W21 meeting - 2 Februari - Brabant

DeletedUser

Guest
weet ik niet wouter, maar den dungen is dichtbij van den bosch, pak 'm beet 10/15 minuten met het OV
 

DeletedUser

Guest
Onze standaarden zijn wel hoger dan iemand die PR kan inmaken of barbaren pownen :D:rolleyes:.

Caporzo ontmoeten zou wel lachen zijn. Jerreuh ontmoeten zou dan weer té grappig zijn.

Ik maakte die naabs van Fruit ook in hoor :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zelf geen plaats waar we terecht zouden kunnen momenteel. Zal eens wat navraag doen ;)
 

DeletedUser54934

Guest
Ik zelf ga liever wat drinken ofzo met iedereen ipv de hele dag gamen, als er mensen komen die ik ken zal ik ook langskomen mits het niet te ver reizen is.
 

DeletedUser

Guest
Ik zelf ga liever wat drinken ofzo met iedereen ipv de hele dag gamen, als er mensen komen die ik ken zal ik ook langskomen mits het niet te ver reizen is.

inderdaad, enige wat we kunnen doen is potje fifa aan games :cool:
 

DeletedUser60153

Guest
Ja ik wil ook wel gezellig wat drinken. Dat was eigenlijk ook wel m'n idee. Maar optioneel spelletjes ofzo voor als we uitgepraat raken.

Woont iemand in Brabant en kan kijken naar een zaaltje wat we kunnen huren? Ik wil wel contact opnemen.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik heb concrete aanmeldingen nodig. Onder de 20 man kunnen we niet echt een zaaltje huren.
 

DeletedUser

Guest
ik kom niet, alsof ik van ons mam met vreemde mensen ergens 50 km van m'n huis af heen mag :rolleyes:

en ik heb feest 2 februari al
 
Bovenaan