w25 schrijver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48693

Guest
ik stook graag :D bovendien kies ik niet eens de kant van grace :p
Ik ken Gatenkaas en Antho al langer en dan is het toch wel enigszins logisch dat ik hun bijsta in hun daden?

Jouw ava is best wel scary :eek:

oké waar zijn toch die mods wanneer je ze nodig hebt ......
altijd wanneer je ze niet nodig hebt dan geven ze je een ban, en wanneer je ze nodig hebt dan zijn ze er opeens niet!
volgens mij lachen ze ons nu allemaal uit om deze "zinloze" discussie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Direct doen... ik geef je wel aan... NP... :cool:

Huh, wat is dit?
Moedig jij me nu aan om vals te spelen?
Dat is tegen de regels :eek:
Jouw ava is best wel scary :eek:

oké waar zijn toch die mods wanneer je ze nodig hebt ......
altijd wanneer je ze niet nodig hebt dan geven ze je een ban, en wanneer je ze nodig hebt dan zijn ze er opeens niet!
volgens mij lachen ze ons nu allemaal uit om deze "zinloze" discussie :rolleyes:

volgens mij was je zelf eens een mod.
Ga weg stinkie, weg! :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Huh, wat is dit?
Moedig jij me nu aan om vals te spelen?
Dat is tegen de regels :eek:

Ik hoef niet aan te moedigen... wat je zelf al van plan was Panter...

Ghahaha, mijn vriendjes :3
Het spel is voor het plezier, als valsspelen je nu eenmaal plezier doet hebben, dan doe je dat toch?
En mocht ik geweten hebben dat het jou zo ergert, zou ik er allang mee begonnen zijn :D:D

Dus leuk geprobeerd... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Direct doen! blijft imo een aanmoediging.
Ja, maar in jouw ogen ziet de wereld er toch heel anders uit... iets met een roze wolk en zo... :)

Edwin, maybe you must go away :eek:
Of gaan de andere allemaal gezellie weg??? Want 1 ding he... en dat is altijd zo... als ik op het AF zit op de spelwereld waar ik speel, dan is het druk... erg druk. Maar zodra ik weg ben en men niemand meer als vijand heeft, dan bloed het hele spelwereld deel gewoon dood... en gebeurt er amper meer wat.

Je mag me een vreselijke kwal vinden... ik zorg wel voor leven :p
 

DeletedUser

Guest
Of gaan de andere allemaal gezellie weg??? Want 1 ding he... en dat is altijd zo... als ik op het AF zit op de spelwereld waar ik speel, dan is het druk... erg druk. Maar zodra ik weg ben en men niemand meer als vijand heeft, dan bloed het hele spelwereld deel gewoon dood... en gebeurt er amper meer wat.

Je mag me een vreselijke kwal vinden... ik zorg wel voor leven :p

wat een ego, in de zomer van 2011 zorgde ik voor amusement @ w22 AF
dat ging goed totdat er zo'n ouwe venten zoals jij kwamen, die begonnen te muggezifte.

w25 is zo actief als iets, ook zonder jou.
Ik daag je uit, ga een weekje weg en hoogstwaarschijnlijk stoort het niemand
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha bloedzuiger dat je er bent :) Ben ik blij dat je mijn vader niet bent haha
 

DeletedUser

Guest
Okee hier gaat maar een slotje op.. Ik zoek nog iemand die een stukje over clustercontest wil schrijven voor het weekblad!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan