W21 heeft een blog?!?

DeletedUser61408

Guest
Beste mede-W21-AF'ers,

We missen allemaal het dierbare TW-weekblad. Gelukkig staat de redding op de hoek te wachten. Zorg maar dus niet dat je in de peuken van zijn opgerookte sigaretten valt!

Wat krijgen we nu?
Inderdaad wat krijgen we nu. Ik heb op eigen initiatief een blog gemaakt voor W21. De blog is momenteel onder constructie, maar ik kan al een beetje laten zien.
http://w21heefteenblog.webnode.nl/

Op zoek ...
Helaas is mijn zoektocht nog niet afgerond. Ik zoek momenteel nog twee personen. Eéntje voor wekelijkse spotprenten over W21. Een ander voor artikeltjes en andere leuke tekstjes over het AF zelf. Ik verzorg de ingame artikeltjes.

Geintereseerd? Contacteer me dan ;)

Nog vragen, suggesties?
Stel ze dan hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Chipclapper maakt mooie spotprenten & Feyerem liet in een (ver) verleden eens ontvallen dat hij je wou bijstaan.
Good luck, ziet er mooi uit :)
 

DeletedUser57071

Guest
Succes miss chipklapper ingame contracteren ;) Maar die maakt ze vanuit plague-zicht :p
 

DeletedUser65945

Guest
Mss word deze blog weer verboden door Duckje enzo.. :p

Hilarisch e. Innovator als ik was zag ik al maanden geleden dat dit een mooi concept was, veel beter dan het tww. Maar toen mocht het zogezegd niet

Jezus, Duckje, bah :eek:

Succes wel , ik zal wel eens iets insturen. Geen trol dit :eek::D
 
Reactiescore
323
Hilarisch e. Innovator als ik was zag ik al maanden geleden dat dit een mooi concept was, veel beter dan het tww. Maar toen mocht het niet

Jezus, Duckje, bah :eek:

Succes wel , ik zal wel eens iets insturen. Geen trol dit :eek::D

Doet onze Idunno toch nog iets voor w21 :p Is hij nog steeds niet helemaal gestopt met tw :p:p
 

DeletedUser61408

Guest
Hoe kan duckje een blog verbieden die niets met het TWW team te maken heeft :|
 

DeletedUser61408

Guest
Even tussendoor, zouden de personene die voor Ken W21 geschreven hebben het erg vinden als ik die stukjes deze avond er op plaats?
 

DeletedUser60153

Guest
Spijtig dat ik gestopt ben, anders had ik met liefde aan dit mooie projectje meegeholpen! Goed iniatief mossel ;)
 
Bovenaan