W20 groei

DeletedUser40402

Guest
w6: zo'n 6 miljoen - rang in de top 40
w13: zo'n 2 miljoen

W13 is nog mogelijk zonder massarecruit. Op mijn eerste wereld deed ik het tot 3 mio zonder massarecruit omdat ik niet wist dat het bestond :D

Maar met 6 mio? Heb je echt niets anders te doen?
 

DeletedUser

Guest
:p kan kan natuurlijk ook gewoon alleen bb edelen :p en dorpen def maken :p en hopen dat je niet aangevallen word :p dan heb je geen massarecruit nodig
 

DeletedUser

Guest
W13 is nog mogelijk zonder massarecruit. Op mijn eerste wereld deed ik het tot 3 mio zonder massarecruit omdat ik niet wist dat het bestond :D

Maar met 6 mio? Heb je echt niets anders te doen?

Moet ik daar eerlijk op antwoorden? XD

Ze gebruiken wel meer dingen niet die handig zijn, leer het ze niet aub, straks worden ze nog goed! :p

Raar dat we jou dan niet gebruiken hé, vind je niet?
 

DeletedUser

Guest
leuk is dat johnnie zijn oda zo ongeloofelijk laag is als je dit tegen de ranglijst afmeet wil iemand hier misschien een reden voor geven zou ik graag weten:$.
 

DeletedUser

Guest
Nee:$.
maar wil je me even wat uitleg verschaffen zou ik fijn vinden..
 

DeletedUser

Guest
het probleem is vaak op een forum dat mensen of je gezichtsuitdrukking of toon van spraak niet kunnen meenemen in het lezen van het bericht:$.
 

DeletedUser

Guest
ik mag hopen dat sommige mensen na deze aanvulling mijn comment wel begrijpen. Voor zover dat voor sommige mensen uberhaupt al mogelijk is.
 

DeletedUser24056

Guest
ik mag hopen dat sommige mensen na deze aanvulling mijn comment wel begrijpen. Voor zover dat voor sommige mensen uberhaupt al mogelijk is.

Jonnie is een interner in hart en nieren, zoals de twstats-pagina's al uitwijzen. Echter, hij is dit een beetje aan het verminderen, gezien zijn ODA afgelopen tijd een flinke groei (zo mag ik het toch wel noemen) heeft doorgemaakt.

heb ik je vraag beantwoord? Maar dan nog, ik begrijp het verband tussen het gevoeld dat je in je post wil leggen en je oorspronkelijke post niet, omdat die post gewoon een post was waarin je naar info vroeg die al heel lang bekend was.
 

DeletedUser

Guest
rukurt in die post zat een tintje je kan het zien als sarcasme of cynisme.. het ging me er om dat johnnie trots is dat hij de ranglijst aanvoerd op w20 maar daar weinig mee aan zijn eigen te danken heeft blijkt uit het ODA dat wilde ik vermelden;).
 

DeletedUser

Guest
rukurt in die post zat een tintje je kan het zien als sarcasme of cynisme.. het ging me er om dat johnnie trots is dat hij de ranglijst aanvoerd op w20 maar daar weinig mee aan zijn eigen te danken heeft blijkt uit het ODA dat wilde ik vermelden;).

Na, het moge duidelijk zijn, dat je niet de eerste bent die dat heeft vermeld :rolleyes:
 
Bovenaan