w24 Time/Snipe topic

DeletedUser

Guest
Hier kun je je timings en snipes zetten :) Ik zal beginnen:

snipe1.png


snipe2.png


snipe3.png


snipe4.png

Oja: Deel door DeD gedaan uiteraard
 
Reactiescore
372
Dit is de enige snipe die ik op deze wereld gedaan heb :p Had maar 2 kansen en de eerste al verkloot dus was blij dat ik hem had.

14j4xm1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dit is de enige snipe die ik op deze wereld gedaan heb :p Had maar 2 kansen en de eerste al verkloot dus was blij dat ik hem had.

14j4xm1.jpg

Had ik gister ook haha, een kansje en net de laatste mee :) Maar een snipe is een snipe dus mooi gedaan ;)
 
Reactiescore
372
Had ik gister ook haha, een kansje en net de laatste mee :) Maar een snipe is een snipe dus mooi gedaan ;)

Jij had er wel lekker veel zo te zien :p

Nog een timing van net voor mijn ban, niet echt heel geweldig maar ook niet slecht:

Clear vandaag om 07:03:06:042 uur 4:16:33
Edel vandaag om 07:03:06:159 uur 4:16:33
Edel vandaag om 07:03:06:209 uur 4:16:33
Edel vandaag om 07:03:06:259 uur 4:16:33
Edel vandaag om 07:03:06:309 uur 4:16:33
 
Reactiescore
133
Hier kun je je timings en snipes zetten :) Ik zal beginnen:

snipe1.png


snipe2.png


snipe3.png


snipe4.png

Oja: Deel door DeD gedaan uiteraard
He, was jij niet die speler die me op het w18 AF voor noob uitmaakte omdat ik zoveel OS tussen slecht getimede edels plaatste?
En hoe kan een dodge nou 'ok' zijn wanneer er OS tussen de inkomende aanvallen binnenkomt?
 
Reactiescore
278
Damn, hoe doen jullie dat zo goed?
Ik tel in mezelf en hoop ertussen te komen xD
 

DeletedUser

Guest
He, was jij niet die speler die me op het w18 AF voor noob uitmaakte omdat ik zoveel OS tussen slecht getimede edels plaatste?

Nee.

En hoe kan een dodge nou 'ok' zijn wanneer er OS tussen de inkomende aanvallen binnenkomt?

Misschien omdat de eerste gedodged is (= clear) en de OS was om de rest van de trein te snipen (was een kata/ramtrein) voor het geval het een katatrein was om onze gebouwen te slopen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Damn, hoe doen jullie dat zo goed?
Ik tel in mezelf en hoop ertussen te komen xD

Lag uitrekenen, en dan op de juiste tijd versturen. Eventueel door een OS treintje te gebruiken, maar kan ook zonder. Daarna dus gewoon versturen :)
 
Bovenaan