kun je in het praattopic terecht of stuur een leuke PM!

met vriendelijke groet,

Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan