W19: Het einde

DeletedUser

Guest
ohh really? damn kun je merken dat ik er totaal niet meer bij ben xD

Reactiescore
7
mea is wel vaker veelste lief naar andere spelers...;)

Nooit naar mij:(, maar ik was dan ook het uitschot:p

Als ik een speler niet ken of nooit gesproken heb ingame, kan ik ook niet veels te lief en aardig zijn, he :p :D

En als ik mee heb gedaan aan een mass op jou, tsja....slopen is en blijft nu eenmaal leuk :D
Da's niks persoonlijks :p
Alleen wat fun voor mij :D

DeletedUser

Guest
Voor de mensen die het mss leuk vinden, mijn lijstje.
Ben ondertussen zelf al een poos gestopt met tw, maar wou wel nog eens terugblikken, omdat ik denk het 1ste jaar van w19 vrij belangrijk aandeel had.
(Ik zie wel dat sommige spelers er niet meer slimmer op zijn geworden, déjà vu harm en Fitum)
Voor de rest hoe is het nog met de oude bekenden hier.

1. Wie was er DE speler van W19?Hardcode, Masmad, Flock, Den berre.(Ik denk dat ze al 4 stonden van in het begin tot het einde. Flock heeft iets mooi gedaan met zijn account dat in het begin werd weggespeeld, verdiende absoluut mijn respect.
2. Wie was de tacticus van W19? Mijn geheugen laat mij in de steek.
3. Wie was de failerd van W19? Ik zou zeggen Fair war, maar grootste failerd van w19 kent niemand hoogstwaarschijnlijk
4. Wie was de AF poster van W19? Flock, wat een baas :D
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W19? Mijzelf, :D
6. Wie was de beste deffer van W19? Mas mad
7. Wie was je grootste steun van W19? (beetje rare vraag) Emperor of the game
8. Wie was de grootste vver van W19? Zullen er wel genoeg zijn.
9. Wie was de verassing van W19?/
10. Wie was de mod van 2010(game mods mogen ook)? /
11. Met welke gestopte spelers had je graag W19 af willen maken? Sander,Gerard,
12. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?Zijn er nog mensen dan die dit spelen? :p

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W19? (Lijkt me Ctrl., maar laat de vraag lekker staan) Het 1ste jaar zowiezo WaZaa. Maar de winnaar heeft altijd recht van spreken, en heb er zelf ook nog een korte tijd vertoeft. Ctrl is de stam van w19 -
2. Welke stam leek je de gezelligste van W19? (Voor zolang het duurde voor de meeste stammen:p) WaZaa. vond ik de gezelligste stam, maar is vrij subjectief.
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? Bzzz. Little dictator bakt er werkelijk niets van.
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Ctrl.
5. Welke stam werkte het beste samen?WaZaa. denkt dat er weinige stammen dat evenaren. (Altijd ctrl antw zou wat eentonig worden)
6. Bg van het W19?WaZaa.
.Ba.

Spelers:

1. Wie was er DE speler van W19? Eci
2. Wie was de tacticus van W19? Ik natuurlijk
3. Wie was de failerd van W19? Fokke
4. Wie was de AF poster van W19? -
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W19? Ik
6. Wie was de beste deffer van W19? Ik
7. Wie was je grootste steun van W19? (beetje rare vraag) Ikki, Flock, Eci, Graspop, BP.
8. Wie was de grootste vver van W19? Ikki
9. Wie was de verassing van W19? Ikki
10. Wie was de mod van 2010(game mods mogen ook)? Geen idee
11. Met welke gestopte spelers had je graag W19 af willen maken? -
12. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW? -

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W19? Fitum, by far
2. Welke stam leek je de gezelligste van W19? Is, was en zal altijd zijn: Fitum
3. Welke stam heeft het hardste gefaild? WaZaa!
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Fitum, uit kansloze posities nummer 1 geworden.
5. Welke stam werkte het beste samen? Fitum
6. Bg van het W19? WaZaa-.BA.

Heb je na dat ik je stam liet vallen nog wel kunnen slapen? Zit je nog altijd diep. I'm sorry:(, na 2 jaar dus geen enkele verbetering in je bovenkamer?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als hier godverdomme iemand de grootste valer is ben ik dat, begrepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactiescore
1.042
Nja, ik ken de bill van het begin niet echt maargoed:p jumbopower dus?

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat ik op het juiste moment ben gestopt.
De spelers van Ctrl maakten de wereld ook lekker spannend he!?
Allemaal lafaards, die voor safe spel gingen.

Nee ik heb jullie zeker niet gemist, op een paar na, die voor de duidelijkheid niet in ctrl zaten..

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat ik op het juiste moment ben gestopt.
De spelers van Ctrl maakten de wereld ook lekker spannend he!?
Allemaal lafaards, die voor safe spel gingen.

Nee ik heb jullie zeker niet gemist, op een paar na, die voor de duidelijkheid niet in ctrl zaten..

wij konden het best vinden toch? :) ik heb je op w19 niet gemist maar destijds op msn wel :p

moet er wel bij zeggen dat het niet waar is wat je zegt...de spelers van Ctrl hebben een behoorlijk risico genomen door twee behoorlijke stammen tegen zich te nemen, maargoed de manier waarop jij bent gestopt was absoluut niet laf :eek:

DeletedUser

Guest
Je omschrijft het nogal misleidend. Het was 90% top 20 en een hoop top 30/40 spelers, tegen inactieve noobs.

Bovenaan