W19 Blog - A dictator's view

DeletedUser53131

Guest
naja je weet heeeeeeeeel goed dat als ik jouw een script geef waardoor je 600aanvallen kan sturen binnen 10minuten (en ja dat heeft mijn co meermaals bewezen op insidiae) dan weet ik dat het tegen Ctrl gebruikt gaat worden :p daar ben ik wel een beetje bang voor :p

en dat zou niet leuk zijn dan?:eek:

DeletedUser58227

Guest
AW: W19 Blog - A dictator's view

Ik moet en zal dat script krijgen! :mad:

DeletedUser58227

Guest

Bied anders wel 23 Pa.! :cool:

DeletedUser

Guest
Re: AW: W19 Blog - A dictator's view

Bied anders wel 23 Pa.! :cool:

haha minimum is 200pa en dan krijg je een simpel scriptje...nee een prive scripter is duurder :rolleyes:

kwordt nu alleen al 15euro per uur betaald en dats voor stilzitten en niks doen :p

DeletedUser58227

Guest

Jammer. Wou je nog iets anders geven. Maar laat dan maar.:(

DeletedUser58575

Guest
naja je weet heeeeeeeeel goed dat als ik jouw een script geef waardoor je 600aanvallen kan sturen binnen 10minuten (en ja dat heeft mijn co meermaals bewezen op insidiae) dan weet ik dat het tegen Ctrl gebruikt gaat worden :p daar ben ik wel een beetje bang voor :p

Een belofte is een belofte Jimmy. Je kent me. Als je erbij zegt dat ik het op W19 niet mag gebruiken, dan doe ik dat niet.

DeletedUser

Guest
Wat een gezeik om een script :p

Leer gewoon zelf scripts maken als het allemaal zo een ramp is :)

DeletedUser58575

Guest
Wat een gezeik om een script :p

Leer gewoon zelf scripts maken als het allemaal zo een ramp is :)

Het gaat mij niet zozeer om een script, alswel om J die me vaak heeft geholpen met scripts en dat nu ineens niet meer zou willen doen omdat hij bang is dat ze tegen zijn stam gebruikt zullen worden, hoewel hij me goed genoeg kent om te weten dat ik dat nooit zou doen.

Hoi zerocool. :D

Euhhh? Zerocool was N.
Dit is D. ?

DeletedUser

Guest

Damn man, wat had ik je nou verteld:confused:. Je moes het voor jezelf houden:S.

Bovenaan