w21 Meeting

DeletedUser

Guest
Als ik niet beter wist, zou ik nog denken dat hij een baas is :p
 

DeletedUser57071

Guest
Dacht eerder aan paintballen ofzo, dus daarom moet ik wel weten of iedereen oud genoeg is. Ik zie dat er al mensen onder de 18 zijn, die moeten dan toestemming hebben van hun ouders. Dus dan maar lasergamen ofzo :p Oostelijk verbond + Resist vs Alliantie :D

Paintball kan ook onder de 18 ;) Heb dit nml. met mijn klas gedaan waar ik de oudste uit ben(15) En zitten kid's in die net 14 zijn :")

Ik kom in ieder geval niet. Wel leuk iniatief.
 

Deleted User - 24028

Guest
Owww is dat een faalpost als ik vlak ervoor een aantal mensen spreek in de chat die zeggen dat ze niet komen als jij komt ? :rolleyes:

En elke post waarop jij reageert laatste tijd zijn dan faalposts ?
Oww miss vind iedereen jou posts wel faalposts...
 

DeletedUser

Guest
Owww is dat een faalpost als ik vlak ervoor een aantal mensen spreek in de chat die zeggen dat ze niet komen als jij komt ? :rolleyes:

Dat zijn dan wel echt zeer zielige personen hoor. Maar goed, ik neem aan dat het ook alleen de bedoeling is dat er gezellig volk komt dat begrijpt dat je op zo'n meeting gezellig met elkaar gaat doen ongeacht hoe je op TW tegen elkaar doet en of je vijand of whatever van elkaar bent. Dus dan lijkt het me hartstikke fijn dat die mensen gelijk afhaken, hebben we daar geen last van.

En elke post waarop jij reageert laatste tijd zijn dan faalposts ?
Oww miss vind iedereen jou posts wel faalposts...
Altijd een beroep doen op dat die en die dat ook vinden, wanneer die en die dat zelf niet komen zeggen. Tsja, heel leuk, maar 't is totaal niet relevant voor of ik gelijk heb of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
En mensen die de stam verlaten omdat ze hun zin niet krijgen zijn niet zielig zeker...
Ownee nu zitten we terug hier :eek:
 

DeletedUser

Guest
En mensen die de stam verlaten omdat ze hun zin niet krijgen zijn niet zielig zeker...
Ownee nu zitten we terug hier :eek:

Ik vind het totaal niet zielig eigenlijk, aangezien je wat je uitspookt op een spelletje wat mij betreft lekker zelf mag weten. Dat is een heel ander verschil met het je niet aan kunnen passen aan veranderingen binnen sociale context. :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Euhm aangezien je in dat spelletje ook omgaat met mensen (= sociaal) kan je aan de hand van dat spelletje dus zeker wel beoordelen of je in het echt met dit persoon wilt afspreken of niet. Als ze dat dan met bepaalde personen niet willen is dat toch niet zielig.
 

DeletedUser

Guest
Euhm aangezien je in dat spelletje ook omgaat met mensen (= sociaal) kan je aan de hand van dat spelletje dus zeker wel beoordelen of je in het echt met dit persoon wilt afspreken of niet. Als ze dat dan met bepaalde personen niet willen is dat toch niet zielig.

Nee, want je doen en laten op een spelletje is totaal verschillend van je doen en laten in RL. Dus nee je kan het niet op de hand van dit spelletje beoordelen, of ja dat kan je wel doen, maar je zult achter blijven met een foute conclusie.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah okee daarin moet ik je dan weer wel gelijk geven...
Maar dat is toch waarop mensen het beoordelen (of het nu correct is of niet).
 

DeletedUser58227

Guest
Noob, dat is in jouw geval geen vooroordeel maar een feit.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben Jack, 21 Jaar
Speel op het account Twiki
Via het AF te bereiken op Zoeperman.
Als ik het tijdig weet kan ik tijd vrij maken ;)
 
Bovenaan