W18: TWw

DeletedUser

Guest
Goed dat jij er nog bent om het niveau hier een beetje op peil te houden.

Maar probeer het gerust nog eens yunmaatje.
Wie niet waagt, wie niet wint.
Wat ben je toch een ras''oppertunist''? :D

Ik denk dat deze discussie door einde heeft:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zinsbouw.
Ja ook als je die door vervangt klopt er geen hout van.
Maar ik apprecieer de moeite, echt waar.

moest het toch in de juiste vorm gieten. Wilde even aanstippen dat jij als mierenneuker ook om de regel de fout ingaat:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou een voorbeeld van een paar pagina's terug kunnen pakken maar ik hou niet zo van spelling-gezeur.
 

DeletedUser

Guest
Dat hebben we gemerkt :(

Ik wilde ervoor zorgen dat je vanaf nu zou indammen qua lettertjeswijzen maar met lieflap is dat bij voorbaat vergeefse moeite. Blij dat ik geen P&P tegen zo'n gast hoef te voeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe niet aan lettertjeswijzen. Daar zou ik echt een dagtaak hebben op dit forum.

Maar goed, als je voor zo'n blaadje schrijft mag de standaard wel iets omhoog :D
 

DeletedUser

Guest
Je had er zoveel meer mee kunnen doen :(

inderdaad. ik heb mijn mening nog niet gegeven, maar bij deze; M., ik had meer van het artikel verwacht. Behalve dan een opsomming van de antwoorden heb je er naar mijn mening niet mee gedaan wat een reporter zou moeten doen, namelijk; verslag doen van situaties, deze met elkaar vergelijken en deze vergelijkingen vervolgens opwegen tegen andere spelstijlen. Ook had je meningen van topspelers uit W18 kunnen vragen over de geïnterviewde accounts.

Volgende keer beter? :)

Klopt, maar voor diegene die het niet wisten.
Ik heb een tijdelijke stop gemaakt vanaf midden september ong. tot afgelopen vrijdag (leek me wel duidelijk waarom ik ineens terug wou beginnen spelen :D) daardoor had ik al minder tijd + vond ik dat ik nog niet genoeg over de situatie wist om er een echt verslag van te maken dat komt deze week.
Staat ook op het einde van het verslag dat ik het voor mij te vroeg vond om een opinie te posten.
Volgende uitgaven word het Clustercontest Resultaten en Eiland aan een zijden draadje? (2).
Dan ga ik al de situaties vergelijken etc.
 

DeletedUser53222

Guest
Klopt, maar voor diegene die het niet wisten.
Ik heb een tijdelijke stop gemaakt vanaf midden september ong. tot afgelopen vrijdag (leek me wel duidelijk waarom ik ineens terug wou beginnen spelen :D) daardoor had ik al minder tijd + vond ik dat ik nog niet genoeg over de situatie wist om er een echt verslag van te maken dat komt deze week.
Staat ook op het einde van het verslag dat ik het voor mij te vroeg vond om een opinie te posten.
Volgende uitgaven word het Clustercontest Resultaten en Eiland aan een zijden draadje? (2).
Dan ga ik al de situaties vergelijken etc.

S., we hebben het over het artikel van Calbero.. :p
 

DeletedUser

Guest
Uhm nee...

geschreven door Arsenic

Klopt, maar voor diegene die het niet wisten.
Ik heb een tijdelijke stop gemaakt vanaf midden september ong. tot afgelopen vrijdag (leek me wel duidelijk waarom ik ineens terug wou beginnen spelen :D) daardoor had ik al minder tijd + vond ik dat ik nog niet genoeg over de situatie wist om er een echt verslag van te maken dat komt deze week.
Staat ook op het einde van het verslag dat ik het voor mij te vroeg vond om een opinie te posten.
Volgende uitgaven word het Clustercontest Resultaten en Eiland aan een zijden draadje? (2).
Dan ga ik al de situaties vergelijken etc.


Mss handiger om dan een weekje niet te scrhijven en met een echt goed artikel te komen? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
S., we hebben het over het artikel van Calbero.. :p

Ik kan dat hele artikel niet vinden, kan iemand linkje zetten? :D

@arsenic, leuk artikeltje, ietwat kort, maar toch leuk om te lezen (alvast grote vooruitgang tov je vorige artikel!):)
 

DeletedUser

Guest
Uhm nee...

geschreven door Arsenic




Mss handiger om dan een weekje niet te scrhijven en met een echt goed artikel te komen? ;)

Neen,
niet iedereen leest enkel de artikels over zijn eigen wereld, waardoor dat een artikel dat opbouwt naar het volgende artikel best wel handig kan zijn.
Vergeet dan niet dat niet al de spelers het AF checken en het dus ook handig vinden om dat te lezen ;)
Ik geef toe dat het enkel een opsomming is van de feiten, ga ik zeker niet ontkennen maar het leek me wel handig op op verderop te bouwen.
 
Bovenaan