W18: TWw

DeletedUser

Guest
In ieder geval niet door mij, ben gestopt.
Ik wacht totdat ze mijn rechten afnemen.
Beter geen artikel dan een slecht artikel zeker?
 

DeletedUser34690

Guest
Ik ben trouwens bezig met het schrijven van mijn solicitatie voor reporter van w18, dus ben benieuwd;)
Als ik aangenomen zou worden, zou ik in ieder geval mijn best doen om wat leuke artikels te gaan schrijven:)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben trouwens bezig met het schrijven van mijn solicitatie voor reporter van w18, dus ben benieuwd;)
Als ik aangenomen zou worden, zou ik in ieder geval mijn best doen om wat leuke artikels te gaan schrijven:)

Iedere reporter die ervoor solliciteert zegt dat :p. Ik wens je in ieder geval succes ^^.
 

DeletedUser34690

Guest
Ja, ik snap dat veel mensen dat zeggen, maar ik ga mijn best echt doen:rolleyes:

Maar in ieder geval bedankt;)
 
Reactiescore
255
Ik ben trouwens bezig met het schrijven van mijn solicitatie voor reporter van w18, dus ben benieuwd;)
Als ik aangenomen zou worden, zou ik in ieder geval mijn best doen om wat leuke artikels te gaan schrijven:)

Ik zat er ook over te denken, wellicht kunnen we samen artikels schrijven. Aangezien ze (dacht ik) 2 reporters per wereld toelaten?
 

DeletedUser34690

Guest
Als ik het goed had gezien laten ze er inderdaad wel is 2 toe per wereld.
Als je nou ook even een solicitatie schrijft, kunnen ze de solicitaties eerst is beoordelen, en dan zien we verder:)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die meer dan zes woorden achter elkaar kan schrijven wordt daar wel toegelaten hoor.
 

DeletedUser34690

Guest
Nouja ik had dit hele topic is gelezen, en zag dat er veel mensen waren afgewezen, of kijk ik nu niet goed:p?
 
Bovenaan