W19 Blog - A dictator's view

DeletedUser

Guest
Als jij ze nauw laat zien kan ik daar over oordelen:D Nee geintje, dat voordeeltje van een goede script gun ik jullie wel, jullie krijgen het al moeilijk zat met onzw 300 miljoen tegen de 200 mill van jullie.

ongetwijfeld, maar we hebben al genoeg edelwerk :)

DeletedUser

Guest
Harm niet. Die legt zich liever helemaal safe en laat dat zijn inactieve stamleden opgeedeld worden. :p

DeletedUser

Guest
Ons geheimwapen niet verklappen! :mad:

Opgepast_Rattenvergif_buis_PVC.JPG

DeletedUser

Guest
Excuses ik vond niet meteen iets kleiner. En ik dacht die kleine dicator ziet het ook altijd groots. :p

DeletedUser58575

Guest
Klopt, maar zou het hier toch liever on-topic houden. Dat hier geen mod is wil niet zeggen dat jullie mijn herhaaldelijke verzoek om on-topic te blijven gewoon maar moeten negeren...

het is verassend simpel, maar niet veel sneller dan het script dat jullie al hebben hoor :)
je hebt het nadeel dat ik dankzij harm je vijand geworden ben en daardoor veel minder snel mijn scripts met je zal sharen :(

J. ik ben je vijand niet, en zal dat ook nooit worden. Dat weet je. Ongeacht of ik een script van je krijg omdat je bang bent dat ik die met C66 zou sharen ofzo? Als je mij iets geeft met de opmerking erbij dat het alleen door mij gebruikt mag worden, dan beloof ik je dat het ook alleen door mij gebruikt word, en je weet dat je van mijn woord op aan kan.

Desondanks is het prima als je dat script niet wilt delen, nogmaals ik vraag wel iemand anders om het eventjes te maken, is niet echt zo veel werk... Maar noem me geen vijand aub. Je weet beter;)

DeletedUser58560

Guest
uhu, wtf zijn scripts nou weer :eek::confused::eek::confused:

ik ben onervaren, dus help me even op weg :D

DeletedUser58575

Guest
uhu, wtf zijn scripts nou weer :eek::confused::eek::confused:

ik ben onervaren, dus help me even op weg :D

Dit topic gaat over mijn blogs. Zoek even mijn laatste blog op, daar heb ik zéér gedetailleerd uitgelegd wat scripts zijn, juist om mensen als jij te helpen. Het dan ook lezen zou misschien nuttig zijn... :)

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.826
ahja stap 3: 'lezen wat TLD schrijft over scrips :D'

had ik je al bedankjes gegeven? ik ben er toch 2 scripts wijzer uit geworden :)

DeletedUser

Guest
Laten we dit topic aub gewoon open houden, zodat TLD zijn blogs hier kan schrijven. Zo blijft het toch overzichtelijk & leest het makkelijker.

Als er massa's spam tussen staan, kan niemand er nog iets van maken en heeft zo'n topic ook geen nut meer ...

DeletedUser58575

Guest
Laten we dit topic aub gewoon open houden, zodat TLD zijn blogs hier kan schrijven. Zo blijft het toch overzichtelijk & leest het makkelijker.

Als er massa's spam tussen staan, kan niemand er nog iets van maken en heeft zo'n topic ook geen nut meer ...

Klopt idd. Maar in de eerste post kun je eenvoudig de blogs terugvinden :D

DeletedUser

Guest
Klopt, maar zou het hier toch liever on-topic houden. Dat hier geen mod is wil niet zeggen dat jullie mijn herhaaldelijke verzoek om on-topic te blijven gewoon maar moeten negeren...

J. ik ben je vijand niet, en zal dat ook nooit worden. Dat weet je. Ongeacht of ik een script van je krijg omdat je bang bent dat ik die met C66 zou sharen ofzo? Als je mij iets geeft met de opmerking erbij dat het alleen door mij gebruikt mag worden, dan beloof ik je dat het ook alleen door mij gebruikt word, en je weet dat je van mijn woord op aan kan.

Desondanks is het prima als je dat script niet wilt delen, nogmaals ik vraag wel iemand anders om het eventjes te maken, is niet echt zo veel werk... Maar noem me geen vijand aub. Je weet beter;)

naja je weet heeeeeeeeel goed dat als ik jouw een script geef waardoor je 600aanvallen kan sturen binnen 10minuten (en ja dat heeft mijn co meermaals bewezen op insidiae) dan weet ik dat het tegen Ctrl gebruikt gaat worden :p daar ben ik wel een beetje bang voor :p

Bovenaan