w24 = w18

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hier kan iedereen lekker doorgaan over w18, Gooi aub je nutteloze post niet overal op het forum neer, Maar gewoon hier.

Dus Krexop, nom nom nom en de rest Ga lekker hier verder met de discussie over w18(of ga gewoon naar het AF van w18, zoals het eigenlijk hoort) en ga verder ruzieen :D

Want ik zal wel niet alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat het gewoon irritant is om telkens onzin te lezen over w18 op het AF van w24. Ik heb niet eens op w18 gespeeld, dus boeit me ook niks

One love:D
 

DeletedUser

Guest
Jij spant toch wel de kroon qua nutteloze posts en vooral nutteloze topics..
Waarom ga je een afgedane discussie weer opnieuw openen?

Topic had beter kunnen heten: hier kan je een schreeuwertje wat aandacht geven want hij heeft er te weinig.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij komt er op elke nieuwe wereld wel een discussie over w18 met krepox, altijd wel grappig om te lezen
 

DeletedUser

Guest
Ga jij is even lekker fietsen stelen ofzo.

Steel ik liever auto's, zijn meer waard;)

Jij spant toch wel de kroon qua nutteloze posts en vooral nutteloze topics..
Waarom ga je een afgedane discussie weer opnieuw openen?

Topic had beter kunnen heten: hier kan je een schreeuwertje wat aandacht geven want hij heeft er te weinig.

Waarom? Zodat ik niet overal post lees over w18 in praattopic, golden awards enz. Laat ze lekker hier die nutteloze discussie verder doen. Dan worden de andere topics teminste niet zo ondergespamt.
 

DeletedUser60542

Guest
Steel ik liever auto's, zijn meer waard;)



Waarom? Zodat ik niet overal post lees over w18 in praattopic, golden awards enz. Laat ze lekker hier die nutteloze discussie verder doen. Dan worden de andere topics teminste niet zo ondergespamt.


Dus je wilt zeggen dat je denkt dat de mods dit niet sluiten:rolleyes::rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan