W21 heeft een blog?!?

DeletedUser

Guest
Ziet er leuk uit! hoop dat je het vol kan houden & actief, dan is het zeker leuk! (alleen de naam is minder :( )
 

DeletedUser

Guest
Vind het toch wel jammer dat Lord Blitter niet altijd even diep op je vragen ingaat. Verder prima artikeltje :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi initiatief dat je dit wilt doen, hou dit topic alleen spamvrij.
 

DeletedUser58227

Guest
Niet de chat! Dat was echt te erg daar straks :(

Leuk artikeltje Mossel, evt wil ik wel eens een spotprentje maken ofzo, of wat anders :)
 

DeletedUser61408

Guest
Zal in de blog van het TWW verschijnen. Lang ging het niet meer duren :tongue:
 

DeletedUser

Guest
Waarom PR gedoemd is te mislukken

Je hoort het wel eens her en der: PR is een beetje n00b. Toch bestaat de stam al maanden en heeft ze ondertussen een top5 rang weten te versieren. De naakte cijfers wijzen op een stam in de opmars. Sinds de exponentiële groei aan naabjes op dit forum is er ook een nieuw geloof geïntroduceerd omtrent PR. Eerst nogal stilletjes zodat het weinigen ter oren kwam, maar de laatste tijd steeds luider en luider. Namelijk dat Project Retry toekomst zou hebben hier op W21! :eek:
Maar niets is minder waar, beste lezers! Er zijn nog zekerheden in het leven. Hier volgt een volstrekt objectief relaas van een twveteraan die de waarheid in pacht heeft.

nl21.jpg

Als je de kaart van W21 bekijkt zie je dat ze welgeteld 1 front hebben, meer bepaald de LawZzZboys liggen in hun pad te prakken. Soms prakt de LawZzZboy zo hard dat PR met hun 1000den cleartjes een overwinning weet te boeken. Want zo zijn ze wel. Maanden niets doen en dan een graantje meepikken van tegenstanders die eens graag dutten en tukken. Maar eens die ontwaakt is het wel direct uit met de pret. Soms heeft PR zelfs pech en vallen ze per ongeluk een account aan waar ze wel zin hebben om te knokken.
2012-11-11 zonpon 105,182,838
2012-11-09 zonpon 25,513,822

(Recente ODDgeschiedenis van het account Zonpon. Netto dorpwinst voor PR: 1)
Wat doe je dan? Retry? Het is zo’n beetje als Mitt Romney, je doet een aardige poging, schopt wat in het rond, maar op het einde van de rit blijk je kansloos.


"Maar GrammarNasi!" hoor ik vele fans denken. Eerst zeg je dat PR een serieuze expansie heeft gekend, en dan dat ze in een muurvaste situatie zitten. Wat is dat voor klinkklare onzin! :mad:

Wat volgt is het topsecret 5-stappenplan ontwikkelt door de stalinistische PR-leiding, wat dit alles ook meteen verklaard.

Stap 1: Verenig je buren tot 1 natie volgens het “vijand van je vijand is je vriend principe”
Stap 2: Trap dissidente denkers eruit en maak ze dan op achterbakse wijze af
Stap 3: Collectiviseer alle accounts
Stap 4: Creëer een Nomenklatoera: een selecte groep krijgt controle over alle andere accounts.
Stap 5: Breidt uit op opportunistische wijze

Helaas geraken de accounts om bij in hun stam te smijten op, wat betekent dat af en toe wat internen ook ooit ophoudt. Zo komen we op het cruciale punt, naar mijn idee is PR’s expansie bijna op een hoogtepunt, en dan is er nog enkel de mogelijkheid om stilletjes af te gaan tegen LawZzZ
En wel om deze drie redenen. Allereerst is de groei om te lachen. Zeker als je die vergelijkt met de tegenstand. Elke dag is een verloren dag. En zeker als potentiële bondgenoten niet de meest tactische keuzes maken, wat de druk bij de alliantie al heel wat verminderd. Zodat indien de chillende bazen van LawZzZ eens zin hebben PR wel eens het kind van de rekening kan worden. Tenslotte begint het serieus te dagen dat PR te weinig reële/actieve spelers heeft om stand te houden bij een harde confrontatie. En die dag komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61408

Guest
Aangezien onze Twix mij gisteren aansprak over de blog zal ik het nieuws maar eens even vertellen. Ik doe niet mee met de blog om enkele diverse redenen die te maken hadden met het einde van het weekblad. Ik voel me eerlijk gezegd wat op mijn tenen getrapt door de hele kermis die er is gebeurt aan de leiding zijn kant. Maar goed, ik heb er geen woord over gesproken, aangezien ik in sommige gevallen geen klager ben :p

Daarnaast staat de kwaliteit van de blog zo laag dat ik er onmogelijk kan posten zonder mij te ergeren over enkele taalfouten, foute zinsconstructies ... Daarom roep ik nu uit dat W21 niet in de blog zal staan, noch op mijn blog van een tijdje geleden. Wat ik wel eventueel kan doen is gewoon hier in een topic verder posten enkel voor de w21-community want de rest begrijpt er toch geen bal van ^^
Wat happens in W21, stays in W21

Graag jullie mening hierover.
 

DeletedUser

Guest
Nu mijn dekkingsmantel is afgevallen :)D) kan ik als exreporter van W21 ook alleen maar concluderen dat je best zo weinig mogelijk met het TWW of duckje te maken hebt, ze zijn zo koppig als wat (en je ziet wat er van komt)

W21 onafhankelijk ftw!:D
 
Bovenaan