w23

DeletedUser59595

Guest
Beste Mensen.

Zou je mischien mijn beschermer willen worden?
Dat zou fijn zijn ik ben namelijk nog niet zo goed .

Wil je mischien alsvast ondersteuning sturen want ik ben bezig met leemgroeve enzo om hoger te krijgen dan kan ik daarna alles snel hoog maken.

Groeten Egberink600.

wereld 23 zit ik!
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor ik ben net bezig met het ontwikkelen van een geheime technieken. Dat is morgen rond 12:00 klaar dan kan ik speciale poorten maken waardoor ik door verschilllende demensies kan reizen en os van w18 na w23 kan sturen.

Dus hou stand !! over 3 dagen zit je bom vol.
 

DeletedUser

Guest
Tja je kent king he.
Hij is fantastrieks,
eenechte held!
 

DeletedUser57829

Guest
Ja hoor ik ben net bezig met het ontwikkelen van een geheime technieken. Dat is morgen rond 12:00 klaar dan kan ik speciale poorten maken waardoor ik door verschilllende demensies kan reizen en os van w18 na w23 kan sturen.

Dus hou stand !! over 3 dagen zit je bom vol.

:eek:, ik was al bijna klaar met poorten voor 2 werelden!
Maar, ik geef jou de eer!;)
 

DeletedUser56707

Guest
Mijn leger staat paraat . Ik moet juist King zijn poorten kunnen lenen .

Houd moed jongen :)
 

DeletedUser

Guest
Waarom heeft TW geen automatische filter voor dit soort topics. Voortaan zouden alle topics toestemming van een mod moeten krijgen alvorens ze openbaar worden.

Te fail.
 

DeletedUser

Guest
als er actieve mods waren zou dit kunnen maar dat is niet het geval :p

Misschien zouden de communitybeheerders, dan is betere mensen aan moeten nemen of een strenger beleid voeren. Er zijn zat mensen die prima geschikt zijn en ook willen toetreden, maar toch worden afgewezen. Kortom slechte beleidsvoering. Niet dat we veel kunnen verwachten van mensen die vrijwilligerswerk doen. Als Innogames een echte community wil maken en meer spelers wil aantrekken moeten ze misschien een keer gaan denken aan geld uitgeven ipv geld innen. In de longrun krijg je je geld drievoudig terug. Dat heet investeren. Blijkbaar is de topman van Innogames een dusdanige nietsnut, dat zelf dat simpele inzicht niet tot hem doordringt. I detect fails...
 

DeletedUser

Guest
Wat is W23? Ik ben gestopt met tellen na 18:(

w23 is ontstaan door de financiële gedachtes van Innogames achter tribalwars. Maak zoveel mogelijk werelden om spelers zoveel mogelijk geld af te troggelen. Met als resultaat dat vroegere werelden te vergelijken zijn met spooksteden.
 

DeletedUser57985

Guest
Die poorten zijn inderdaad echt goed jóh!
En je moet ook teles bouwen dan kan je alles teleporteren, ook van andere games enzo. Dus je moet even goed doen op andere wereld en dan poorten bouwen en teles en dan alles wegsturen naar W23!
 

DeletedUser

Guest
Misschien zouden de communitybeheerders, dan is betere mensen aan moeten nemen of een strenger beleid voeren. Er zijn zat mensen die prima geschikt zijn en ook willen toetreden, maar toch worden afgewezen. Kortom slechte beleidsvoering. Niet dat we veel kunnen verwachten van mensen die vrijwilligerswerk doen. Als Innogames een echte community wil maken en meer spelers wil aantrekken moeten ze misschien een keer gaan denken aan geld uitgeven ipv geld innen. In de longrun krijg je je geld drievoudig terug. Dat heet investeren. Blijkbaar is de topman van Innogames een dusdanige nietsnut, dat zelf dat simpele inzicht niet tot hem doordringt. I detect fails...

+ 1 :p
 

DeletedUser

Guest
w23 is ontstaan door de financiële gedachtes van Innogames achter tribalwars. Maak zoveel mogelijk werelden om spelers zoveel mogelijk geld af te troggelen. Met als resultaat dat vroegere werelden te vergelijken zijn met spooksteden.

Dit is een waarheid als een koe, 100% eens:)
 

DeletedUser

Guest
Van mij zullen ze in ieder geval geen geld aftroggelen, ik betaal geen cent aan innogames ;)
 
Bovenaan