W18: TWw

DeletedUser3435

Guest
Valt beter mee als dat ik verwacht had. :D Maar inderdaad, de enter vloek rust op jou.
 
Reactiescore
133
Respect dat je je inzet voor het TWW, maar het artikel zelf stelt niks voor. Je hebt een aantal interviews afgenomen en plaatst die letterlijk zonder enige conclusie in het weekblad. Ik heb het gelezen en vraag me af wat ik met deze informatie moet...

Is internen nu een goed iets? Of niet? Zit er een strategie achter? Is het iets wat je bewust kan (wil) uitlokken? Of overkomt het je vooral? Dat laatste lijkt uit de intervieuws naar boven te komen, maar een persoonlijke noot had ik wel op prijs gesteld.
 

DeletedUser

Guest
Valt beter mee als dat ik verwacht had. :D Maar inderdaad, de enter vloek rust op jou.

Ik vind het overzichtelijk, helaas deelt niet iedereen die mening met me, verder bedankt voor je oordeel :p


Respect dat je je inzet voor het TWW, maar het artikel zelf stelt niks voor. Je hebt een aantal interviews afgenomen en plaatst die letterlijk zonder enige conclusie in het weekblad. Ik heb het gelezen en vraag me af wat ik met deze informatie moet...

Is internen nu een goed iets? Of niet? Zit er een strategie achter? Is het iets wat je bewust kan (wil) uitlokken? Of overkomt het je vooral? Dat laatste lijkt uit de intervieuws naar boven te komen, maar een persoonlijke noot had ik wel op prijs gesteld.

De teksten heb ik zeer moeten aanpassen, bevatten veel zins/taal-fouten.. Daarbij heb ik een aantal mooie kaartjes gemaakt en het overzichtelijk gemaakt.. Ook wat stammen-info en info over de ligging..
Een conclusie was er wel.. Namelijk dat er in de core een hoop spelers zijn gestopt van de starters-crew..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
133
(...)
De teksten heb ik zeer moeten aanpassen, bevatten veel zins/taal-fouten.. Daarbij heb ik een aantal mooie kaartjes gemaakt en het overzichtelijk gemaakt.. Ook wat stammen-info en info over de ligging..
Een conclusie was er wel.. Namelijk dat er in de core een hoop spelers zijn gestopt van de starters-crew..

Natuurlijk moet je de teksten aanpassen zodat ze publiceerbaar zijn, maar dat is nog geen redactioneel werk...
Je voegt inderdaad kaartjes en stammen info toe, maar met de losse info doe je verder niets.

De conclusie waar je mee afsluit, daar heb je gelijk in. Die is er inderdaad wel, maar er had door het verhaal heen meer naartoe gewerkt kunnen worden.

Nogmaals, ik vind het leuk dat je schrijft voor het TWW, maar jij kan beter.
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde eerst schrijven over |P| vs LEF en wat ze vonden van de groeiende stam LEF en hun groeiende BG Equi, wat ze verder vonden van het opkomende Insane en zo had ik nog wel wat vragen voor de stammen LEF en EQUI..

Maar dat artikel is een maand terug al gemaakt.. weliswaar niet precies hetzelfde maar waarom zouden we elke maand het zelfde artikel schrijven maar dan net iets anders?
Het onderwerp interners is misschien niet heel boeiend maar ook hun mogen wel eens een positief vleugje aandacht meekrijgen.. Ze krijgen al zoveel gezeik over hun heen en nu zien we hun visie op W18 ook een keer..
 

DeletedUser57414

Guest
het was een mooi stuk,helaas was er niet echt een inleiding
en jammer dat het niet helemaal compleet is.
 

DeletedUser

Guest
De inleiding ben ik vergeten er bij te copy pasten, f*ck xD

Ik had em wel geschreven.. :p
 

DeletedUser53222

Guest
Je had er zoveel meer mee kunnen doen :(

inderdaad. ik heb mijn mening nog niet gegeven, maar bij deze; M., ik had meer van het artikel verwacht. Behalve dan een opsomming van de antwoorden heb je er naar mijn mening niet mee gedaan wat een reporter zou moeten doen, namelijk; verslag doen van situaties, deze met elkaar vergelijken en deze vergelijkingen vervolgens opwegen tegen andere spelstijlen. Ook had je meningen van topspelers uit W18 kunnen vragen over de geïnterviewde accounts.

Volgende keer beter? :)
 

DeletedUser

Guest
Ah komnou zeg, als je een stukje schrijft voor zo'n blaadje mag daar taalkundig best wat aandacht aan worden besteed.
 
Bovenaan