W18: TWw

DeletedUser

Guest
Hoi Lezertjes,

Ik ben sinds kort de nieuwe reporter voor W18.
Ik zal proberen iedere maandag een leuk, boeiend artikel te schrijven over W18!

Hebben jullie ideeën om over te schrijven, of willen jullie met mij praten over een artikel, dan kun je mij altijd bereiken op het AF op het account Cocaine Paradise.

Aandacht:
Gelieve enkel met concrete ideeën te komen in dit topic. Voor reacties op een uitgave, commentaren op het artikel,.. Kun je terecht in het topic van de tww uitgave.

Greetz,
J.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aloah W18,

Sinds dat carlo rizzi weg is uit het team en ik ben gestart op w18, zag ik het wel zitten om naast W14 ook W18 te schrijven.
1 klein probleem... Ik heb het AF nooit opgevolgd hier en ik heb ook geen flauw idee wat er zo allemaal gebeurd buiten mijn 15x15:rolleyes:
Ik zal nu men best doen om het allemaal zo goed mogelijk op te volgen en minstens 1x om de 2 weken W18 te presenteren.

Maar nu mijn vraag: Kunnen jullie mij vertellen wat er zo allemaal gebeurd is van de start tot vandaag. Mij op ideetjes brengen mag ook altijd:)

Greetz

Tom| Mr. braam
 

DeletedUser37136

Guest
Ik zou wel graag een stukje willen lezen over de strijd die gestreden is tussen Peace en Select. :)
 

DeletedUser47551

Guest
Ik zou wel graag een stukje willen lezen over de strijd die gestreden is tussen Peace en Select. :)

idd of bespreek eens wat goede stammen buiten select, Phalanx die al aan bod zijn gekomen.
je kan bijvoorbeeld een interview doen met 10 stammen en hun cluster bespreken ofzo ;)
 

DeletedUser47551

Guest
idd dan denk ik aan Chiq., BOMB, Yahoo!, .art, Fi. , ...
 

DeletedUser

Guest
klopt en ga zo maar door
of over opkomende top stammen die nu nog niet in de spotlichten hebben gestaan maar dat snel wel zullen doen
 

DeletedUser

Guest
ik ken een paar pre mades in de dipste rim, die hebben wel wat potentie, wil je die dan zien:)?
 

DeletedUser26046

Guest
Mafiya is denk ik ook wel een stammetje voor de toekomst ;).
 
Bovenaan