W20: Show je cluster ftw..!!

DeletedUser50540

Guest
Haha xd dan heeft de vertalingsmachine toch nog goed werk geleverd, aangezien ik die letter niet kan typen op mijn pc :D

@Godly: Un peu plus alors?

ik kan het wel met mij pc
heb vroeg teveel frans gehad

je kan een vertalings machine gebruiken maar voor mij is het niet nodig
de meeste woorden begrijp ik en kan ik redelijk schrijven.

nee laten we maar stoppen en er geen spam topic van maken :p
 

DeletedUser

Guest
ik kan het wel met mij pc
heb vroeg teveel frans gehad

je kan een vertalings machine gebruiken maar voor mij is het niet nodig
de meeste woorden begrijp ik en kan ik redelijk schrijven.

nee laten we maar stoppen en er geen spam topic van maken :p

Che peccato
 

DeletedUser

Guest
Ik pas 4 jaar en twee maanden. :$

On-topic: wie heeft het lelijkste cluster op w20?
 

DeletedUser

Guest
:mad:



Ben ik zo'n asshole?


Nee, die vorm bestaat volgens mij niet. Je hebt wel commençaient, maar dat is enkel bij 3e persoon meervoud.

ps. mijn franse docent zal trots op me zijn :cool:

Nee? Ik denk alleen dat je dan spam maar al te goed aanpakt :eek:

@glen: Laten we doorgaan op w17 :D
 

DeletedUser40402

Guest
ja lowie licht precis tussen mij en nog meer leden van /dome
er zijn voor hem mogelijkheden om door te groeien

maar dan zou hij richting glenn moeten gaan
en dan voor als nog komt hij patsers ftw tegen

Die komt C45 niet in hoor :eek: Ik ga dan wel de vv vragen van degene die hij aanvalt en zijn trein snipen. C45 is mijn terrein :cool:
 

DeletedUser50540

Guest
Die komt C45 niet in hoor :eek: Ik ga dan wel de vv vragen van degene die hij aanvalt en zijn trein snipen. C45 is mijn terrein :cool:

hehe :p

C54 is mij terein


on topic:

Stammen cluster top 5 "moment

xzp4xfnc77.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29828

Guest
De mooiste cluster is CE. Ze kunnen lang vollhouden 1 nadeel in een oorlog zit je klem je hebt meer verdedigers nodig dan aanvallers. Als Act En Replay tegen elkaar zullen strijden zal de gene met de beste cluster winnen Replay, Act is te verspreid. S? Ze zullen geen mooie cluster krijgen zonder ervoor te vechten. /Dome, 1na mooiste cluster Zal S? Wel weg moeten werken om een mooi cluster te vormen.
 

DeletedUser

Guest
De mooiste cluster is CE. Ze kunnen lang vollhouden 1 nadeel in een oorlog zit je klem je hebt meer verdedigers nodig dan aanvallers. Als Act En Replay tegen elkaar zullen strijden zal de gene met de beste cluster winnen Replay, Act is te verspreid. S? Ze zullen geen mooie cluster krijgen zonder ervoor te vechten. /Dome, 1na mooiste cluster Zal S? Wel weg moeten werken om een mooi cluster te vormen.

Speel je hier ook ?
 

DeletedUser

Guest
De mooiste cluster is CE. Ze kunnen lang vollhouden 1 nadeel in een oorlog zit je klem je hebt meer verdedigers nodig dan aanvallers. Als Act En Replay tegen elkaar zullen strijden zal de gene met de beste cluster winnen Replay, Act is te verspreid. S? Ze zullen geen mooie cluster krijgen zonder ervoor te vechten. /Dome, 1na mooiste cluster Zal S? Wel weg moeten werken om een mooi cluster te vormen.

Ik ben hier wel mee eens. Ik denk alleen dat S? eerder in de weg ligt voor Act dan Replay. Replay heeft een mooie ligging (net als CE en /Dome, en als ze zelf de oorlog niet gaan opzoeken, zullen ze ook niet snel in oorlog komen.

Ik denk daardoor dat /Dome, CE en Replay lang stand zullen houden. Ik zet mijn vraagtekens bij S? en Act.
 

DeletedUser47947

Guest
Ik ben hier wel mee eens. Ik denk alleen dat S? eerder in de weg ligt voor Act dan Replay. Replay heeft een mooie ligging (net als CE en /Dome, en als ze zelf de oorlog niet gaan opzoeken, zullen ze ook niet snel in oorlog komen.

Ik denk daardoor dat /Dome, CE en Replay lang stand zullen houden. Ik zet mijn vraagtekens bij S? en Act.

dat doen we allemaal ;)


De best verdedigbare clusters zijn momenteel van CE en Replay, echter de de beste groeiclusters (en zeker ook qua farm mogelijkheden) zijn die van Act. en /Dome. S?' cluster stelt niets voor. Mar het cluster van heel CE is maar ongeveer 2X mijn farmgebied dus of dat'm gaat worden...
 
Bovenaan