W21 meeting - 2 Februari - Brabant

DeletedUser60153

Guest
Waarde W21 spelers,

Ik hak een knoop door. 2 februari kan ik persoonlijk en met mij hopelijke vele andere w21 spelers.
Het idee van de dag wordt een gezellig dagje in een zaaltje wat we afhuren. Hier kunnen we met elkaar kletsen, biertje doen en bijvoorbeeld een potje weerwolven spelen of een age of empires LAN doen ofzo. Dan na verloop van tijd een hapje eten (bijv bbq of patat halen) en dan rond een uurtje of acht richting huis gaan. Dit omdat veel mensen een paar uur moeten reizen.
Ik ben zelf opzoek geweest naar een geschikte locatie, maar voor een noordeling (groningse jongen) is dit moeilijk om te vinden. Vandaar dat ik jullie enkele vragen wil stellen. Ik verwacht dat het bedrag max 10 euro P.P. gaat uitvallen, al hangt dat natuurlijk af van de opkomst.

- Is er iemand die een goede mooie locatie weet waar we een dagje kunnen verblijven met z'n allen in Noord Brabant? Neem dan contact op via het AF.

- Kan en wil je mee op 2 februari? Zoja meld je dan aan door mij persoonlijk te PM'en (AF, IG geen acc meer)

Ik hoop zoveel mogelijk luitjes te kunnen zien. Daarnaast stel ik (als er genoeg animo voor is voor deze dag) een aanvalsstop voor.

Groetjes

Harmen
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik niet kom. Maar voor degenen die wel gaan: veel plezier.
 

DeletedUser71860

Guest
Ik ben al een jaar gestopt met gamen. Ik veracht het zelfs :D. Al die andere dingen zie ik zeker zitten. Ben wel bezig met een studentenjob te zoeken zodat ik in de zomer zo'n 1500 euro tegen reizen aan kan gooien. Dus als (!) ik op dat moment niet zou moeten werken ofzo kom ik zeker!
 
Reactiescore
768
Ja Harmen de Groningse Hooligan wilt het dus in RL afhandelen. Niets meer ingame, maar gewoon een besproken plek afspreken en daar de strijd voortzetten :rolleyes:
 

DeletedUser71860

Guest
Even mijn gewichtjes vanonder het stof vandaan halen dan. Ik slaag zowel Resist en Fruit op hun muil :cool:. Lang leve LawZzZ. Lang leve Plague. Lang leve De Alliantie! :D
 

DeletedUser71860

Guest
Grootste complot: ik ga De Alliantie joinen en hun dan stabben. :bijl::bijl::ram::ram::catapult::catapult:

Onze standaarden zijn wel hoger dan iemand die PR kan inmaken of barbaren pownen :D:rolleyes:.

Caporzo ontmoeten zou wel lachen zijn. Jerreuh ontmoeten zou dan weer té grappig zijn.
 

DeletedUser

Guest
heuj ik woon in brabant.

we kunnen majorca bar doen in Den Dungen??? is bij maaskantje, is niet zo ver vanaf mij :)
 
Bovenaan