W21 heeft een blog?!?

DeletedUser

Guest
Tja, als je andermans stront steeds moet blijven opruimen, telkens weer, zal dat wel enorm nefast werken voor je motivatie :D
 

DeletedUser

Guest
Zoals je zegt: soms. Maar moest ik Caporzo's situatie zitten: ik was al lang gestopt. Als er verschillende mensen zijn die de stront opruimen, valt het nog mee, maar als het altijd dezelfde persoon is...
 

DeletedUser58227

Guest
Stel je voor, altijd Ejo`s stont opruimen. Zo vaak, zo`n vreselijk stinkende zooi. :(
 

DeletedUser60153

Guest
Zoals je zegt: soms. Maar moest ik Caporzo's situatie zitten: ik was al lang gestopt. Als er verschillende mensen zijn die de stront opruimen, valt het nog mee, maar als het altijd dezelfde persoon is...

Onmisbaar zijn heeft ook wel iets. Destijds in Par. ook mee gemaakt, en geloof me, het is leuk om te doen. Ook hou ik persoonlijk niet van een acc waar amper wat op gebeurt, geef mij maar een front acc waar veel gebeurt. Ik snap dat caporzo door blijft gaan, waarschijnlijk om dezelfde reden als ik hierboven geef (niet rustig willen tw'en maar gewoon lekker knallen)
 
Reactiescore
1.700
Zoals je zegt: soms. Maar moest ik Caporzo's situatie zitten: ik was al lang gestopt. Als er verschillende mensen zijn die de stront opruimen, valt het nog mee, maar als het altijd dezelfde persoon is...

Jij bent dan ook een quiter, een zwakkeling.
 

DeletedUser

Guest
Onmisbaar zijn heeft ook wel iets. Destijds in Par. ook mee gemaakt, en geloof me, het is leuk om te doen. Ook hou ik persoonlijk niet van een acc waar amper wat op gebeurt, geef mij maar een front acc waar veel gebeurt. Ik snap dat caporzo door blijft gaan, waarschijnlijk om dezelfde reden als ik hierboven geef (niet rustig willen tw'en maar gewoon lekker knallen)

Een tijdje dat doen is idd wel leuk. Maar om dat telkens weer te doen... Als je dat met een groepje actieve mensen in de stam kunt doen, is het leuk, maar helemaal alleen niet.

Jij bent dan ook een quiter, een zwakkeling.

:rolleyes: Heb jij door zo'n domme posts je 6k posts bereikt? :rolleyes:

En Sensationtje, de stront van Ejo opruimen :D Wedden dat je niet ziet wie de eigenlijke stront is? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wil artikeltjes zien ipv Ejo's stront! Ik zal maandelijks eentje afleveren. Wie weet zelfs twee in de maand :). Mijn over PR viel wel in de smaak. Welke stam moet ik nu onder de loep nemen? :)
 

DeletedUser

Guest
Nee. HEIDI, =Reb= ofzo, diegene die neit veel aandacht krijgen
 

DeletedUser60153

Guest
Of Fresh, ben benieuwt wat een buitenstaander over hun heeft te melden (want wij zijn redelijk subjectief ;))
 

DeletedUser

Guest
En ik wel zeker, voor mij blijven het kraaien :D . Moet ik anders mijn artikel over de fusie van de zoete kraaitjes oprakelen? Je zal zien dat ik meester ben in het voorspellen. Dat belooft voor PR
 

DeletedUser64848

Guest
Blijkbaar weet je niet zoveel als je denkt over PR Duckje. Caporzo is niet de enige die vv's draait. Wel degene die het meeste doet, maar hij is niet de enige. (Kevinstyles, Counter, zelfs ik... :eek:)
 

DeletedUser55740

Guest
Onmisbaar zijn heeft ook wel iets. Destijds in Par. ook mee gemaakt, en geloof me, het is leuk om te doen. Ook hou ik persoonlijk niet van een acc waar amper wat op gebeurt, geef mij maar een front acc waar veel gebeurt. Ik snap dat caporzo door blijft gaan, waarschijnlijk om dezelfde reden als ik hierboven geef (niet rustig willen tw'en maar gewoon lekker knallen)

Precies, en het is veel lastiger dan alleen het onderhouden van je eigen account, je hebt altijd wat te doen.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar weet je niet zoveel als je denkt over PR Duckje. Caporzo is niet de enige die vv's draait. Wel degene die het meeste doet, maar hij is niet de enige. (Kevinstyles, Counter, zelfs ik... :eek:)

Zelfs jij :rolleyes: Dan hebben ze wel een serieus probleem in PR :rolleyes:
 
Bovenaan